Sprzedaż i Obsługa Klienta

Dział sprzedaży w PeP to wyznacznik jakości współpracy z Partnerami, od którego w znaczącym stopniu zależy szybkość rozwoju naszej spółki.

Dla kogo dedykowana jest praca w Sprzedaży?

Wykwalifikowani, doświadczeni i pewni swego handlowcy są dla każdego przedsiębiorstwa dużą wartością i tym, co wyróżnia ich na tle konkurencji. Jednak w PeP, handlowcy to nie jedyna część zespołu, a jedynie część odpowiadająca za konkretne elementy działania. Każdego dnia pracownicy w wielu wyspecjalizowanych pododdziałach dokładają starań, aby utrzymać oraz zyskiwać jeszcze więcej Klientów i zostać liderem w Polsce.

Pewni siebie oraz komunikatywni. To cechy, które charakteryzują często świetnych handlowców. W PeP umiejętność planowania do przodu to cecha leżąca u podstaw sukcesu każdego zespołu sprzedażowego. Dodatkowo warto, aby kandydat posiadał silne zaangażowanie w prowadzenie działań, ponieważ  skupienie się na regularnej analizie konkurencji, monitorując i oceniając rynek daje nam z roku na rok coraz większą przewagę w dostosowywaniu oferty do potrzeb Klientów. Motywacja do nauki to cecha szczególnie ceniona w sprzedaży w PeP. Każdy z nas ma ukryty talent, który w mniejszym lub większym stopniu przyczynia się do polepszenia organizacji. Nie zwlekaj i pokaż nam czym Ty możesz wzmocnić szeregi PeP.

O tym jak wygląda praca w Sprzedaży PeP

dowiesz się poznając działy które do niego należą.

Dział Sprzedaży Bezpośredniej

Osoby pracujące w tym kanale odpowiedzialne są za bezpośrednie nawiązywanie relacji biznesowych z Klientami znajdującymi się na danym terenie. Ten model sprzedaży opiera się przede wszystkim na osobistych kontaktach z klientami. 

Przydzielony teren działania dla Przedstawicieli Handlowych

Regiony: Północny, Centralny, Wschodni, Zachodni oraz Południowy

W Przypadku Przedstawicieli Handlowych nie ma regionizacji i przypisywań danego PH do powiatu. Mogą działać na terenie całego swojego regionu.

Pakiet niezbędnych narzędzi do pracy: Samochód służbowy (dla Przedstawicieli Handlowych na etacie), telefon służbowy, laptop z dostępem do Internetu, Karta flotowa ( w przypadku posiadania samochodu)

Dział Sprzedaży Pośredniej

Zadaniem tego działu jest dotarcie do potencjalnych Partnerów Biznesowych, z którymi w przyszłości chcielibyśmy podjąć współprace. Osoby pełniące rolę Dyrektora Sprzedaży Pośredniej zajmują się pozyskiwaniem Klientów poprzez polecenie przez Partnera Klienta, który otrzymuje od nas ofertę dedykowaną. U osób pełniących rolę Dyrektora Sprzedaży Pośredniej cenimy komunikatywność, umiejętność prowadzenia rozmów z Partnerami, samodzielność, realizację planów biznesowych. Sprzedaż pośrednia wymaga nie tylko pozyskiwania nowych podmiotów do działu sprzedaży. Ważnym jest również dbanie o rozwój relacji partnerskich oraz utrzymanie z nimi współpracy.

Dział Kluczowych Klientów

Zajmuje się obsługą strategicznych klientów firmy, czyli tych o największym znaczeniu dla działalności i przychodów. Do zadań tego działu należy budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi, dostosowywanie ofert i usług do ich indywidualnych potrzeb, oraz zapewnianie wysokiej jakości wsparcia na każdym etapie współpracy. Pracownicy działu współpracują z klientami w celu optymalizacji rozwiązań płatniczych i wprowadzania nowych usług, które mogą przynieść korzyści zarówno klientom, jak i PeP.


Ponadto, Dział Kluczowych Klientów monitoruje rynek, aby dostosować oferty do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów, co pomaga w utrzymaniu konkurencyjności PeP na rynku płatności elektronicznych

Dział Sprzedaży Zdalnej

Dział Sprzedaży Zdalnej to jeden z głównych filarów segmentu sprzedaży w naszej organizacji. Składamy się z kilku zespołów, które ściśle ze sobą współpracują na poszczególnych projektach. Wykonujemy szereg zadań mających na celu realizacje planów sprzedażowych oraz najwyższej jakości doradztwo za pośrednictwem kontaktu telefonicznego i mailowego.
Tu kształcimy ekspertów specjalizujących się w pozyskiwaniu nowych klientów, budowaniu relacji z partnerami i prowadzeniu rozmów biznesowych na najwyższym poziomie.

Zespół Terminalizacji

Zadaniem zespołu terminalizacji jest pozyskiwanie nowych klientów i prowadzenie aktywnej sprzedaży usług oferowanych przez PEP. Dbamy o wstępny proces nawiązania współpracy i zaspokojenie potrzeb Klienta biznesowego poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy. Spełniamy oczekiwania merchantów według najlepszych standardów obsługi oraz kompleksowo wprowadzamy przedsiębiorcę w świat transakcji bezgotówkowych. Komunikujemy się z klientem z perspektywy partnera, budując przyjazne relacje a przepływ informacji jest na najwyższym poziomie. To jedne z kluczowych elementów, które cenią klienci B2B a zarazem okazja, aby regularnie pokazywać jakość swoich usług i zacieśniać współpracę.

Zespół BackOffice / Utrzymanie Klienta

BackOffice jest zespołem posprzedażowym. Odpowiedzialny jest za dalsze procesowanie umów pozyskanych przez Zespół Terminalizacji aż do momentu instalacji terminala, a następnie zapewnienie stałej opieki biznesowej na najwyższym poziomie. Realizowane jest to po przez jak najszybsze przygotowanie dokumentów, obsługę i nadzorowanie procesu podpisania umowy, stałą współpracę z Serwisem, która zapewnia Klientom najszybszą instalację terminali płatniczych. Po instalacji sprzętu zespół jest odpowiedzialny za wsparcie i opiekę techniczną.

Zespół SIM

SIM to zespół dosprzedażowy, którego celem jest doproduktowienie obecnych Klientów PeP o zestawy startowe wybranych operatorów komórkowych. Kontaktujemy się z Klientami telefonicznie, oferując nowoczesne i okazyjne rozwiązanie sprzedaży starterów komórkowych, dzięki którym nasi partnerzy mogą zwiększyć przychód swojej firmy. Do najważniejszych kompetencji specjalistów projektu Sim należy podtrzymywanie dobrych relacji z Klientem zbudowanych przez Opiekę Biznesową.

Zespół ds. weryfikacji tożsamości

Bardzo odpowiedzialny projekt zajmujący się tematem AML. Odpowiada za aktualizację danych Klientów PeP oraz weryfikację tożsamości.

Dział Planowania i Analiz Sprzedaży

Bardzo ważna część PeP. W ramach pracy w tym dziale będziesz zajmować się szerokim zakresem działań związanych z monitorowaniem, analizowaniem i optymalizowaniem sprzedaży oraz strategii rynkowych firmy.

Do zadań wchodzących w skład pracy w tym dziale zaliczyć możemy m.in.:

  • Zbieranie, przetwarzanie i analizowanie danych dotyczących sprzedaży, w tym trendów sprzedażowych, wyników poszczególnych produktów i usług, oraz efektywności kanałów sprzedaży;
  • Opracowywanie prognoz sprzedażowych na podstawie historycznych danych oraz bieżących trendów rynkowych. Prognozy te pomagają w planowaniu zasobów i strategii biznesowych;
  • Tworzenie planów sprzedażowych, które uwzględniają cele firmy, strategie rynkowe oraz oczekiwane wyniki. Plany te mogą obejmować ustalanie celów sprzedażowych dla różnych zespołów czy regionów;
  • Regularne monitorowanie wyników sprzedaży i przygotowywanie raportów dla zarządu i innych działów firmy. Raporty te mogą obejmować analizy porównawcze, wskaźniki KPI (Key Performance Indicators), oraz rekomendacje działań;
  • Dostarczanie zespołom sprzedażowym narzędzi analitycznych, danych i insightów, które mogą pomóc w lepszym zrozumieniu rynku i klientów oraz w podejmowaniu lepszych decyzji sprzedażowych.


Dział Planowania i Analiz Sprzedaży odgrywa niezastąpioną rolę w strategicznym zarządzaniu sprzedażą w PeP, umożliwiając podejmowanie świadomych decyzji na podstawie rzetelnych danych i analiz.

Dział Utrzymania Klienta

BackOffice jest zespołem posprzedażowym. Odpowiedzialny jest za dalsze procesowanie umów pozyskanych przez Zespół Terminalizacji aż do momentu instalacji terminala, a następnie zapewnienie stałej opieki biznesowej na najwyższym poziomie. Realizowane jest to po przez jak najszybsze przygotowanie dokumentów, obsługę i nadzorowanie procesu podpisania umowy, stałą współpracę z Serwisem, która zapewnia Klientom najszybszą instalację terminali płatniczych. Po instalacji sprzętu zespół jest odpowiedzialny za wsparcie i opiekę techniczną.

Centrum Obsługi Akceptanta

COA to nie komputery i słuchawki. Nie systemy, procedury i tabelki – a ludzie. To właśnie oni tworzą ten dział. Codzienna obsługa Klientów PeP odbywa się w trybie trzyzmianowym, a Liderzy Zespołów COA wiedzą doskonale jak ważne jest elastyczne podejście do kwestii planowania grafików. Nadrzędnym celem Centrum Obsługi Akceptanta jest zapewnienie najszybszej obsługi zgłoszeń Akceptantów przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższej jakości, zgodnie z mierzalnymi, ambitnymi celami wewnętrznymi oraz dbałością o stosowanie procedur bezpieczeństwa.

Dział Centrum Serwisowego

Dystrybucja sprzętu, serwis, instalacja i demontaż terminali – to najważniejsze z zadań za jakie odpowiadają pracownicy Centrum Serwisowego. Serwisanci rozmieszczeni na terenie całego kraju są gotowi do realizacji zgłoszeń związanych z usterką sprzętu czy też instalacji terminala. Zespoły Centrum Kompletacji POS, czuwają nad prawidłowym przygotowaniem urządzeń i ich dystrybucją. W pracy w dziale Serwisu w ramach pracy zapewnimy szkolenie podstawowe i szkolenia okresowe, wsparcie koordynatorów serwisu oraz lidera regionalnego.

Dział Wsparcia Operacji

Zespół Opieki Regionalnej

Zespół Opieki Regionalnej zapewnia wsparcie Przedstawicielom Handlowym w procesie uzupełniania i akceptacji dokumentów sprzedażowych jak również czuwa nad ich poprawnością oraz kompletnością.

Zespół Migracji

Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej dla Firm migrowanych to dla Zespołu Migracji codzienność. Szybkość, sprawczość, skuteczność to cechy charakteryzujące osoby, które pracują w tym Zespole.

Zespół Wsparcia Telesprzedaży

Jest drugą linią realizacji sprzedaży telefonicznej, to właśnie w tym Zespole odbywa się przygotowywanie umów dla klientów pozyskanych drogą telefoniczną.

Zespół Obsługi Partnerów Leadowych

Główne zadania to opieka nad Partnerami oraz zapewnienie ciągłości realizacji procesu od przygotowania umowy do montażu terminala.

Zespół Usług Wspólnych

Jest to zaplecze dla procesów związanych ze sprzedażą usług dodatkowych takich jak Moja Paczka, EVO, zestawy startowe, Moje Rachunki, AMEX, eBilety – to w tym Zespole odbywa się fakturowanie sprzedaży, konfigurowanie usług dodatkowych, wsparcie w obsłudze klientów sieciowych.

Dział Jakości Operacyjnej

W tym dziale dbamy o to, aby każdy klient miał najlepsze doświadczenie z naszą firmą. Monitorujemy jakość usług, analizujemy wyniki i wdrażamy poprawki, które podnoszą standardy obsługi klienta. Jeśli cenisz sobie doskonałość i chcesz mieć realny wpływ na jakość usług, dołącz do naszego zespołu!

Gdzie będziesz pracował?

W zależności od stanowiska i działu będziesz mógł pracować w jednym z biur PeP w całej Polsce.

Warunki zatrudnienia

UoP, B2B, pełny etat oraz możliwość pracy zdalnej

Szkolenia oraz możliwości rozwoju jakie na Ciebie będą czekać:

  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Szkolenia specjalistyczne dedykowane dla danego obszaru.
  • Szkolenia z obsługi systemu excel i języka obcego.
  • Dofinansowanie do studiów/szkoleń pogłębiających wiedzę i kompetencje pracownika.
  • Udział w branżowych eventach i konferencjach.