{"id":700,"date":"2021-10-08T12:37:26","date_gmt":"2021-10-08T12:37:26","guid":{"rendered":"https:\/\/pep.pl\/online\/?p=700"},"modified":"2021-11-10T11:07:20","modified_gmt":"2021-11-10T11:07:20","slug":"hello-world-5","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/pep.pl\/online\/hello-world-5\/","title":{"rendered":"TW\u00d3J KLIENT MA PROBLEM Z P\u0141ATNO\u015aCI\u0104 KART\u0104 KREDYTOW\u0104? ZOBACZ, JAKIE PYTANIA MU ZADA\u0106!"},"content":{"rendered":"\n
Odrzucenie karty kredytowej to jeden z najcz\u0119stszych i najbardziej irytuj\u0105cych b\u0142\u0119d\u00f3w, z jakimi klienci i sprzedawcy spotykaj\u0105 si\u0119 podczas finalizowania transakcji online. W wielu przypadkach taki komunikat r\u00f3wna si\u0119 porzuceniu zakup\u00f3w \u2013 zobacz, co mo\u017cesz zrobi\u0107, aby pom\u00f3c swojemu klientowi dotrze\u0107 do ko\u0144ca procesu zakupowego.<\/p>\n\n\n\n
Jak mo\u017ce wygl\u0105da\u0107 komunikat?<\/p>\n\n\n\n
Taka sytuacja mo\u017ce pojawi\u0107 si\u0119 w ka\u017cdym momencie \u2013 to najcz\u0119\u015bciej spotykany komunikat dotycz\u0105cy b\u0142\u0119du. Istnieje kilka mo\u017cliwych scenariuszy: transakcja zosta\u0142a odrzucona przez firm\u0119 wydaj\u0105c\u0105 karty kredytowe lub sama karta zosta\u0142a odrzucona. We wszystkich przypadkach pewne jest jedno \u2013 problem (i rozwi\u0105zanie) tkwi po stronie banku klienta.<\/p>\n\n\n\n
Niestety, pole do dzia\u0142ania jest mocno ograniczone. Przyczyn problemu mo\u017ce by\u0107 bardzo wiele: by\u0107 mo\u017ce klient nie ma wystarczaj\u0105cej ilo\u015bci pieni\u0119dzy na koncie bankowy, limity na karcie s\u0105 zbyt niskie lub sama karta jest zablokowana b\u0105d\u017a nieaktywna. Istnieje tak\u017ce prawdopodobie\u0144stwo, \u017ce klient nie ma limit\u00f3w zdefiniowanych dla takich transakcji lub bank zaklasyfikowa\u0142 transakcj\u0119 jako fa\u0142szyw\u0105.<\/p>\n\n\n\n
We wszystkich tych przypadkach sprzedaj\u0105cy nie jest w stanie zrobi\u0107 nic, opr\u00f3cz jednej bardzo wa\u017cnej rzeczy, o kt\u00f3rej wielu przedsi\u0119biorc\u00f3w zapomina \u2013 rozmowy z klientem!<\/p>\n\n\n\n
W dalszej cz\u0119\u015bci tekstu radzimy, jakie pytania warto zada\u0107, aby wsp\u00f3lnie rozwi\u0105za\u0107 problem i sfinalizowa\u0107 zakup.<\/p>\n\n\n\n
Je\u015bli znasz ju\u017c odpowiedzi na powy\u017csze pytania, dok\u0142adnie je przeanalizuj. Np. je\u015bli znasz ograniczenia na karcie kredytowej klienta \u2013 sprawd\u017a, czy s\u0105 one wystarczaj\u0105co wysokie, aby m\u00f3g\u0142 zap\u0142aci\u0107 za oferowan\u0105 przez Ciebie us\u0142ug\u0119 lub produkt.<\/p>\n\n\n\n
Za\u0142\u00f3\u017cmy, \u017ce ograniczenia na karcie Twojego klienta wygl\u0105daj\u0105 nast\u0119puj\u0105co:<\/p>\n\n\n\n
1500 PLN i 5 transakcji dziennie<\/p>\n\n\n\n
5000 PLN i 10 transakcji miesi\u0119cznie<\/p>\n\n\n\n
Je\u015bli ostatnia transakcja zosta\u0142a wykonana dzisiaj i wynosi\u0142a 1000 PLN, a koszt, kt\u00f3ry klient musi ponie\u015b\u0107 w Twoim sklepie to 510 PLN \u2013 taka p\u0142atno\u015b\u0107 zostanie odrzucona. Je\u015bli Tw\u00f3j klient zap\u0142aci\u0142 ju\u017c pi\u0119\u0107 razy tego dnia, nast\u0119pna transakcja r\u00f3wnie\u017c zostanie odrzucona. W przypadku, gdy Tw\u00f3j klient zap\u0142aci\u0142 10 razy w ci\u0105gu miesi\u0105ca \u2013 ponownie transakcja b\u0119dzie odrzucona. Je\u015bli ostatnia udana p\u0142atno\u015b\u0107 by\u0142a zabezpieczona przez 3d, a Ty nie korzystasz z tego mechanizmu \u2013 to r\u00f3wnie\u017c mo\u017ce by\u0107 powodem odrzucenia Twojej transakcji. Najbardziej prozaiczny pow\u00f3d: je\u015bli kwota, jak\u0105 nale\u017cy zap\u0142aci\u0107 w Twoim sklepie, jest wy\u017csza ni\u017c limity klienta \u2013 transakcja oczywi\u015bcie zostanie odrzucona.<\/p>\n\n\n\n
Co w przypadku, gdy pomimo zadania wyczerpuj\u0105cych pyta\u0144 i dok\u0142adnej analizie odpowiedzi nadal nie potrafisz znale\u017a\u0107 powodu, dla kt\u00f3rego transakcja nie mo\u017ce zosta\u0107 szcz\u0119\u015bliwie sfinalizowana? Najprostszym i najbardziej skutecznym rozwi\u0105zaniem b\u0119dzie poproszenie klienta o kontakt z jego bankiem \u2013 pami\u0119taj, by poda\u0107 mu informacje takie jak kwota transakcji, waluta i data. Dzi\u0119ki temu bank b\u0119dzie m\u00f3g\u0142 sprawniej odnale\u017a\u0107 odrzucon\u0105 p\u0142atno\u015b\u0107 w swoich systemach.<\/p>\n\n\n\n
Co najwa\u017cniejsze \u2013 nie zostawiaj swojego klienta samego z problemem! Je\u015bli wyci\u0105gniesz do niego pomocn\u0105 d\u0142o\u0144 i pomo\u017cesz przej\u015b\u0107 przez ca\u0142y proces \u2013 istnieje du\u017co wi\u0119ksze prawdopodobie\u0144stwo, \u017ce ostatecznie sfinalizuje on transakcj\u0119. W przeciwnym razie w wi\u0119kszo\u015bci przypadk\u00f3w po zobaczeniu komunikatu o b\u0142\u0119dzie porzuci proces zakupowy.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Odrzucenie karty kredytowej to jeden z najcz\u0119stszych i najbardziej irytuj\u0105cych b\u0142\u0119d\u00f3w, z jakimi klienci i sprzedawcy spotykaj\u0105 si\u0119 podczas finalizowania transakcji online. W wielu przypadkach taki komunikat r\u00f3wna si\u0119 porzuceniu zakup\u00f3w \u2013 zobacz, co mo\u017cesz zrobi\u0107, aby pom\u00f3c swojemu klientowi dotrze\u0107 do ko\u0144ca procesu zakupowego. Jak mo\u017ce wygl\u0105da\u0107 komunikat? Transakcja odrzucona przez operatora kart kredytowych […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":120,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"categories":[1],"tags":[],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/700"}],"collection":[{"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=700"}],"version-history":[{"count":2,"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/700\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1285,"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/700\/revisions\/1285"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/media\/120"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=700"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=700"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/pep.pl\/online\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=700"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}