Strefa Klienta

DOSTĘP 24/7/365

Strefa Klienta jest dostępna dla Ciebie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie i na dowolnym urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową, ponieważ jest dostosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych.

INTUICYJNY INTERFEJS Prosta obsługa panelu oraz przyjazna forma przedstawienia danych w tabeli, raportach i na wykresach ułatwi Ci szybkie i bezproblemowe dotarcie do najważniejszych informacji, a także sprawne dokonywanie zmian.

MOJE DANE

Weryfikuj aktualne dane o Twojej firmie i osobach kontaktowych, trzymaj pieczę nad strukturą punktów handlowo-usługowych, ilością pracujących w nich terminali i usługach na nich dostępnych.

AKTUALIZACJA DANYCH Samodzielnie zmieniaj dane firmy i punktów handlowo-usługowych oraz osób kontaktowych, bez konieczności angażowania osób trzecich i utraty czasu, szybko i przez Internet.

USTAWIENIA UŻYTKOWNIKÓW

Udostępniaj portal dla swoich pracowników czy księgowych, a także ustalaj zakres uprawnień i dostępy do wybranych sekcji w Strefie Klienta poprzez dodawanie, usuwanie i edycję użytkowników.

ZARZĄDZANIE USŁUGAMI Spraw, aby Twój biznes był bardziej rozpoznawalny. Definiuj logo i komunikat na wydrukach z terminali oraz indywidualne promocje dla swoich Klientów, aby aktywizować sprzedaż. Korzystasz z usług kredytowych? Zwiększ na nie limit w czasie rzeczywistym, jednym kliknięciem i przelewem.

ROZSZERZANIE WSPÓŁPRACY

Sprawdź portfolio usług świadczonych przez Polskie ePłatności na terminalach. Wybierz te, które najbardziej pasują do Twojego biznesu, zapoznaj się z ofertą i automatycznie rozszerz współpracę.

BIZNES POD KONTROLĄ Monitoruj swój biznes dzięki przejrzystym raportom transakcyjnym, uporządkowanym fakturom i dokumentom rozliczeniowym, przechowywanym w jednym miejscu. Definiuj własne raporty i eksportuj je na swoje urządzenie.

INSTRUKCJE & FORMULARZE

Strefa Klienta to przenośne kompendium wiedzy odnośnie sprzętu, usług i bieżącej współpracy. Uporządkowana i opisana dokumentacja, formularze, instrukcje obsługi oraz materiały informacyjne znajdziesz w sekcji Do pobrania.

PEŁNE WSPARCIE Pomoc zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania. Formularze kontaktowe umożliwiają szybki kontakt z Centrum Obsługi Akceptanta i Opiekunem Biznesowym, podpowiadając w doprecyzowaniu sprawy, z którą się do nas zwracasz.

BLIŻEJ CIEBIE

Przykładamy szczególną uwagę do komunikacji z naszymi Klientami, dlatego wszystkie aktualne informacje o podejmowanych działaniach przez Polskie ePłatności kierujemy do Ciebie poprzez dedykowaną sekcję Komunikatów na Strefie Klienta.

Chcę porozmawiać z Doradcą

Chcę porozmawiać z Doradcą - Modal

Chcę poznać ofertę

Chcę poznać ofertę