Doradca Klienta (Dział Sprzedaży Zdalnej)

Pion Sprzedaży / podkarpackie/ Rzeszów, ul. Piłsudskiego 32

Zakres obowiązków

  • Kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami spółki w kanale telefonicznym (połączenia przychodzące i wychodzące) oraz innych kanałach zdalnych (e-mail i chat)
  • Realizacja procesu sprzedaży, zgodnie z przyjętymi standardami firmy
  • Profesjonalne doradztwo 
  • Osiąganie wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, zgodnie ze strategią firmy
  • Posprzedażowe wsparcie procesów związanych z utrzymaniem klienta
  • Dbałość o właściwy obieg dokumentacji biznesowej
  • Raportowanie wyników pracy do przełożonego
  •  

Poszukiwane kompetencje

 
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z klientem przez telefon)
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word i Excel)
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży lub obsłudze klienta (najchętniej sprzedaży telefonicznej lub obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej lub telekomunikacyjnej)
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających pracę z danymi klientów (CRM)
  • Łatwość w nabywaniu nowej wiedzy i umiejętności, a także dzielenia się nimi
  • Zaangażowanie i entuzjazm

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub kwartalne MBO

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Budżet szkoleniowy

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Kultura organizacyjna Grupy Nexi opiera się na 4 wartościach:

Klient zawsze w centrum naszej uwagi

Kreujemy trendy na rynku płatności, dzięki naszej wiedzy i kompetencjom

Razem jesteśmy niezwyciężeni

Różnorodność jest naszą siłą

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.