Zakres obowiązków
- Kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami spółki w kanale telefonicznym (połączenia przychodzące i wychodzące) oraz innych kanałach zdalnych (e-mail i chat)
- Realizacja procesu sprzedaży, zgodnie z przyjętymi standardami firmy
- Profesjonalne doradztwo
- Osiąganie wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, zgodnie ze strategią firmy
- Posprzedażowe wsparcie procesów związanych z utrzymaniem klienta
- Dbałość o właściwy obieg dokumentacji biznesowej
- Raportowanie wyników pracy do przełożonego
Poszukiwane kompetencje
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z klientem przez telefon)
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word i Excel)
- Mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży lub obsłudze klienta (najchętniej sprzedaży telefonicznej lub obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej lub telekomunikacyjnej)
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających pracę z danymi klientów (CRM)
- Łatwość w nabywaniu nowej wiedzy i umiejętności, a także dzielenia się nimi
- Zaangażowanie i entuzjazm