Płatności bezgotówkowe w administracji publicznej to w dzisiejszych czasach konieczność. Tylko 22% Polaków deklaruje, że ich podstawową formą płatności jest gotówka, a większość preferuje mobilne i bezgotówkowe rozwiązania. Dobra opinia, szybka obsługa oraz pozytywny wizerunek to jedne z najważniejszych elementów z którymi mierzą się placówki publiczne.
Dla podmiotów sektora publicznego rozwiązania od PeP oznaczają przejrzystość, bezpieczeństwo oraz to co niezbędne, czyli zadowolenie klientów, którzy mogą wybrać, czy chcą zapłacić gotówką, czy zbliżeniowo. Zadbaj o wygodę odwiedzających i udostępnij im możliwość regulowania płatności tak jak im najwygodniej.
Zapoznaj się również z rozwiązaniami samoobsługowymi dedykowanymi dla instytucji publicznych.
Zapewniamy dokładnie to, czego potrzebujesz do szybkiej i nowoczesnej obsługi Klienta.