Dział Sprzedaży

Dział sprzedaży w PeP to wyznacznik jakości współpracy z partnerami od którego w znaczącym stopniu zależy szybkość rozwoju naszej spółki.

Dla kogo dedykowana jest praca w Sprzedaży?

Wykwalifikowani, doświadczeni i pewni swego handlowcy są dla każdego przedsiębiorstwa dużą wartością i tym, co wyróżnia ich na tle konkurencji. Jednak w PeP, handlowcy to nie jedyna część zespołu, a jedynie część odpowiadająca za konkretne elementy działania. Każdego dnia pracownicy w wielu wyspecjalizowanych pododdziałach dokładają starań, aby utrzymać oraz zyskiwać jeszcze więcej Klientów i zostać liderem w Polce.

Pewni siebie oraz komunikatywni. To cechy, które charakteryzują często świetnych handlowców. W PeP umiejętność planowania do przodu to cecha leżąca u podstaw sukcesu każdego zespołu sprzedażowego. Dodatkowo warto, aby kandydat posiadał silne zaangażowanie w prowadzenie działań, ponieważ  skupienie się na regularnej analizie konkurencji, monitorując i oceniając rynek daje nam z roku na rok coraz większą przewagę w dostosowywaniu oferty do potrzeb Klientów. Motywacja do nauki to cecha szczególnie ceniona w sprzedaży w PeP. Każdy z nas ma ukryty talent, które w mniejszym lub większym stopniu przyczynia się do polepszenia organizacji. Nie zwlekaj i pokaż nam czym Ty możesz wzmocnić szeregi PeP.

Czym będziesz się zajmował dołączając do działu sprzedaży w PeP?

Oczywiście jest to zależne od konkretnego stanowiska, ale zapewne część z poniższych czynności będzie towarzyszyła Ci przez kolejne lata pracy w PeP

  • analiza rynku i ofert konkurencji
  • tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,
  • udział w targach, wystawach i konferencjach,
  • realizowanie planów sprzedażowych,
  • pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
  • utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
  • wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
  • negocjowanie umów i warunków handlowych,
  • przygotowanie raportów sprzedażowych – analiza wyników sprzedaży,
  • obsługa klientów indywidualnych,
  • aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.

O tym jak wygląda praca w Sprzedaży PeP

dowiesz się poznając działy które do niego należą.

Dział sprzedaży pośredniej

Zadaniem tego działu jest dotarcie do potencjalnych Partnerów Biznesowych, z którymi w przyszłości chcielibyśmy podjąć współprace. Osoby pełniące rolę Dyrektora Sprzedaży Pośredniej zajmują się pozyskiwaniem Klientów poprzez polecenie przez Partnera Klienta, który otrzymuje od nas ofertę dedykowaną. U osób pełniących rolę Dyrektora Sprzedaży Pośredniej cenimy komunikatywność, umiejętność prowadzenia rozmów z Partnerami, samodzielność, realizację planów biznesowych. Sprzedaż pośrednia wymaga nie tylko pozyskiwania nowych podmiotów do działu sprzedaży. Ważnym jest również dbanie o rozwój relacji partnerskich oraz utrzymanie z nimi współpracy.

Dział sprzedaży bezpośredniej

Osoby pracujące w tym kanale odpowiedzialne są za bezpośrednie nawiązywanie relacji biznesowych z Klientami znajdującymi się na danym terenie. Ten model sprzedaży opiera się przede wszystkim na osobistych kontaktach z klientami. 

Przydzielony teren działania dla Przedstawicieli Handlowych

Regiony: Północny, Centralny, Wschodni, Zachodni oraz Południowy

W Przypadku Przedstawicieli Handlowych nie ma regionizacji i przypisywań danego PH do powiatu. Mogą działać na terenie całego swojego regionu.

Pakiet niezbędnych narzędzi do pracy: Samochód służbowy (dla Przedstawicieli Handlowych na etacie), telefon służbowy, laptop z dostępem do Internetu, Karta flotowa ( w przypadku posiadania samochodu)

Dział sprzedaży zdalnej

Dział Sprzedaży Zdalnej to jeden z głównych filarów segmentu sprzedaży w naszej organizacji. Składamy się z kilku zespołów, które ściśle ze sobą współpracują na poszczególnych projektach. Wykonujemy szereg zadań mających na celu realizacje planów sprzedażowych oraz najwyższej jakości doradztwo za pośrednictwem kontaktu telefonicznego i mailowego.
Tu kształcimy ekspertów specjalizujących się w pozyskiwaniu nowych klientów, budowaniu relacji z partnerami i prowadzeniu rozmów biznesowych na najwyższym poziomie.

Dział sprzedaży zdalnej tworzą poniższe zespoły:

Zespół Terminalizacji

Zadaniem zespołu terminalizacji jest pozyskiwanie nowych klientów i prowadzenie aktywnej sprzedaży usług oferowanych przez PEP. Dbamy o wstępny proces nawiązania współpracy i zaspokojenie potrzeb Klienta biznesowego poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy. Spełniamy oczekiwania merchantów według najlepszych standardów obsługi oraz kompleksowo wprowadzamy przedsiębiorcę w świat transakcji bezgotówkowych. Komunikujemy się z klientem z perspektywy partnera, budując przyjazne relacje a przepływ informacji jest na najwyższym poziomie. To jedne z kluczowych elementów, które cenią klienci B2B a zarazem okazja, aby regularnie pokazywać jakość swoich usług i zacieśniać współpracę.

Zespół BackOffice / Utrzymanie Klienta

BackOffice jest zespołem posprzedażowym. Odpowiedzialny jest za dalsze procesowanie umów pozyskanych przez Zespół Terminalizacji aż do momentu instalacji terminala, a następnie zapewnienie stałej opieki biznesowej na najwyższym poziomie. Realizowane jest to po przez jak najszybsze przygotowanie dokumentów, obsługę i nadzorowanie procesu podpisania umowy, stałą współpracę z Serwisem, która zapewnia Klientom najszybszą instalację terminali płatniczych. Po instalacji sprzętu zespół jest odpowiedzialny za wsparcie i opiekę techniczną.

Zespół SIM

SIM to zespół dosprzedażowy, którego celem jest doproduktowienie obecnych Klientów PeP o zestawy startowe wybranych operatorów komórkowych. Kontaktujemy się z Klientami telefonicznie, oferując nowoczesne i okazyjne rozwiązanie sprzedaży starterów komórkowych, dzięki którym nasi partnerzy mogą zwiększyć przychód swojej firmy. Do najważniejszych kompetencji specjalistów projektu Sim należy podtrzymywanie dobrych relacji z Klientem zbudowanych przez Opiekę Biznesową.

Zespół ds. weryfikacji tożsamości

Bardzo odpowiedzialny projekt zajmujący się tematem AML. Odpowiada za aktualizację danych Klientów PeP oraz weryfikację tożsamości.

Centrum Vendingowe

Dział ten zajmuje się rozwojem i sprzedażą produktów samoobsługowych.
Oferujemy rozwiązania dla branż takich jak myjnie samoobsługowe, parkomaty, paliwomaty, maszyny vendingowe, datkomaty, biletomaty, stacje ładowania pojazdów, transport miejski. Zajmujemy się również rozwiązaniami, które dotykają gotówki, czyli opłatomatami i cashdeskami.

Dział polityki cenowej

To właśnie tutaj prowadzimy diagnostykę aktualnych poziomów cenowych w segmentach i liniach przychodowych. Pracujemy nad wdrożeniem narzędzia kalkulacji dochodowości oferty dla klienta. Spora część pracy w tym obszarze dotyczy analityki oraz podejmowania ważnych decyzji biznesowych, które mają duże przełożenie na rozwój biznesu.

Specyfika każdego z nich jest różnorodna, ale wszystkie łączą się w jednym. W jak najlepszym dostosowaniu oferty PeP do obecnego rynku i zwiększaniu sprzedaży naszych produktów tym samym rozwijając się i powiększając udział w rynku. W PeP stawiamy na szkolenia, dlatego niezależnie od działu, do którego uda Ci się dołączyć, czeka Cię wiele szkoleń i wsparcia, aby z pełną wiedzą wejść do świata płatności bezgotówkowych.

Gdzie będziesz pracował?

W zależności od stanowiska i działu będziesz mógł pracować w jednym z biur PeP w całej Polsce.

Warunki zatrudnienia

UoP, B2B, pełny etat oraz możliwość pracy zdalnej

Szkolenia oraz możliwości rozwoju jakie na Ciebie będą czekać:

  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Szkolenia specjalistyczne dedykowane dla danego obszaru.
  • Szkolenia z obsługi systemu excel i języka obcego.
  • Dofinansowanie do studiów/szkoleń pogłębiających wiedzę i kompetencje pracownika.
  • Udział w branżowych eventach i konferencjach.