Młodszy Specjalista Utrzymania Klienta

Pion Operacji i Customer Care / małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie/ Kraków/ Kielce/ Rzeszów

Zakres obowiązków

  • Realizacja zgłoszeń dedykowanych przez infolinię, dotyczących obsługi klientów – poprzez kontakt telefoniczny, mailowy i procesy back office
  • Renegocjacja warunków handlowych z klientami i przygotowywanie ofert
  • Sprzedaż produktów i usług finansowych oraz obsługa bieżących klientów znajdujących się w opiece biznesowej
  • Działania zmierzające do zwiększenia lojalności klienta wobec firmy
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi firmy
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Poszukiwane kompetencje

    • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego lub sprzedaży
    • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Ekonomia, Administracja lub pokrewne
    • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
    • Kultura osobista, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i otwartość na budowanie relacji biznesowych z klientami 

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub kwartalne MBO

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Budżet szkoleniowy

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Kultura organizacyjna Grupy Nexi opiera się na 4 wartościach:

Klient zawsze w centrum naszej uwagi

Kreujemy trendy na rynku płatności, dzięki naszej wiedzy i kompetencjom

Razem jesteśmy niezwyciężeni

Różnorodność jest naszą siłą

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.