Dział Sprzedaży

Dział sprzedaży w PeP to wyznacznik jakości współpracy z partnerami od którego w znaczącym stopniu zależy szybkość rozwoju naszej spółki.

Dla kogo dedykowana jest praca w Sprzedaży?

Wykwalifikowani, doświadczeni i pewni swego handlowcy są dla każdego przedsiębiorstwa dużą wartością i tym, co wyróżnia ich na tle konkurencji. Jednak w PeP, handlowcy to nie jedyna część zespołu, a jedynie część odpowiadająca za konkretne elementy działania. Każdego dnia pracownicy w wielu wyspecjalizowanych pododdziałach dokładają starań, aby utrzymać oraz zyskiwać jeszcze więcej Klientów i zostać liderem w Polce.

Pewni siebie oraz komunikatywni. To trzy cechy, które charakteryzują często świetnych handlowców. W PeP umiejętność planowania do przodu to cecha leżąca u podstaw sukcesu każdego zespołu sprzedażowego. Dodatkowo warto, aby kandydat posiadał silne zaangażowanie w prowadzenie działań, ponieważ  skupienie się na regularnej analizie konkurencji, monitorując i oceniając rynek daje nam z roku na rok coraz większą przewagę w dostosowywaniu oferty do potrzeb Klientów. Motywacja do nauki to cecha szczególnie ceniona w sprzedaży w PeP. Każdy z nas ma ukryty talent, które w mniejszym lub większym stopniu przyczynia się do polepszenia organizacji. Nie zwlekaj i pokaż nam czym Ty możesz wzmocnić szeregi PeP.

Czym będziesz się zajmował dołączając do działu sprzedaży w PeP?

Oczywiście jest to zależne od konkretnego stanowiska, ale zapewne część z poniższych czynności będzie towarzyszyła Ci przez kolejne lata pracy w PeP

  • analiza rynku i ofert konkurencji
  • tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,
  • udział w targach, wystawach i konferencjach,
  • realizowanie planów sprzedażowych,
  • pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
  • utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
  • wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
  • negocjowanie umów i warunków handlowych,
  • przygotowanie raportów sprzedażowych – analiza wyników sprzedaży,
  • obsługa klientów indywidualnych,
  • aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.

O tym jak wygląda praca w Sprzedaży PeP

dowiesz się poznając działy które do niego należą.

Dział sprzedaży pośredniej

Zadaniem tego działu jest dotarcie do potencjalnych Partnerów Biznesowych, z którymi w przyszłości chcielibyśmy podjąć współprace. Osoby pełniące rolę Dyrektora Sprzedaży Pośredniej zajmują się pozyskiwaniem Klientów poprzez polecenie przez Partnera Klienta, który otrzymuje od nas ofertę dedykowaną. U osób pełniących rolę Dyrektora Sprzedaży Pośredniej cenimy komunikatywność, umiejętność prowadzenia rozmów z Partnerami, samodzielność, realizację planów biznesowych. Sprzedaż pośrednia wymaga nie tylko pozyskiwania nowych podmiotów do działu sprzedaży. Ważnym jest również dbanie o rozwój relacji partnerskich oraz utrzymanie z nimi współpracy.

Dział sprzedaży bezpośredniej

Osoby pracujące w tym kanale odpowiedzialne są za bezpośrednie nawiązywanie relacji biznesowych z Klientami znajdującymi się na danym terenie. Ten model sprzedaży opiera się przede wszystkim na osobistych kontaktach z klientami. 

Przydzielony teren działania dla Przedstawicieli Handlowych

Regiony: Północny, Centralny, Wschodni, Zachodni oraz Południowy

W Przypadku Przedstawicieli Handlowych nie ma regionizacji i przypisywań danego PH do powiatu. Mogą działać na terenie całego swojego regionu.

Pakiet niezbędnych narzędzi do pracy: Samochód służbowy (dla Przedstawicieli Handlowych na etacie), telefon służbowy, laptop z dostępem do Internetu, Karta flotowa ( w przypadku posiadania samochodu)

Telesprzedaż

Do zadań Specjalisty w dziale telesprzedaży należą między innymi:

  • Podpisanie umowy z nowym klientem zdalnie, obsługa infolinii przychodzącej, obsługa maili, chatu.
  • Wsparcie merytoryczne Merchantów w zakresie zapisów umowy, przebiegu dokumentów, reklamacji kuriera i PeP, koordynowanie przebiegu instalacji.
  • Przyjmowanie zwrotów z archiwum. Ponowne procesowanie umów zgodnie z zadaniem przekazanym przez dział archiwum, obsługa maila, obsługa chat, obsługa infolinii przychodzącej IVr.
  • Utrzymanie i rozszerzenie współpracy i rozwiązywanie problemów z klientami którzy zostali pozyskani przez dział Sprzedaży Zdalnej, obsługa maila, obsługa IVR, wprowadzenie zmian na koncie klienta, poczta wychodząca i przychodząca, negocjowanie oferty z klientem.
  • Sprzedaż do Naszych klientów starterów prepaid. Infolinia wychodząca oraz obsługa maila.

Centrum Vendingowe

Dział ten zajmuje się rozwojem i sprzedażą produktów samoobsługowych.
Oferujemy rozwiązania dla branż takich jak myjnie samoobsługowe, parkomaty, paliwomaty, maszyny vendingowe, datkomaty, biletomaty, stacje ładowania pojazdów, transport miejski. Zajmujemy się również rozwiązaniami, które dotykają gotówki, czyli opłatomatami i cashdeskami.

Dział polityki cenowej

To właśnie tutaj prowadzimy diagnostykę aktualnych poziomów cenowych w segmentach i liniach przychodowych. Pracujemy nad wdrożeniem narzędzia kalkulacji dochodowości oferty dla klienta. Spora część pracy w tym obszarze dotyczy analityki oraz podejmowania ważnych decyzji biznesowych, które mają duże przełożenie na rozwój biznesu.

Specyfika każdego z nich jest różnorodna, ale wszystkie łączą się w jednym. W jak najlepszym dostosowaniu oferty PeP do obecnego rynku i zwiększaniu sprzedaży naszych produktów tym samym rozwijając się i powiększając udział w rynku. W PeP stawiamy na szkolenia, dlatego niezależnie od działu, do którego uda Ci się dołączyć, czeka Cię wiele szkoleń i wsparcia, aby z pełną wiedzą wejść do świata płatności bezgotówkowych.

Gdzie będziesz pracował?

W zależności od stanowiska i działu będziesz mógł pracować w jednym z biur PeP w całej Polsce.

Warunki zatrudnienia

UoP, B2B, pełny etat oraz możliwość pracy zdalnej

Szkolenia oraz możliwości rozwoju jakie na Ciebie będą czekać:

  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Szkolenia specjalistyczne dedykowane dla danego obszaru.
  • Szkolenia z obsługi systemu excel i języka obcego.
  • Dofinansowanie do studiów/szkoleń pogłębiających wiedzę i kompetencje pracownika.
  • Udział w branżowych eventach i konferencjach.