Dział Obsługi Klienta

Profesjonalna Obsługa Klienta to nasza wizytówka
i nasz priorytet w ciągłym rozwoju biznesu!

Dla kogo praca w dziale obsługi klienta?

Praca w dziale obsługi klienta to często miejsce startowe dla osób rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową. Kontakt z klientem jest dla nas ogromnie ważny, dlatego tak bardzo dbamy o rozwój pracowników, którzy mają z nim bezpośredni kontakt każdego dnia. Dlatego jeśli jesteś osobą otwartą, kontaktową, która lubi interakcje z innymi, to może być to Twoja praca marzeń i idealny start kariery u jednego z liderów rynku. Praca z klientem jest wyjątkowa i najlepiej sprawdzą się w niej osoby aktywne, wielozadaniowe oraz niezwykle zorganizowane, a także potrafiące efektywnie zarządzać czasem.

O tym jak wygląda praca w Obsłudze Klienta w naszej firmie

dowiesz się poznając działy, które do niego należą.

COA – Centrum Obsługi Akceptanta

COA to nie komputery i słuchawki. Nie systemy, procedury i tabelki – a ludzie. To właśnie oni tworzą ten dział. Codzienna obsługa Klientów PeP odbywa się w trybie trzyzmianowym, a Liderzy Zespołów COA wiedzą doskonale jak ważne jest elastyczne podejście do kwestii planowania grafików. Nadrzędnym celem Centrum Obsługi Akceptanta jest zapewnienie najszybszej obsługi zgłoszeń Akceptantów przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższej jakości, zgodnie z mierzalnymi, ambitnymi celami wewnętrznymi oraz dbałością o stosowanie procedur bezpieczeństwa. 

DUK – Dział Utrzymania Klienta

Zespół Utrzymania

W zespole Utrzymania ważne jest zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi. Negocjacje handlowe, przygotowanie ofert, doproduktowienie to codzienność tego zespołu. Odpowiadamy klientom na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami i produktami z naszej oferty. Jesteśmy w ciągłym kontakcie telefonicznym i mailowym z klientami co pozwala nam budować długotrwałe relacje oparte na współpracy i zaufaniu.

Zespół Doradców

Dla Doradcy nie ma rzeczy niemożliwych, dlatego idealny kandydat na to stanowisko to przede wszystkim lubiący rywalizację mistrz sprzedaży. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań, to my potrzebujemy właśnie Ciebie! Twoje główne obowiązki to budowanie i utrzymanie relacji biznesowych z klientami, identyfikacja potrzeb klienta, aktywna sprzedaż usług dodatkowych.

Zespół Wypowiedzeń

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, weryfikacja umów, ich zapisów oraz możliwości zakończenia współpracy z Klientem. Pracując w tym zespole będziesz odpowiadał za bieżące zaczytywanie przesłanych przez Klientów wypowiedzeń do systemów PeP oraz Billbird.  

Zespół AntyChurn

Głównym zadaniem zespołu jest podejmowanie kontaktu z Klientem celem wybadania powodu złożenia przez niego wypowiedzenia umowy. Pracując w tym zespole będziesz odpowiadał za weryfikację podjętego kontaktu Opiekuna z Klientem i odpowiednią reakcję, jeśli zajdzie takowa potrzeba.

DWO – Dział Wsparcia Operacji

Zespół Opieki Regionalnej

Zespół  Opieki Regionalnej zapewnia wsparcie Przedstawicielom Handlowym w procesie uzupełniania i akceptacji dokumentów sprzedażowych jak również  czuwa nad ich poprawnością oraz kompletnością.

Zespół Migracji

Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej dla Firm migrowanych to dla Zespołu Migracji codzienność. Szybkość, sprawczość, skuteczność to cechy charakteryzujące osoby, które pracują w tym Zespole.

Zespół Wsparcia Telesprzedaży

Jest drugą linią realizacji sprzedaży telefonicznej, to właśnie w tym Zespole odbywa się przygotowywanie umów dla klientów pozyskanych drogą telefoniczną.

Zespół Obsługi Partnerów Leadowych

Główne zadania to opieka nad Partnerami oraz zapewnienie ciągłości realizacji procesu od przygotowania umowy do montażu terminala.

Zespół Usług Wspólnych

Jest to zaplecze dla procesów związanych ze sprzedażą usług dodatkowych takich jak Moja Paczka, EVO, zestawy startowe, Moje Rachunki, AMEX, eBilety – to w tym Zespole odbywa się fakturowanie sprzedaży, konfigurowanie usług dodatkowych, wsparcie w obsłudze klientów sieciowych.  

Serwis

Dystrybucja sprzętu, serwis, instalacja i demontaż terminali – to najważniejsze z zadań za jakie odpowiadają pracownicy Centrum Serwisowego. Serwisanci rozmieszczeni na terenie całego kraju są gotowi do realizacji zgłoszeń związanych z usterką sprzętu czy też instalacji terminala. Zespoły Centrum Kompletacji POS, czuwają nad prawidłowym przygotowaniem urządzeń i ich dystrybucją. W pracy w dziale Serwisu w ramach pracy zapewnimy szkolenie podstawowe i szkolenia okresowe, wsparcie koordynatorów serwisu oraz lidera regionalnego.

Przydzielony teren działania

Pakiet niezbędnych narzędzi do pracy: telefon służbowy, laptop z dostępem do Internetu, karta serwisowa oraz produktowe karty testowe.

Gdzie będziesz pracował?

Centrum Obsługi Akceptanta ma swoją siedzibę zarówno w Rzeszowie jak i Kielcach

Dział Utrzymania Klienta to Kielce

Dział Wsparcia Operacji również Kielce

Serwis to zarówno Rzeszów jak i obsługa klientów na terenie całego kraju

Warunki zatrudnienia

UoP oraz pełny etat, a także możliwość pracy zdalnej  

W przypadku pracy Serwisanta: Współpraca B2B (wymagana własna działalność gospodarcza). 

Szkolenia jakie na Ciebie czekają:

  • Szkolenia wewnętrzne z zakresu działania całej firmy.
  • Szkolenia specjalistyczne dedykowane dla danego obszaru.
  • Kursy excel dostępne na rożnych poziomach.
  • Język obcy. 
  • Dofinansowanie do studiów/szkoleń pogłębiających wiedzę i kompetencje pracownika.
  • Udział w branżowych eventach i konferencjach.