Usługi dodatkowe na terminalu

Usługi dodatkowe na terminalu – co to jest i dlaczego warto z nich korzystać?

Usługi dodatkowe na terminalu płatniczym – co to jest i dlaczego warto z nich korzystać?

Z dnia na dzień płatności bezgotówkowe stają się coraz bardziej popularne. Pokochali je zarówno Polacy jak i obcokrajowcy, którzy coraz chętniej wybierają Polskę jako cel swoich letnich wojaży. Tendencja wyraźnego wzrostu liczby i wartości transakcji bezgotówkowych utrzymuje się również poza sezonem oraz w miejscowościach nieturystycznych, ponieważ coraz trudniej zachować konkurencyjność na rynku i nie posiadać możliwości przyjmowania zapłaty kartami.

Terminal może zarabiać

Oprócz oczywistych korzyści z umożliwienia klientom dokonywania płatności kartą i przez to zwiększania obrotów, posiadając terminal płatniczy można dodatkowo zarabiać na usługach, jakie oferuje jego oprogramowanie.

DCC

Dzięki rozszerzonej ofercie współpracy, możesz zaoferować swojemu klientowi m.in. usługę DCC, potocznie zwaną „minikantorem”, która umożliwia obcokrajowcom dokonywanie płatności w walucie swojego kraju i uniknięcie przez to podwójnego przewalutowania. Dzięki udostepnieniu takiego rozwiązania posiadacz karty płatniczej będzie znał kurs wymiany waluty i ostateczną kwotę zakupu w momencie przeprowadzania transakcji na terminalu płatniczym. Daje to przejrzystość transakcji, a dodatkowo Polskie ePłatności  gwarantują najkorzystniejsze przewalutowanie. Najważniejsze w usłudze DCC jest to, że może obniżyć koszty akceptowania kart zagranicznych nawet do zera!

Cashback

Kolejnym doskonałym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów do Twojego punktu sprzedaży jest Cashback. Usługa ta umożliwia posiadaczom kart Visa i MasterCard wypłatę gotówki podczas codziennych zakupów z użyciem karty płatniczej. Zamiast poświęcać czas na poszukiwanie bankomatu, Twój klient może wygodnie dokonać wypłaty kwoty do 500 zł w przypadku kart MasterCard lub do 300 zł w przypadku kart VISA. Dzięki tej prostej i innowacyjnej usłudze, zwiększy się liczba Twoich lojalnych klientów oraz częstotliwość wykonywanych przez nich zakupów. Klient doceni fakt, że dbasz o jego czas i bezpieczeństwo, a co najważniejsze zwiększą się obroty Twojej firmy i  poprzez rabat udzielany dla transakcji cashback obniży koszt akceptacji kart płatniczych.

Programy lojalnościowe

Potężnym narzędziem marketingowym dla przedsiębiorców są programy lojalnościowe. Zadowolony klient to lojalny klient, a ten jest niezwykle cenny dla każdej Firmy, dlatego warto budować i wzmacniać jego lojalność poprzez regularne nagradzanie. Polskie ePłatności oferują rozwiązania, dzięki którym każdy punkt usługowy może pokusić się o własny program lojalnościowy. W naszej ofercie znajdziesz m.in.:

System do generowania kuponów rabatowych/bonów z poziomu terminala POS

Kupon rabatowy czy też bon zakupowy generowany jest po transakcji przy spełnieniu określnych warunków, które Ty sam definiujesz, dostosowując akcję do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Głównymi zaletami tego programu lojalnościowego są m.in. możliwość tworzenia tanich, ale unikalnych rozwiązań oraz stały, bezpłatny monitoring Twojej akcji marketingowej.

Karty podarunkowe

Za wydawaniem kart podarunkowych klientom przemawia szereg korzyści finansowych, marketingowych i lojalnościowych m.in. zwiększenie dochodów przedsiębiorstwa czy poprawienie płynności finansowej. Karty podarunkowe są doskonałą alternatywą dla standardowego prezentu. Ponadto dają możliwość pozyskania nowych klientów, mogą też posłużyć jako forma nagrody dla najbardziej lojalnych klientów lub zmobilizować do powrotu tych, którzy już dawno nas nie odwiedzali.

Transakcyjne systemy lojalnościowe , które zmieniają kartę płatniczą klienta w uniwersalną kartę rabatową!

Współpracując z firmą ZenCard wzbogaciliśmy nasze terminale płatnicze o kolejną funkcję, tj. możliwość rejestracji kart płatniczych Twoich klientów i przemieniania ich w uniwersalne karty uprawniające do różnorodnych rabatów!

Aby dowiedzieć się więcej zapraszamy do kontaktu z Przedstawicielem ZenCard, tel. +48 22 212 80 37.

Systemy oparte na karcie lojalnościowej

Kolejny bardzo wygodny sposób zachęcający klientów do lojalności. Karta lojalnościowa daje Ci możliwość łatwego definiowania kampanii marketingowej, która w danej chwili najbardziej odpowiada Twoim potrzebom (np. przyznawanie punktów za zakupy w określonej kwocie, wymiana punktów na nagrody, zwiększenia ruchu poprzez nagradzanie typu „happy hour”).

Doładowania i rachunki

Na DCC, cashback i programach lojalnościowych usługi dodatkowe jednak się nie kończą. Należą do nich także doładowania telefonów komórkowych i płatności za rachunki. Z tych pierwszych najczęściej korzysta młodzież, zwłaszcza w okolicach szkół i w salonach prasowych. Dzięki uruchomieniu możliwości doładowań telefonów komórkowych w terminalu POS, właściciel sklepu nie tylko rozszerza wachlarz swoich usług, ale i zyskuje dodatkowe źródło przychodów z prowizji przekazywanej przez operatora sieci komórkowej.

Płatności za rachunki na naszych terminalach to unikatowe rozwiązanie na polskim rynku, ponieważ za rachunki można zapłacić nie tylko gotówką, ale i kartą płatniczą.  Korzystanie z tej usługi niesie zyski nie tylko klientom sklepów, ale i właścicielom placówek, w których jest ona realizowana. Opłata za korzystanie z niej wynosi nie więcej niż 1,99 zł, a  okresowo może być obniżona nawet do 0 zł. Ponadto za wykonywaną pracę, akceptujący rachunki otrzymuje wynagrodzenie!

Płatności MO/TO

Ostatnią oferowaną przez nas usługą dodatkową są płatności MO/TO, które umożliwiają przyjęcie wpłaty bez fizycznej obecności karty. Usługa MO/TO zezwala na dokonywanie płatności kartowych na podstawie informacji zebranych od klienta podczas kontaktu telefonicznego, danych otrzymanych faxem lub pocztą elektroniczną. Wraz z płatnościami MO/TO oferujemy preautoryzację. Usługa ta skierowana jest do branży hotelowej, a także wypożyczalni samochodów – czyli tam, gdzie Akceptantowi zależy na zablokowaniu środków na koncie klienta na rzecz przyszłej płatności.

Dodatkowe usługi to bardziej zróżnicowana oferta i zadowolony klient

Celem dodatkowych funkcjonalności jest nie tylko poszerzenie naszego portfolio, ale przede wszystkim dbanie o ustawiczne różnicowanie oferty. Korzystanie z dodatkowych usług wiąże się z wymiernymi korzyściami zarówno dla klientów, ja i przedsiębiorców. Zwiększenie i uatrakcyjnienie oferty daje sposobność zdobycia nowych klientów, zwiększenia przychodów w firmie, oraz umożliwia kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Mamy nadzieję, że proponowane przez nas dodatkowe rozwiązania będą stanowić dla Was wygodny i atrakcyjny sposób zachęcania klientów do bycia lojalnym Twojej marce!

Aby dowiedzieć się więcej zapraszamy do kontaktu: Centrum Obsługi Akceptanta tel. 17 859 69 69, e-mail:coa@pep.pl.

Zamowterminal - Poradniki

Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej

Klikając w przycisk „Zamów rozmowę” oświadczam, że zapoznałem się z polityką prywatności i informacją o Administratorze danych

Chcę porozmawiać z Doradcą

Chcę porozmawiać z Doradcą - Modal

Chcę poznać ofertę

Chcę poznać ofertę