{"id":4695,"date":"2022-03-01T16:12:13","date_gmt":"2022-03-01T14:12:13","guid":{"rendered":"https:\/\/pep.pl\/?page_id=4695"},"modified":"2022-04-12T08:08:47","modified_gmt":"2022-04-12T06:08:47","slug":"dzial-obslugi-klienta","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/","title":{"rendered":"Dzia\u0142 Obs\u0142ugi Klienta"},"content":{"rendered":"\n
\"\"<\/figure>\n\n\n\n

Profesjonalna Obs\u0142uga Klienta to nasza wizyt\u00f3wka <\/strong>
i nasz priorytet w ci\u0105g\u0142ym rozwoju biznesu<\/strong>!<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>
\n

Dla kogo praca w dziale obs\u0142ugi klienta?<\/strong> <\/p>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

Praca w dziale obs\u0142ugi klienta to cz\u0119sto miejsce startowe dla os\u00f3b rozpoczynaj\u0105cych swoj\u0105 \u015bcie\u017ck\u0119 zawodow\u0105. Kontakt z klientem jest dla nas ogromnie wa\u017cny, dlatego tak bardzo dbamy o rozw\u00f3j pracownik\u00f3w, kt\u00f3rzy maj\u0105 z nim bezpo\u015bredni kontakt ka\u017cdego dnia. Dlatego je\u015bli jeste\u015b osob\u0105 otwart\u0105, kontaktow\u0105, kt\u00f3ra lubi interakcje z innymi, to mo\u017ce by\u0107 to Twoja praca marze\u0144 i idealny start kariery u jednego z lider\u00f3w rynku. Praca z klientem jest wyj\u0105tkowa i najlepiej sprawdz\u0105 si\u0119 w niej osoby aktywne, wielozadaniowe oraz niezwykle zorganizowane, a tak\u017ce potrafi\u0105ce efektywnie zarz\u0105dza\u0107 czasem.<\/p>\n\n\n\n

O tym jak wygl\u0105da praca w Obs\u0142udze Klienta w naszej firmie <\/strong><\/p>\n\n\n\n

dowiesz si\u0119 poznaj\u0105c dzia\u0142y, kt\u00f3re do niego nale\u017c\u0105. <\/strong><\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n
\"\"<\/figure>
\n

COA – Centrum Obs\u0142ugi Akceptanta <\/h2>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

COA to nie komputery i s\u0142uchawki. Nie systemy, procedury i tabelki \u2013 a ludzie. To w\u0142a\u015bnie oni tworz\u0105 ten dzia\u0142. Codzienna obs\u0142uga Klient\u00f3w PeP odbywa si\u0119 w trybie trzyzmianowym, a Liderzy Zespo\u0142\u00f3w COA wiedz\u0105 doskonale jak wa\u017cne jest elastyczne podej\u015bcie do kwestii planowania grafik\u00f3w. Nadrz\u0119dnym celem Centrum Obs\u0142ugi Akceptanta jest zapewnienie najszybszej obs\u0142ugi zg\u0142osze\u0144 Akceptant\u00f3w przy jednoczesnym zachowaniu jak najwy\u017cszej jako\u015bci, zgodnie z mierzalnymi, ambitnymi celami wewn\u0119trznymi oraz dba\u0142o\u015bci\u0105 o stosowanie procedur bezpiecze\u0144stwa. <\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>
\n

DUK – Dzia\u0142 Utrzymania Klienta <\/h2>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142 Utrzymania<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

W zespole Utrzymania wa\u017cne jest zapewnienie najwy\u017cszych standard\u00f3w jako\u015bci obs\u0142ugi. Negocjacje handlowe, przygotowanie ofert, doproduktowienie to codzienno\u015b\u0107 tego zespo\u0142u. Odpowiadamy klientom na wszelkie pytania i w\u0105tpliwo\u015bci zwi\u0105zane z us\u0142ugami i produktami z naszej oferty. Jeste\u015bmy w ci\u0105g\u0142ym kontakcie telefonicznym i mailowym z klientami co pozwala nam budowa\u0107 d\u0142ugotrwa\u0142e relacje oparte na wsp\u00f3\u0142pracy i zaufaniu.<\/p>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142 Doradc\u00f3w<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Dla Doradcy nie ma rzeczy niemo\u017cliwych, dlatego idealny kandydat na to stanowisko to przede wszystkim lubi\u0105cy rywalizacj\u0119 mistrz sprzeda\u017cy. Je\u015bli poszukujesz nowych wyzwa\u0144, to my potrzebujemy w\u0142a\u015bnie Ciebie! Twoje g\u0142\u00f3wne obowi\u0105zki to budowanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami, identyfikacja potrzeb klienta, aktywna sprzeda\u017c us\u0142ug dodatkowych. <\/p>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142 Wypowiedze\u0144<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Obs\u0142uga korespondencji przychodz\u0105cej i wychodz\u0105cej, weryfikacja um\u00f3w, ich zapis\u00f3w oraz mo\u017cliwo\u015bci zako\u0144czenia wsp\u00f3\u0142pracy z Klientem. Pracuj\u0105c w tym zespole b\u0119dziesz odpowiada\u0142 za bie\u017c\u0105ce zaczytywanie przes\u0142anych przez Klient\u00f3w wypowiedze\u0144 do system\u00f3w PeP oraz Billbird.  <\/p>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142 AntyChurn<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

G\u0142\u00f3wnym zadaniem zespo\u0142u jest podejmowanie kontaktu z Klientem celem wybadania powodu z\u0142o\u017cenia przez niego wypowiedzenia umowy. Pracuj\u0105c w tym zespole b\u0119dziesz odpowiada\u0142 za weryfikacj\u0119 podj\u0119tego kontaktu Opiekuna z Klientem i odpowiedni\u0105 reakcj\u0119, je\u015bli zajdzie takowa potrzeba. <\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>
\n

DWO – Dzia\u0142 Wsparcia Operacji <\/h2>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142 Opieki Regionalnej<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142  Opieki Regionalnej zapewnia wsparcie Przedstawicielom Handlowym w procesie uzupe\u0142niania i akceptacji dokument\u00f3w sprzeda\u017cowych jak r\u00f3wnie\u017c  czuwa nad ich poprawno\u015bci\u0105 oraz kompletno\u015bci\u0105.<\/p>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142 Migracji<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Przygotowywanie dokumentacji sprzeda\u017cowej dla Firm migrowanych to dla Zespo\u0142u Migracji codzienno\u015b\u0107. Szybko\u015b\u0107, sprawczo\u015b\u0107, skuteczno\u015b\u0107 to cechy charakteryzuj\u0105ce osoby, kt\u00f3re pracuj\u0105 w tym Zespole.<\/p>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142 Wsparcia Telesprzeda\u017cy<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Jest drug\u0105 lini\u0105 realizacji sprzeda\u017cy telefonicznej, to w\u0142a\u015bnie w tym Zespole odbywa si\u0119 przygotowywanie um\u00f3w dla klient\u00f3w pozyskanych drog\u0105 telefoniczn\u0105.<\/p>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142 Obs\u0142ugi Partner\u00f3w Leadowych<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

G\u0142\u00f3wne zadania to opieka nad Partnerami oraz zapewnienie ci\u0105g\u0142o\u015bci realizacji procesu od przygotowania umowy do monta\u017cu terminala.<\/p>\n\n\n\n

Zesp\u00f3\u0142 Us\u0142ug Wsp\u00f3lnych<\/u><\/strong><\/p>\n\n\n\n

Jest to zaplecze dla proces\u00f3w zwi\u0105zanych ze sprzeda\u017c\u0105 us\u0142ug dodatkowych takich jak Moja Paczka, EVO, zestawy startowe, Moje Rachunki, AMEX, eBilety \u2013 to w tym Zespole odbywa si\u0119 fakturowanie sprzeda\u017cy, konfigurowanie us\u0142ug dodatkowych, wsparcie w obs\u0142udze klient\u00f3w sieciowych.  <\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>
\n

Serwis<\/h2>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

Dystrybucja sprz\u0119tu, serwis, instalacja i demonta\u017c terminali \u2013 to najwa\u017cniejsze z zada\u0144 za jakie odpowiadaj\u0105 pracownicy Centrum Serwisowego. Serwisanci rozmieszczeni na terenie ca\u0142ego kraju s\u0105 gotowi do realizacji zg\u0142osze\u0144 zwi\u0105zanych z usterk\u0105 sprz\u0119tu czy te\u017c instalacji terminala. Zespo\u0142y Centrum Kompletacji POS, czuwaj\u0105 nad prawid\u0142owym przygotowaniem urz\u0105dze\u0144 i ich dystrybucj\u0105. W pracy w dziale Serwisu w ramach pracy zapewnimy szkolenie podstawowe i szkolenia okresowe, wsparcie koordynator\u00f3w serwisu oraz lidera regionalnego. <\/p>\n\n\n\n

Przydzielony teren dzia\u0142ania<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Pakiet niezb\u0119dnych narz\u0119dzi do pracy: <\/strong>telefon s\u0142u\u017cbowy, laptop z dost\u0119pem do Internetu, karta serwisowa oraz produktowe karty testowe.<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n
\"\"<\/figure>
\n

Gdzie b\u0119dziesz pracowa\u0142?<\/strong> <\/p>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

Centrum Obs\u0142ugi Akceptanta<\/strong> ma swoj\u0105 siedzib\u0119 zar\u00f3wno w Rzeszowie jak i Kielcach<\/p>\n\n\n\n

Dzia\u0142 Utrzymania Klienta <\/strong>to Kielce<\/p>\n\n\n\n

Dzia\u0142 Wsparcia Operacji<\/strong> r\u00f3wnie\u017c Kielce <\/p>\n\n\n\n

Serwis <\/strong>to zar\u00f3wno Rzesz\u00f3w jak i obs\u0142uga klient\u00f3w na terenie ca\u0142ego kraju<\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>
\n

Warunki zatrudnienia<\/strong> <\/p>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

UoP <\/strong>oraz pe\u0142ny etat, a tak\u017ce mo\u017cliwo\u015b\u0107 pracy zdalnej  <\/p>\n\n\n\n

W przypadku pracy Serwisanta:<\/strong> Wsp\u00f3\u0142praca B2B (wymagana w\u0142asna dzia\u0142alno\u015b\u0107 gospodarcza). <\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>
\n

Szkolenia jakie na Ciebie czekaj\u0105:<\/strong> <\/p>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

  • Szkolenia wewn\u0119trzne z zakresu dzia\u0142ania ca\u0142ej firmy.<\/li>
  • Szkolenia specjalistyczne dedykowane dla danego obszaru.<\/li>
  • Kursy excel dost\u0119pne na ro\u017cnych poziomach.<\/li>
  • J\u0119zyk obcy. <\/li>
  • Dofinansowanie do studi\u00f3w\/szkole\u0144 pog\u0142\u0119biaj\u0105cych wiedz\u0119 i kompetencje pracownika.<\/li>
  • Udzia\u0142 w bran\u017cowych eventach i konferencjach.<\/li><\/ul>\n\n\n\n

    <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

    Profesjonalna Obs\u0142uga Klienta to nasza wizyt\u00f3wka i nasz priorytet w ci\u0105g\u0142ym rozwoju biznesu! Dla kogo praca w dziale obs\u0142ugi klienta? Praca w dziale obs\u0142ugi klienta to cz\u0119sto miejsce startowe dla os\u00f3b rozpoczynaj\u0105cych swoj\u0105 \u015bcie\u017ck\u0119 zawodow\u0105. Kontakt z klientem jest dla nas ogromnie wa\u017cny, dlatego tak bardzo dbamy o rozw\u00f3j pracownik\u00f3w, kt\u00f3rzy maj\u0105 z nim bezpo\u015bredni […]<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"acf":[],"yoast_head":"\nDzia\u0142 Obs\u0142ugi Klienta - Polskie eP\u0142atno\u015bci<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"pl_PL\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Dzia\u0142 Obs\u0142ugi Klienta - Polskie eP\u0142atno\u015bci\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Profesjonalna Obs\u0142uga Klienta to nasza wizyt\u00f3wka i nasz priorytet w ci\u0105g\u0142ym rozwoju biznesu! Dla kogo praca w dziale obs\u0142ugi klienta? Praca w dziale obs\u0142ugi klienta to cz\u0119sto miejsce startowe dla os\u00f3b rozpoczynaj\u0105cych swoj\u0105 \u015bcie\u017ck\u0119 zawodow\u0105. Kontakt z klientem jest dla nas ogromnie wa\u017cny, dlatego tak bardzo dbamy o rozw\u00f3j pracownik\u00f3w, kt\u00f3rzy maj\u0105 z nim bezpo\u015bredni […]\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Polskie eP\u0142atno\u015bci\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2022-04-12T06:08:47+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/pep.pl\/wp-content\/uploads\/2022\/03\/MicrosoftTeams-image-2.png\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Szacowany czas czytania\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"6 minut\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/\",\"url\":\"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/\",\"name\":\"Dzia\u0142 Obs\u0142ugi Klienta - Polskie eP\u0142atno\u015bci\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/pep.pl\/#website\"},\"datePublished\":\"2022-03-01T14:12:13+00:00\",\"dateModified\":\"2022-04-12T06:08:47+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"pl-PL\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Strona g\u0142\u00f3wna\",\"item\":\"https:\/\/pep.pl\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Dzia\u0142 Obs\u0142ugi Klienta\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/pep.pl\/#website\",\"url\":\"https:\/\/pep.pl\/\",\"name\":\"Polskie eP\u0142atno\u015bci\",\"description\":\"Polskie eP\u0142atno\u015bci\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\/\/pep.pl\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"pl-PL\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Dzia\u0142 Obs\u0142ugi Klienta - Polskie eP\u0142atno\u015bci","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/","og_locale":"pl_PL","og_type":"article","og_title":"Dzia\u0142 Obs\u0142ugi Klienta - Polskie eP\u0142atno\u015bci","og_description":"Profesjonalna Obs\u0142uga Klienta to nasza wizyt\u00f3wka i nasz priorytet w ci\u0105g\u0142ym rozwoju biznesu! Dla kogo praca w dziale obs\u0142ugi klienta? Praca w dziale obs\u0142ugi klienta to cz\u0119sto miejsce startowe dla os\u00f3b rozpoczynaj\u0105cych swoj\u0105 \u015bcie\u017ck\u0119 zawodow\u0105. Kontakt z klientem jest dla nas ogromnie wa\u017cny, dlatego tak bardzo dbamy o rozw\u00f3j pracownik\u00f3w, kt\u00f3rzy maj\u0105 z nim bezpo\u015bredni […]","og_url":"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/","og_site_name":"Polskie eP\u0142atno\u015bci","article_modified_time":"2022-04-12T06:08:47+00:00","og_image":[{"url":"https:\/\/pep.pl\/wp-content\/uploads\/2022\/03\/MicrosoftTeams-image-2.png"}],"twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Szacowany czas czytania":"6 minut"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/","url":"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/","name":"Dzia\u0142 Obs\u0142ugi Klienta - Polskie eP\u0142atno\u015bci","isPartOf":{"@id":"https:\/\/pep.pl\/#website"},"datePublished":"2022-03-01T14:12:13+00:00","dateModified":"2022-04-12T06:08:47+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/#breadcrumb"},"inLanguage":"pl-PL","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/pep.pl\/dzial-obslugi-klienta\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Strona g\u0142\u00f3wna","item":"https:\/\/pep.pl\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Dzia\u0142 Obs\u0142ugi Klienta"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/pep.pl\/#website","url":"https:\/\/pep.pl\/","name":"Polskie eP\u0142atno\u015bci","description":"Polskie eP\u0142atno\u015bci","potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/pep.pl\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"pl-PL"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/pep.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/4695"}],"collection":[{"href":"https:\/\/pep.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/pep.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pep.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pep.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4695"}],"version-history":[{"count":9,"href":"https:\/\/pep.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/4695\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":5530,"href":"https:\/\/pep.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/4695\/revisions\/5530"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/pep.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4695"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}