Zakres obowiązków
- Monitorowanie należności przysługujących Spółce
- Windykacja telefoniczna należności przysługujących Spółce
- Ustalanie spłaty ratalnej i przygotowanie porozumień ratalnych z dłużnikami
- Przygotowanie wezwań do zapłaty
- Sporządzanie raportów w zakresie windykacji należności
- Sporządzanie cesji należności
Poszukiwane kompetencje
- Kierunkowe wykształcenie: prawo, rachunkowość, finanse, zarządzanie lub pokrewne, minimum licencjat
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze windykacji telefonicznej
- Znajomość podstaw prawa cywilnego, podstaw księgowości,
- Znajomość Microsoft Office (w szczególności Excel, Word) na poziomie średniozaawansowanym oraz mile widziana znajomość Programu CDN.
- Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz inicjatywa, pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków i zaangażowanie
- Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność, asertywność i odporność na stres
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego