{"id":4709,"date":"2022-03-01T16:12:18","date_gmt":"2022-03-01T14:12:18","guid":{"rendered":"https:\/\/pep.pl\/?page_id=4709"},"modified":"2024-08-21T09:34:39","modified_gmt":"2024-08-21T07:34:39","slug":"dzial-sprzedazy","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/pep.pl\/dzial-sprzedazy\/","title":{"rendered":"Sprzeda\u017c i Obs\u0142uga Klienta"},"content":{"rendered":"\n
Wykwalifikowani, do\u015bwiadczeni i pewni swego handlowcy s\u0105 dla ka\u017cdego przedsi\u0119biorstwa du\u017c\u0105 warto\u015bci\u0105 i tym, co wyr\u00f3\u017cnia ich na tle konkurencji. Jednak w PeP, handlowcy to nie jedyna cz\u0119\u015b\u0107 zespo\u0142u, a jedynie cz\u0119\u015b\u0107 odpowiadaj\u0105ca za konkretne elementy dzia\u0142ania. Ka\u017cdego dnia pracownicy w wielu wyspecjalizowanych pododdzia\u0142ach dok\u0142adaj\u0105 stara\u0144, aby utrzyma\u0107 oraz zyskiwa\u0107 jeszcze wi\u0119cej Klient\u00f3w i zosta\u0107 liderem w Polsce.<\/p>\n\n\n\n
Pewni siebie oraz komunikatywni. To cechy, kt\u00f3re charakteryzuj\u0105 cz\u0119sto \u015bwietnych handlowc\u00f3w. W PeP umiej\u0119tno\u015b\u0107 planowania do przodu to cecha le\u017c\u0105ca u podstaw sukcesu ka\u017cdego zespo\u0142u sprzeda\u017cowego. Dodatkowo warto, aby kandydat posiada\u0142 silne zaanga\u017cowanie w prowadzenie dzia\u0142a\u0144, poniewa\u017c skupienie si\u0119 na regularnej analizie konkurencji, monitoruj\u0105c i oceniaj\u0105c rynek daje nam z roku na rok coraz wi\u0119ksz\u0105 przewag\u0119 w dostosowywaniu oferty do potrzeb Klient\u00f3w. Motywacja do nauki to cecha szczeg\u00f3lnie ceniona w sprzeda\u017cy w PeP. Ka\u017cdy z nas ma ukryty talent, kt\u00f3ry w mniejszym lub wi\u0119kszym stopniu przyczynia si\u0119 do polepszenia organizacji. Nie zwlekaj i poka\u017c nam czym Ty mo\u017cesz wzmocni\u0107 szeregi PeP.<\/p>\n\n\n\n
O tym jak wygl\u0105da praca w Sprzeda\u017cy PeP <\/strong><\/p>\n\n\n\n dowiesz si\u0119 poznaj\u0105c dzia\u0142y kt\u00f3re do niego nale\u017c\u0105.<\/strong><\/p>\n\n\n\n Osoby pracuj\u0105ce w tym kanale odpowiedzialne s\u0105 za bezpo\u015brednie nawi\u0105zywanie relacji biznesowych z Klientami znajduj\u0105cymi si\u0119 na danym terenie. Ten model sprzeda\u017cy opiera si\u0119 przede wszystkim na osobistych kontaktach z klientami. <\/p>\n\n\n\n Przydzielony teren dzia\u0142ania<\/strong> dla Przedstawicieli Handlowych<\/strong> <\/p>\n\n\n\n Regiony<\/strong>: P\u00f3\u0142nocny, Centralny, Wschodni, Zachodni oraz Po\u0142udniowy<\/p>\n\n\n\n W Przypadku Przedstawicieli Handlowych nie ma regionizacji i przypisywa\u0144 danego PH do powiatu. Mog\u0105 dzia\u0142a\u0107 na terenie ca\u0142ego swojego regionu.<\/p>\n\n\n\n Pakiet niezb\u0119dnych narz\u0119dzi do pracy: <\/strong>Samoch\u00f3d s\u0142u\u017cbowy (dla Przedstawicieli Handlowych na etacie), telefon s\u0142u\u017cbowy, laptop z dost\u0119pem do Internetu, Karta flotowa ( w przypadku posiadania samochodu)<\/p>\n\n\n\n Zadaniem tego dzia\u0142u jest dotarcie do potencjalnych Partner\u00f3w Biznesowych, z kt\u00f3rymi w przysz\u0142o\u015bci chcieliby\u015bmy podj\u0105\u0107 wsp\u00f3\u0142prace. Osoby pe\u0142ni\u0105ce rol\u0119 Dyrektora Sprzeda\u017cy Po\u015bredniej zajmuj\u0105 si\u0119 pozyskiwaniem Klient\u00f3w poprzez polecenie przez Partnera Klienta, kt\u00f3ry otrzymuje od nas ofert\u0119 dedykowan\u0105. U os\u00f3b pe\u0142ni\u0105cych rol\u0119 Dyrektora Sprzeda\u017cy Po\u015bredniej cenimy komunikatywno\u015b\u0107, umiej\u0119tno\u015b\u0107 prowadzenia rozm\u00f3w z Partnerami, samodzielno\u015b\u0107, realizacj\u0119 plan\u00f3w biznesowych. Sprzeda\u017c po\u015brednia wymaga nie tylko pozyskiwania nowych podmiot\u00f3w do dzia\u0142u sprzeda\u017cy. Wa\u017cnym jest r\u00f3wnie\u017c dbanie o rozw\u00f3j relacji partnerskich oraz utrzymanie z nimi wsp\u00f3\u0142pracy.<\/p>\n\n\n\n Zajmuje si\u0119 obs\u0142ug\u0105 strategicznych klient\u00f3w firmy, czyli tych o najwi\u0119kszym znaczeniu dla dzia\u0142alno\u015bci i przychod\u00f3w. Do zada\u0144 tego dzia\u0142u nale\u017cy budowanie i utrzymywanie d\u0142ugoterminowych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi, dostosowywanie ofert i us\u0142ug do ich indywidualnych potrzeb, oraz zapewnianie wysokiej jako\u015bci wsparcia na ka\u017cdym etapie wsp\u00f3\u0142pracy. Pracownicy dzia\u0142u wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105 z klientami w celu optymalizacji rozwi\u0105za\u0144 p\u0142atniczych i wprowadzania nowych us\u0142ug, kt\u00f3re mog\u0105 przynie\u015b\u0107 korzy\u015bci zar\u00f3wno klientom, jak i PeP.<\/p>\n\n\n\n Dzia\u0142 Sprzeda\u017cy Zdalnej to jeden z g\u0142\u00f3wnych filar\u00f3w segmentu sprzeda\u017cy w naszej organizacji. Sk\u0142adamy si\u0119 z kilku zespo\u0142\u00f3w, kt\u00f3re \u015bci\u015ble ze sob\u0105 wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105 na poszczeg\u00f3lnych projektach. Wykonujemy szereg zada\u0144 maj\u0105cych na celu realizacje plan\u00f3w sprzeda\u017cowych oraz najwy\u017cszej jako\u015bci doradztwo za po\u015brednictwem kontaktu telefonicznego i mailowego. Zadaniem zespo\u0142u terminalizacji jest pozyskiwanie nowych klient\u00f3w i prowadzenie aktywnej sprzeda\u017cy us\u0142ug oferowanych przez PEP. Dbamy o wst\u0119pny proces nawi\u0105zania wsp\u00f3\u0142pracy i zaspokojenie potrzeb Klienta biznesowego poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy. Spe\u0142niamy oczekiwania merchant\u00f3w wed\u0142ug najlepszych standard\u00f3w obs\u0142ugi oraz kompleksowo wprowadzamy przedsi\u0119biorc\u0119 w \u015bwiat transakcji bezgot\u00f3wkowych. Komunikujemy si\u0119 z klientem z perspektywy partnera, buduj\u0105c przyjazne relacje a przep\u0142yw informacji jest na najwy\u017cszym poziomie. To jedne z kluczowych element\u00f3w, kt\u00f3re ceni\u0105 klienci B2B a zarazem okazja, aby regularnie pokazywa\u0107 jako\u015b\u0107 swoich us\u0142ug i zacie\u015bnia\u0107 wsp\u00f3\u0142prac\u0119.<\/p>\n\n\n\n BackOffice jest zespo\u0142em posprzeda\u017cowym. Odpowiedzialny jest za dalsze procesowanie um\u00f3w pozyskanych przez Zesp\u00f3\u0142 Terminalizacji a\u017c do momentu instalacji terminala, a nast\u0119pnie zapewnienie sta\u0142ej opieki biznesowej na najwy\u017cszym poziomie. Realizowane jest to po przez jak najszybsze przygotowanie dokument\u00f3w, obs\u0142ug\u0119 i nadzorowanie procesu podpisania umowy, sta\u0142\u0105 wsp\u00f3\u0142prac\u0119 z Serwisem, kt\u00f3ra zapewnia Klientom najszybsz\u0105 instalacj\u0119 terminali p\u0142atniczych. Po instalacji sprz\u0119tu zesp\u00f3\u0142 jest odpowiedzialny za wsparcie i opiek\u0119 techniczn\u0105.<\/p>\n\n\n\n SIM to zesp\u00f3\u0142 dosprzeda\u017cowy, kt\u00f3rego celem jest doproduktowienie obecnych Klient\u00f3w PeP o zestawy startowe wybranych operator\u00f3w kom\u00f3rkowych. Kontaktujemy si\u0119 z Klientami telefonicznie, oferuj\u0105c nowoczesne i okazyjne rozwi\u0105zanie sprzeda\u017cy starter\u00f3w kom\u00f3rkowych, dzi\u0119ki kt\u00f3rym nasi partnerzy mog\u0105 zwi\u0119kszy\u0107 przych\u00f3d swojej firmy. Do najwa\u017cniejszych kompetencji specjalist\u00f3w projektu Sim nale\u017cy podtrzymywanie dobrych relacji z Klientem zbudowanych przez Opiek\u0119 Biznesow\u0105.<\/p>\n\n\n\n Bardzo odpowiedzialny projekt zajmuj\u0105cy si\u0119 tematem AML. Odpowiada za aktualizacj\u0119 danych Klient\u00f3w PeP oraz weryfikacj\u0119 to\u017csamo\u015bci.<\/p>\n\n\n\n Bardzo wa\u017cna cz\u0119\u015b\u0107 PeP. W ramach pracy w tym dziale b\u0119dziesz zajmowa\u0107 si\u0119 szerokim zakresem dzia\u0142a\u0144 zwi\u0105zanych z monitorowaniem, analizowaniem i optymalizowaniem sprzeda\u017cy oraz strategii rynkowych firmy. <\/p>\n\n\n\n Do zada\u0144 wchodz\u0105cych w sk\u0142ad pracy w tym dziale zaliczy\u0107 mo\u017cemy m.in.:<\/strong><\/p>\n\n\n\n BackOffice jest zespo\u0142em posprzeda\u017cowym. Odpowiedzialny jest za dalsze procesowanie um\u00f3w pozyskanych przez Zesp\u00f3\u0142 Terminalizacji a\u017c do momentu instalacji terminala, a nast\u0119pnie zapewnienie sta\u0142ej opieki biznesowej na najwy\u017cszym poziomie. Realizowane jest to po przez jak najszybsze przygotowanie dokument\u00f3w, obs\u0142ug\u0119 i nadzorowanie procesu podpisania umowy, sta\u0142\u0105 wsp\u00f3\u0142prac\u0119 z Serwisem, kt\u00f3ra zapewnia Klientom najszybsz\u0105 instalacj\u0119 terminali p\u0142atniczych. Po instalacji sprz\u0119tu zesp\u00f3\u0142 jest odpowiedzialny za wsparcie i opiek\u0119 techniczn\u0105.<\/p>\n\n\n\n COA to nie komputery i s\u0142uchawki. Nie systemy, procedury i tabelki \u2013 a ludzie. To w\u0142a\u015bnie oni tworz\u0105 ten dzia\u0142. Codzienna obs\u0142uga Klient\u00f3w PeP odbywa si\u0119 w trybie trzyzmianowym, a Liderzy Zespo\u0142\u00f3w COA wiedz\u0105 doskonale jak wa\u017cne jest elastyczne podej\u015bcie do kwestii planowania grafik\u00f3w. Nadrz\u0119dnym celem Centrum Obs\u0142ugi Akceptanta jest zapewnienie najszybszej obs\u0142ugi zg\u0142osze\u0144 Akceptant\u00f3w przy jednoczesnym zachowaniu jak najwy\u017cszej jako\u015bci, zgodnie z mierzalnymi, ambitnymi celami wewn\u0119trznymi oraz dba\u0142o\u015bci\u0105 o stosowanie procedur bezpiecze\u0144stwa.<\/p>\n\n\n\n Dystrybucja sprz\u0119tu, serwis, instalacja i demonta\u017c terminali \u2013 to najwa\u017cniejsze z zada\u0144 za jakie odpowiadaj\u0105 pracownicy Centrum Serwisowego. Serwisanci rozmieszczeni na terenie ca\u0142ego kraju s\u0105 gotowi do realizacji zg\u0142osze\u0144 zwi\u0105zanych z usterk\u0105 sprz\u0119tu czy te\u017c instalacji terminala. Zespo\u0142y Centrum Kompletacji POS, czuwaj\u0105 nad prawid\u0142owym przygotowaniem urz\u0105dze\u0144 i ich dystrybucj\u0105. W pracy w dziale Serwisu w ramach pracy zapewnimy szkolenie podstawowe i szkolenia okresowe, wsparcie koordynator\u00f3w serwisu oraz lidera regionalnego.<\/p>\n\n\n\n Zesp\u00f3\u0142 Opieki Regionalnej zapewnia wsparcie Przedstawicielom Handlowym w procesie uzupe\u0142niania i akceptacji dokument\u00f3w sprzeda\u017cowych jak r\u00f3wnie\u017c czuwa nad ich poprawno\u015bci\u0105 oraz kompletno\u015bci\u0105.<\/p>\n\n\n\n Przygotowywanie dokumentacji sprzeda\u017cowej dla Firm migrowanych to dla Zespo\u0142u Migracji codzienno\u015b\u0107. Szybko\u015b\u0107, sprawczo\u015b\u0107, skuteczno\u015b\u0107 to cechy charakteryzuj\u0105ce osoby, kt\u00f3re pracuj\u0105 w tym Zespole.<\/p>\n\n\n\n Jest drug\u0105 lini\u0105 realizacji sprzeda\u017cy telefonicznej, to w\u0142a\u015bnie w tym Zespole odbywa si\u0119 przygotowywanie um\u00f3w dla klient\u00f3w pozyskanych drog\u0105 telefoniczn\u0105.<\/p>\n\n\n\n G\u0142\u00f3wne zadania to opieka nad Partnerami oraz zapewnienie ci\u0105g\u0142o\u015bci realizacji procesu od przygotowania umowy do monta\u017cu terminala.<\/p>\n\n\n\n Jest to zaplecze dla proces\u00f3w zwi\u0105zanych ze sprzeda\u017c\u0105 us\u0142ug dodatkowych takich jak Moja Paczka, EVO, zestawy startowe, Moje Rachunki, AMEX, eBilety \u2013 to w tym Zespole odbywa si\u0119 fakturowanie sprzeda\u017cy, konfigurowanie us\u0142ug dodatkowych, wsparcie w obs\u0142udze klient\u00f3w sieciowych.<\/p>\n\n\n\n W tym dziale dbamy o to, aby ka\u017cdy klient mia\u0142 najlepsze do\u015bwiadczenie z nasz\u0105 firm\u0105. Monitorujemy jako\u015b\u0107 us\u0142ug, analizujemy wyniki i wdra\u017camy poprawki, kt\u00f3re podnosz\u0105 standardy obs\u0142ugi klienta. Je\u015bli cenisz sobie doskona\u0142o\u015b\u0107 i chcesz mie\u0107 realny wp\u0142yw na jako\u015b\u0107 us\u0142ug, do\u0142\u0105cz do naszego zespo\u0142u!<\/p>\n\n\n\n W zale\u017cno\u015bci od stanowiska i dzia\u0142u b\u0119dziesz m\u00f3g\u0142 pracowa\u0107 w jednym z biur PeP w ca\u0142ej Polsce.<\/p>\n\n\n\n UoP, B2B, pe\u0142ny etat oraz mo\u017cliwo\u015b\u0107 pracy zdalnej <\/p>\n\n\n\n <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Dzia\u0142 sprzeda\u017cy w PeP to wyznacznik jako\u015bci wsp\u00f3\u0142pracy z Partnerami, od kt\u00f3rego w znacz\u0105cym stopniu zale\u017cy szybko\u015b\u0107 rozwoju naszej sp\u00f3\u0142ki. Dla kogo dedykowana jest praca w Sprzeda\u017cy? Wykwalifikowani, do\u015bwiadczeni i pewni swego handlowcy s\u0105 dla ka\u017cdego przedsi\u0119biorstwa du\u017c\u0105 warto\u015bci\u0105 i tym, co wyr\u00f3\u017cnia ich na tle konkurencji. Jednak w PeP, handlowcy to nie jedyna cz\u0119\u015b\u0107 […]<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"_acf_changed":false,"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"acf":[],"yoast_head":"\n<\/figure>\n\n\n\n
Dzia\u0142 Sprzeda\u017cy Bezpo\u015bredniej<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
Dzia\u0142 Sprzeda\u017cy Po\u015bredniej<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
Dzia\u0142 Kluczowych Klient\u00f3w<\/h2>\n\n\n\n
Ponadto, Dzia\u0142 Kluczowych Klient\u00f3w monitoruje rynek, aby dostosowa\u0107 oferty do zmieniaj\u0105cych si\u0119 potrzeb i oczekiwa\u0144 klient\u00f3w, co pomaga w utrzymaniu konkurencyjno\u015bci PeP na rynku p\u0142atno\u015bci elektronicznych<\/p>\n\n\n\n<\/figure>\n\n\n\n
Dzia\u0142 Sprzeda\u017cy Zdalnej<\/h2>\n\n\n\n
Tu kszta\u0142cimy ekspert\u00f3w specjalizuj\u0105cych si\u0119 w pozyskiwaniu nowych klient\u00f3w, budowaniu relacji z partnerami i prowadzeniu rozm\u00f3w biznesowych na najwy\u017cszym poziomie.<\/p>\n\n\n\nZesp\u00f3\u0142 Terminalizacji<\/strong><\/h3>\n\n\n\n
Zesp\u00f3\u0142 BackOffice \/ Utrzymanie Klienta<\/strong><\/h3>\n\n\n\n
Zesp\u00f3\u0142 SIM<\/strong><\/h3>\n\n\n\n
Zesp\u00f3\u0142 ds. weryfikacji to\u017csamo\u015bci<\/strong><\/h3>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
Dzia\u0142 Planowania i Analiz Sprzeda\u017cy<\/h2>\n\n\n\n
\n
Dzia\u0142 Planowania i Analiz Sprzeda\u017cy odgrywa niezast\u0105pion\u0105 rol\u0119 w strategicznym zarz\u0105dzaniu sprzeda\u017c\u0105 w PeP, umo\u017cliwiaj\u0105c podejmowanie \u015bwiadomych decyzji na podstawie rzetelnych danych i analiz.<\/p>\n\n\n\n<\/figure>\n\n\n\n
Dzia\u0142 Utrzymania Klienta<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
Centrum Obs\u0142ugi Akceptanta<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
Dzia\u0142 Centrum Serwisowego<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
Dzia\u0142 Wsparcia Operacji<\/h2>\n\n\n\n
Zesp\u00f3\u0142 Opieki Regionalnej<\/h3>\n\n\n\n
Zesp\u00f3\u0142 Migracji<\/h3>\n\n\n\n
Zesp\u00f3\u0142 Wsparcia Telesprzeda\u017cy<\/h3>\n\n\n\n
Zesp\u00f3\u0142 Obs\u0142ugi Partner\u00f3w Leadowych<\/h3>\n\n\n\n
Zesp\u00f3\u0142 Us\u0142ug Wsp\u00f3lnych<\/h3>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
Dzia\u0142 Jako\u015bci Operacyjnej<\/h2>\n\n\n\n
<\/figure>\n\n\n\n
<\/figure>
Gdzie b\u0119dziesz pracowa\u0142?<\/strong> <\/h3>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n
<\/figure>
Warunki zatrudnienia<\/strong> <\/h3>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n
<\/figure>
Szkolenia oraz mo\u017cliwo\u015bci rozwoju jakie na Ciebie b\u0119d\u0105 czeka\u0107:<\/strong> <\/h2>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n
\n