Stażysta/ka w dziale HR

Pion HR/BHP / podkarpackie/ Rzeszów, ul. Rejtana 20b

Zakres obowiązków

  • Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych w grupie PeP
  • Analiza aplikacji i prowadzenie wstępnej weryfikacji kandydatów w prowadzonych procesach rekrutacyjnych
  • Tworzenie ogłoszeń o pracę i ich publikacja na serwisach ogłoszeniowych
  • Bieżące wsparcie działu HR
  • Aktywny udział i współprowadzenie kanałów firmowych w mediach społecznościach (LinkedIn & Facebook) oraz wewnętrznego biuletynu informacyjnego
  • Wsparcie w działaniach Employer Brandingowych i budowaniu Candidate Expeience

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • Jesteś absolwentem lub studentem ostatnich lat studiów magisterskich i chcesz zdobyć wiedzę i doświadczenie w obszarze HR
  • Masz pozytywne nastawienie do pracy, energię do działania, potrafisz pracować nad kilkoma zadaniami jednocześnie, jesteś osobą dokładną, rzetelną, cierpliwą i komunikatywną
  • Posiadasz chęć do nauki i rozwoju swoich kompetencji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz odwagę w podejmowaniu nowych wyzwań
  • Jesteś dostępny/a 5 dni w tygodniu
  • Znasz język angielski na poziomie minimum B2
  • Mile widziane pierwsze doświadczenia w HR, szczególnie w obszarze rekrutacji oraz direct search
  • Mile widziane jeśli będziesz mieć doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub kwartalne MBO

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Budżet szkoleniowy

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Kultura organizacyjna Grupy Nexi opiera się na 4 wartościach:

Klient zawsze w centrum naszej uwagi

Kreujemy trendy na rynku płatności, dzięki naszej wiedzy i kompetencjom

Razem jesteśmy niezwyciężeni

Różnorodność jest naszą siłą

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.