AML Officer

Pion Risk&Compliance / podkarpackie/ Rzeszów

Zakres obowiązków

  • Nadzór nad funkcjonowaniem i aktualizacja procedury AML
  • Działania kontrolne, zgodne z polityką grupową monitoringu i kontroli
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie obowiązkowych szkoleń AML w grupie
  • Udzielanie informacji na zapytania wewnątrz organizacji, dotyczące zasad przestrzegania przepisów AML
  • Implementacja zmian prawnych z zakresu AML w organizacji
  • Informowanie organów zarządzających o poziomie zgodności z procesami AML, wskazywanie zagrożeń i mechanizmów kontrolnych
  • Raportowanie z zakresu danych AML
  • Zgłaszanie transakcji do GIIF oraz obsługa notyfikacji przychodzących
  • Stale pogłębianie wiedzy w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy, z uwzględnieniem obowiązkowych szkoleń

Poszukiwane kompetencje

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze AML
  • Teoretyczna i praktyczna znajomość regulacji AML
  • Mile widziana znajomość standardów ISO 27001 i/lub PCI DSS
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Prawo, Administracja, Ekonomia, Zarządzanie lub pokrewne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Bardzo dobra organizacja pracy i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub kwartalne MBO

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Budżet szkoleniowy

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Kultura organizacyjna Grupy Nexi opiera się na 4 wartościach:

Klient zawsze w centrum naszej uwagi

Kreujemy trendy na rynku płatności, dzięki naszej wiedzy i kompetencjom

Razem jesteśmy niezwyciężeni

Różnorodność jest naszą siłą

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.