Kierownik Działu Ryzyka Transakcyjnego i Przeciwdziałania Fraudom

Kierownik Działu Ryzyka Transakcyjnego i Przeciwdziałania Fraudom

Pion Risk&Compliance / małopolskie, podkarpackie / Kraków i/lub Rzeszów

Zakres obowiązków

  • Nadzór nad terminową obsługą i aktualizacją procesów reklamacji , monitoringu oraz korekt transakcji
  • Kontrola jakości podległych procesów
  • Zarządzanie zespołem (10+), odpowiedzialność za jego budowanie i rozwój oraz zarządzanie kompetencjami
  • Znajomość schematów fraudowych oraz umiejętność przeciwdziałania ich skutkom
  • Udział i nadzór nad wdrażaniem zmian regulacyjnych w zespołach
  • Współpraca z innymi działami w zakresie przeciwdziałania oszustwom kartowym
  • Wykonywanie i analiza statystyk procesów podległych zespołów oraz planowanie i wdrażanie zmian na ich podstawie
  • Proaktywne poszukiwanie możliwości optymalizacji procesów i ich udoskonalania
  • Wspieranie rozwoju członków zespołu, w tym wyznaczanie celów, regularne dostarczanie informacji zwrotnych
  • Wykonywanie mechanizmów kontrolnych podległych procesów w ramach 1 LO
  • Raportowanie do Rzecznika Finansowego i KNF

Poszukiwane kompetencje

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze reklamacji kartowych lub monitoringu transakcji lub na pokrewnym stanowisku oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (mile widziane zarządzanie zespołem o rozproszonej strukturze)
  • Posiadasz wiedzę dot. Sposobu prania pieniędzy i finansowania terroryzmu, powodów różnić między nimi i ich skutków
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Prawo, Administracja, Ekonomia, Zarządzanie lub pokrewne
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, w mowie i piśmie (min. poziom B2) optymalnie C1
  • Umiejętności przywódcze, rola lidera jest Twoim naturalnym wyborem, potrafisz motywować i chcesz pracować zespołowo i rozwijać tę umiejętność wśród swojego zespołu
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Umiejętność kierowania zespołem, bardzo dobra organizacja pracy i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Zdolność organizacji pracy własnej i podległego zespołu, umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresowych Zaangażowanie, dynamizm, kreatywność oraz pasja do pracy z ludźmi
  • Gotowość do podróży służbowych do podległych lokalizacji (Rzeszów i Kraków)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub kwartalne MBO

Elastyczne formy zatrudnienia Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska.

Wydarzenia firmowe Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Budżet szkoleniowy Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.