Specialista ds Treasury

Pion Finansowy / podkarpackie/ Rzeszów/ hybrydowo

Zakres obowiązków

  • Monitoring i prognozowanie cash flow, w tym monitoring przepływów dotyczących obrotów płatniczych
  • Kontakt z bankami w zakresie bieżącej współpracy, w tym obsługa produktów bankowych m.in. gwarancji bankowych
  • Przygotowywanie raportów zarządczych dot. obszaru Treasury wg potrzeb wewnętrznych oraz wytycznych Właściciela
  • Współpraca z Departamentem Treasury w Grupie, jak również Działami Kontrolingu i Księgowości w celu pozyskania danych o zapotrzebowaniu na środki pieniężne
  • Udział w projektach optymalizacyjnych dot. zarówno źródeł finansowania oraz prowadzonych procesów w obszarze Treasury
  • Wsparcie w przygotowywaniu procedur i instrukcji wewnętrznych Zespołu

Poszukiwane kompetencje

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z pracą w obszarze zarządzania płynnością — min. 3 lata (Treasury/Controllingu/Finansów) 
  • Znajomość produktów bankowych i rynku finansowego oraz potencjalnych źródeł finansowania
  • Bardzo dobra znajomość Ms Excel,
  • Zdolności analityczne, skrupulatność oraz umiejętność komunikacji 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub kwartalne MBO

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Budżet szkoleniowy

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Kultura organizacyjna Grupy Nexi opiera się na 4 wartościach:

Klient zawsze w centrum naszej uwagi

Kreujemy trendy na rynku płatności, dzięki naszej wiedzy i kompetencjom

Razem jesteśmy niezwyciężeni

Różnorodność jest naszą siłą

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.