Kariera

Kim jesteśmy?

Polskie ePłatności to lider branży Fintech, działający na rynku od 2010 roku. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych, która znajduje się aktualnie na drugim miejscu największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych. W Grupie PeP funkcjonują spółki: PeP S.A. i PeP Online Sp. z o.o. oraz BillBird S.A.

 

Grupę tworzy ponad 700 specjalistów i ekspertów, zmieniając sposób w jaki Ty i Twoi znajomi dokonujecie płatności. W PeP obsługujemy 113 tys. klientów, którym dostarczyliśmy już 238 tys. terminali, a liczba procesowanych każdego dnia transakcji to ponad 6 000 000. Dołączając do naszego zespołu zyskasz szansę realizowania projektów, które wprowadzają innowacyjne rozwiązania, mające realny wpływ na życie ludzi.

 

Od 2021 roku jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Nexi, która jest liderem branży PayTech w Europie. Grupa swoje przedstawicielstwa posiada w 25 krajach europejskich i zatrudnia ponad 10 000 pracowników. W Polsce do Grupy Nexi należą również Przelewy24. Umożliwiamy zatem pracę w międzynarodowym środowisku i wymianę doświadczeń, poprzez uczestnictwo w różnorodnych projektach.

Oferty pracy

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi aktualnymi ofertami pracy!

Jesteś programistą? C++/ T-SQL, C#, Android?

Wyślij CV i dołącz do naszego zespołu!

Nie znalazłeś/aś stanowiska, które Cię interesuje i odpowiada Twoim kwalifikacjom?

Wyślij aplikację spontaniczną CV na poczet przyszłych procesów rekrutacyjnych i dołącz do naszego zespołu w przyszłości!

APLIKUJ  

Sprawdź się w prawdziwym biznesie.
Zacznij od stażu w PeP!

APLIKUJ

Jak wygląda proces rekrutacji?

Wyślij do nas swoje CV
Chciałbyś z nami pracować? Przyślij nam swoje CV za pomocą formularza aplikacyjnego, który zobaczysz po kliknięciu przycisku "aplikuj" w ofercie pracy.
Porozmawiajmy
Po zapoznaniu się z aplikacjami, z wybranymi kandydatami, kontaktujemy się telefonicznie. Na tym etapie rozmawiamy o Twoim doświadczeniu zawodowym i kwalifikacjach, dopytujemy o szczegóły dotyczące wykształcenia, Twoje oczekiwania i znajomość języka angielskiego.
Spotkajmy się
Kolejny etap to spotkanie, w którym uczestniczysz Ty, Twój przyszły przełożony i specjalista z działu HR. Podczas spotkania poznamy się lepiej i dowiesz się więcej o swojej przyszłej roli w naszej organizacji. Na niektóre stanowiska przewidziane są dodatkowe zadania lub case study.
Dołącz do naszego zespołu
Po spotkaniu kwalifikacyjnym przekażemy Ci informacje zwrotne i decyzję. Wybranemu kandydatowi przedstawimy ofertę pracy i warunki zatrudnienia. Cieszymy się, że dołączysz do naszego zespołu i czekamy na Ciebie na onboardingu.

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub MBO

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Szkolenia

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Kultura organizacyjna Grupy Nexi opiera się na 4 wartościach:

Klient zawsze w centrum naszej uwagi

Kreujemy trendy na rynku płatności, dzięki naszej wiedzy i kompetencjom

Razem jesteśmy niezwyciężeni

Różnorodność jest naszą siłą

Strefa no-business

Eventy firmowe w PeP to nieodłączny element pozwalający na integrację naszych pracowników. Dbamy o dobrą i przyjazną atmosferę wśród członków naszej rodziny. Regularnie zapewniamy możliwość wzięcia udziału w spotkaniach, wydarzeniach czy konkursach, które pozwalają na oderwanie się od codziennej rutyny. Dołącz do nas i zacznij swoją przygodę w branży #Fintech.

Wojciech Znamirowski

Główny Architekt Biznesowy

Wojtek jest programistą z zamiłowania – specjalizuje się w technologiach takich jak .Net, SQL czy System Embedded. Swoją karierę w Polskich ePłatnościach rozpoczął na stanowisku Programisty, zaś dziś zajmuje stanowisko Głównego Architekta Biznesowego. W PeP, Wojtek najbardziej ceni sobie możliwość łączenia pasji z pracą, która nieustannie zaskakuje nowymi wyzwaniami.

Ewa Szpunar

Kierownik ds. Rozwoju Produktów

Ewa swoją karierę zawodową w PeP rozpoczęła w 2017 roku na stanowisku Asystentki Zarządu.
Dzięki swojej ambitnej postawie obecnie pełni rolę głównego specjalisty ds. rozwoju produktu. Na co dzień zajmuje się rozwojem i zwiększaniem wartości produktów PeP. Jak sama mówi:
„W pracy cenię sobie ciągły rozwój, zdobywanie nowych umiejętności i doświadczenia zawodowego, a także pracę w przyjaznej atmosferze.”

Anna Pietraszewska

Dyrektor Działu Wsparcia Operacji

Anna zajmuje się obecnie wsparciem procesów około migracyjnych oraz utrzymaniem procesów w oddziale PeP w Kielcach. Sądzi, że współpraca na wielu obszarach pozwala na poszerzanie horyzontów i próbę odnalezienia właściwej ścieżki kariery, pozwalającej na samorealizację. Zadań jest bardzo dużo, zaś tempo pracy nie pozwala na nudę.

Ewelina Kruszyk

Dyrektor Działu Rozliczeń

Ewelina rozpoczęła swoją przygodę z PeP w 2010 od Centrum Obsługi Akceptanta, zaś dziś kontynuuje karierę zawodową w Departamencie Finansów. Na co dzień zajmuje się rozliczeniem merchantów co daje jej dużą satysfakcję. Ewelina ceni w PeP przyjazną atmosferę w pracy, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych dzięki bogatej ofercie szkoleniowej.

Kacper Hadrian

Dyrektor Centrum Serwisowego

Kacper swoją przygodę z PeP rozpoczął w 2017r. na stanowisku Koordynatora Centrum Serwisowego. Od 2019r. zajmuje stanowisko Dyrektora Centrum Serwisowego nadzorując zarówno pracę serwisantów jak i Centrum Kompletacji POS. W pracy ceni sobie przede wszystkim możliwość rozwoju zawodowego, szlifowania swoich umiejętności oraz stabilność. Jak mówi „rutyna czy monotonność to nie mój żywioł, chętnie uczestniczę w nowych projektach próbując pokonywać bariery i cieszyć się każdym osiągniętych zawodowym szczytem.”