O nas

Polskie ePłatności  (PeP) to wiodący polski operator płatności bezgotówkowych oferujący pełną gamę rozwiązań płatniczych oraz wielu dodatkowych usług. Obecnie z bazą ponad 160 000 terminali płatniczych, oferuje szeroki zestaw rozwiązań płatniczych dla akceptantów z sektora MŚP. Firma została założona w 2010 r. W ciągu ostatnich 10 lat PeP odnotował imponujący wzrost zarówno w wyniku rozwoju organicznego, jak i znacznych przejęć, a baza terminali zwiększyła się ponad trzykrotnie od połowy 2016 r.
PeP jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych wśród najlepiej rozwijających się gospodarek płatności cyfrowych w Europie. Zespół PeP jest znany z wysokiej jakości działań wewnętrznych i wyników biznesowych. Polskie ePłatności to trzeci największy operator terminali płatniczych w Polsce pod względem liczby urządzeń.
W ciągu ostatnich 5 lat PeP przeprowadził proces konsolidacji polskiego rynku płatności. W jego wyniku udało się przejąć m.in. biznes terminalowy Kolportera oraz firmy PayUp, PayLane, BillBird, a ostatnio TopCard. Spółka zatrudnia blisko 700 osób i oczekuje, że w 2020 roku jej sprzedaż netto wyniesie około 55 mln euro. Od października 2020 roku PeP jest częścią Grupy Nets.

Zarząd

alternatywny tekst

Jarosław Mikos - Prezes Zarządu

Jarosław Mikos od 5 grudnia 2017 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w grupie Polskie ePłatności S.A. Posiada rozległą wiedzę na temat budowania sprawnych i szybko rozwijających się organizacji oraz znajomość praw rządzących rynkiem Fintech, w szczególności w branży e-commerce. Prezes Zarządu z 20-letnim doświadczeniem, w trakcie swojej kariery zawodowej pełnił kluczowe role w polskich i międzynarodowych firmach. Odnosił sukcesy w zwiększaniu sprzedaży, przekształceniach, restrukturyzacjach, fuzjach i przejęciach oraz optymalizacji kosztów firm. Twórca zwycięskich zespołów i inspirujący mentor. W ciągu dwóch lat zarządzania grupą PeP, zatrudniającą ponad 600 pracowników, przeprowadził 5 transakcji zakupu firm terminalowych i e-commerce, podwoił wartość sprzedaży i trzykrotnie EBITDA. W latach 2013-2017 związany był z Grupą Wirtualna Polska jako przewodniczący rady nadzorczej, odnotowując takie sukcesy jak stworzenie lidera wśród serwisów z 21 milionami unikalnych użytkowników i ponad 80% zasięgiem. W latach 2011-2013 był prezesem Magna Polonia finalizując rentowne transakcje sprzedaży spółek portfelowych. W latach 2000-2007 pełnił funkcję Dyrektora Finansowego, a następnie Dyrektora Generalnego w Energis Polska. W 2005 roku połączył Energis Polska z GTS Polska, w której pozostał prezesem zarządu. Wcześniej pracował w Deloitte i PwC w zakresie transakcji biznesowych, prywatyzacji oraz fuzji i przejęć, pełniąc funkcję menedżera w londyńskim oddziale PwC, a następnie zastępcy dyrektora w dziale fuzji i przejęć oraz prywatyzacji. W 1996 roku spędził rok w Coopers & Lybrand jako starszy konsultant. Działalność gospodarczą rozpoczął w 1995 roku w Deloitte & Touche w Dziale Doradztwa Gospodarczego.

Rozwiń opis

Robert Chmielewski - Wiceprezes Zarządu CFO

Robert Chmielewski, który od października 2017 r. jest Dyrektorem Finansowym (CFO), 31 stycznia 2018 r. został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Polskie ePłatności S.A. Swoją rozległą wiedzę przydatną w branży FinTech zdobył jako Dyrektor Finansowy w wielu międzynarodowych firmach. W latach 2013-2017 pracował w sektorze BPO, gdzie był członkiem zarządu. Pełnił funkcję CFO w ProService Finteco Sp z o.o. - spółce portfelowej funduszy private equity, wiodącym dostawcy usług w zakresie wsparcia produktowego i rozwiązań informatycznych dla sektora inwestycyjnego, ubezpieczeniowego i bankowego. Wcześniej pracował jako CFO w PayU, gdzie odpowiadał za 8 różnych rynków, w tym za Polskę. W latach 2003-2011 związany był z branżą logistyczną. Rozpoczął pracę w Wincanton (operator logistyczny notowany na giełdzie w Londynie) jako kontroler finansowy, by w 2006 roku zostać członkiem zarządu i dyrektorem finansowym odpowiedzialnym za finanse spółek w Europie Środkowej i Wschodniej. Kariera Roberta Chmielewskiego rozpoczęła się w Jeronimo Martins na stanowisku Starszego Analityka Finansowego i Audytora Wewnętrznego. Bogata wiedza Roberta Chmielewskiego w zakresie zarządzania procesami przejęć i synergii kosztowych uzyskana w międzynarodowych spółkach przyniosła ogromną wartość dodaną, i została wykorzystana w optymalizacji i usprawnieniu zarządzania finansami spółki Polskie ePłatności S.A.

Rozwiń opis

Wacław Irzeński - Wiceprezes Zarządu ds. IT

Wacław Irzeński zarządza częścią technologiczną firmy. Od 2016 roku pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Polskie ePłatności S.A. Przez ponad 20 lat związany był z branżą kart płatniczych. W latach 2010 - 2016 pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Technologii i Operacji Polskie ePłatności S.A. W tych latach pełnił również funkcję Prokurenta Zarządu Spółki. W latach 2002-2010 pracował jako Dyrektor Działu Rozwoju w OPTeam S.A. kierując zespołem wdrażającym oprogramowanie do terminali akceptujących karty płatnicze (w tym MasterCard i Visa) wydawane przez Międzynarodowe Organizacje Płatnicze. W latach 1997-2002 jako Dyrektor Działu Rozwoju w firmie Optimus - Comfort był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem, projektowanie, tworzenie i wdrażanie oprogramowania w technologii kart procesorowych. W latach 1995-1997 zarządzał Centrum Szkoleniowym Optimus - Comfort, które jako jedno z pierwszych w kraju otrzymało certyfikat Microsoft Certified Education Center. W firmie Optimus - Comfort był również projektantem systemów informatycznych (1992-1995). Swoją karierę zawodową rozpoczął na uczelni. W latach 1982-1992 związany był z Politechniką Rzeszowską, gdzie jako informatyk odpowiadał za utrzymanie jednostki centralnej uniwersyteckiego komputera R32 (IBM 360). Pracował również jako adiunkt w Katedrze Automatyki i Informatyki. Szeroka wiedza i doświadczenie w dziedzinie technologii czyni Wacława Irzeńskiego jednym z największych ekspertów w branży fintech w Polsce.

Rozwiń opis

Żaklina Pawlak-Iwińska - Wiceprezes ds. HR

Żaklina Pawlak Iwińska była związana z Polskimi ePłatnościami praktycznie od samego początku powstania firmy. W lutym 2019 roku objęła stanowisko wiceprezesa ds. personalnych, a od końca 2019 roku jest członkiem rady nadzorczej BillBird S.A. (członek grupy Polskie ePłatności S.A.). W latach 2011-2019 pełniła funkcję Dyrektora Działu Personalnego. Doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi zdobywała w latach 2010-2016 na stanowisku Dyrektora Personalnego w OPTeam S.A. Od końca 2016 roku prowadzi i rozwija własną firmę HRO+, w której pełniła funkcję Dyrektora Generalnego. Lata 2007-2010 poświęciła pracy i zdobywaniu doświadczeń w Szpitalu Rzeszowskim MSWiA, jako kierownik działu personalnego. Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego w dziedzinie socjologii i historii, z dodatkowymi dyplomami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania kompetencjami, prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Swoje znaczące doświadczenie wykorzystuje do wspierania rozwoju jednej z najszybciej rozwijających się firm w dziedzinie płatności bezgotówkowych w Polsce. Swoją wiedzą i pasją dzieli się uczestnicząc jako prelegent i ekspert w licznych konferencjach i seminariach w ramach Podkarpackiego Klubu HR.

Rozwiń opis

Maciej Nowosielski - Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży

Z Polskie ePłatności S.A. związany jest od maja 2017 roku - najpierw jako Dyrektor Handlowy, a od stycznia 2020 roku jako Wiceprezes ds. Sprzedaży. W latach 2013-2017 współpracował z Międzynarodowym Funduszem Inwestycyjnym Adwent w projekcie związanym z wydawnictwami szkolnymi i pedagogicznymi, jako Dyrektor Handlowy zarządzał wszystkimi kanałami sprzedaży i obsługi. Podobnie w projekcie szkoleniowym Centrum Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych, pełniąc funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu i Sprzedaży, zbudował nową linię biznesową. Równolegle realizował projekty tymczasowe dla takich firm, jak Perfetti van Melle, Ricoh i Media Saturn Holding, a także innych. W latach 1997-2010 związany był z branżą telekomunikacyjną, gdzie jako Dyrektor Sprzedaży Pośredniej i Inwestycji w Orange zarządzał siecią agencji sprzedaży pośredniej oraz projektami inwestycyjnymi na rynku B2C i SOHO. Wcześniej w Grupie Telekomunikacja Polska zarządzał strukturami terenowymi w obszarach sprzedaży i marketingu operacyjnego na stanowiskach kierowniczych. Swoje kompetencje doskonalił na Executive MBA na The Nottingham Trent University & Poznań University of Economics, szkoleniach oferowanych przez FT Group Management School Development Programs oraz studiach podyplomowych z zakresu zarządzania i marketingu. Posiada certyfikat Associate PM wspierany przez szkolenia MT&DC, TQM i SixSigma. Praktyk, doświadczony lider w zakresie sprzedaży, rozwoju organizacji, zarządzania zmianą, pracy ze strukturami wielokanałowymi, w tym sprzedaży usługowej i własnej, agencyjnej i call center. Swoją wiedzą chętnie dzieli się prowadząc szkolenia i wykłady na kilku uczelniach w kraju.

Rozwiń opis

Robert Hoffmann - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Janus Hillerup - Członek Rady Nadzorczej

Christian Brunhøj - Członek Rady Nadzorczej

Szanowny Użytkowniku! Na naszych stronach korzystamy z plików cookie. Dane te są przez nas zbierane, aby poprawić komunikatywność na stronie a także pozwalają Ci pełniej korzystać z jej możliwości. W ten sposób jesteśmy w stanie dopasować indywidualne treści do Ciebie oraz pozwalają nam zrozumieć w jaki sposób usprawnić funkcjonalność naszych stron, tak by korzystanie z nich było dla Ciebie przyjemniejsze i prostsze. Abyśmy mogli zapewnić Ci te wszystkie funkcjonalności prosimy o akceptację plików cookie, związanych z wydajnością usług, funkcjonalnością strony i treściami reklamowymi. Chcemy Cię zapewnić, że strony nie zbierają w sposób automatyczny żadnych innych informacji, z wyjątkiem tych zawartych w plikach cookies oraz znacznikach pikselowych. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Dbamy o Twoje dane tak by były u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili, ustawienia można w dowolnej chwili zmienić. Szczegóły jak to zrobić i jak zarządzać wyrażoną przez Ciebie zgodą uzyskasz w Polityce prywatności.