Ryzyko Transakcyjne i AML

Jak połączyć dociekliwość w stylu Sherlocka Holmesa, analityczny umysł, znajomość języków obcych i pracę w międzynarodowym środowisku? Odpowiedź kryje się w dziale AML i Ryzyka. Przekonaj się, jak rozpocząć fascynującą przygodę w obszarze przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy dzięki pracy w jednym z najważniejszych obszarów w PeP.

Dział KYC/ AML, re-weryfikacja, KYC/ AML

Dział KYC/ AML (Know Your Customer / Anti-Money Laundering ) zajmuje się procesem onboardingu nowych klientów oraz ich cykliczną weryfikacją. Jego zadaniem jest zapewnienie, że wszyscy nowi klienci spełniają wymagania prawne i regulacyjne. Praca opiera się na dokładnej analizie dostarczonych dokumentów, ocenie ryzyka, zapewnieniu zgodności z przepisami zarówno krajowymi jak i międzynarodowymi, a także wymaganiami organizacji płatniczych takich jak Visa/MasterCard.

Dział ściśle współpracuje z innymi działami takimi jak dział IT, dział prawny czy dział Compliance w celu zapewnienia pełnej zgodności regulacyjnej. Praca w naszym dziale wymaga dużej dbałości o szczegóły, analitycznego myślenia i zdolności do szybkiego przyswajania nowych informacji. To dynamiczne i odpowiedzialne stanowisko, które jest kluczowe w budowaniu bezpieczeństwa firmy. Będąc specjalistą w tym obszarze, Twoje działania mają realny wpływ na walkę z praniem pieniędzy i finansowaniem terroryzmu, co jest kluczowe dla globalnego bezpieczeństwa. Jeśli lubisz kiedy każdy dzień przynosi nowe wyzwania, dołącz do nas!

Dział Ryzyka Transakcyjnego

Do podstawowych zadań Działu Ryzyka Transakcji Kartowych należy weryfikacja nowych klientów pod kątem zawarcia współpracy oraz monitorowanie transakcji procesowanych na terminalach. Te dwa kluczowe elementy pozwalają zapewnić bezpieczeństwo zarówno naszym klientom jak i samej Spółce.

Jest to cały dział, w którego skład wchodzą poniższe zespoły.

Zespół Zgodności Kartowych

Dbamy tutaj o zgodność działalności naszej organizacji z organizacjami płatniczymi takimi jak Visa i MC. Miesięcznie analizujemy ok. 90 publikacji, by aktualizować swoją wiedzę o zmieniających się regulacjach, aby zawsze być na bieżąco. Część wymogów jest obowiązkowa, więc pilnujemy, by odpowiednie zmiany zostały wdrożone w naszych systemach.

Zespół Chargeback

W tym miejscu zajmujemy się obsługą reklamacji kartowych zwanych branżowo chargebacks. My reprezentujemy naszego merchanta a bank reprezentuje właściciela karty. Ostateczna decyzja co do rozstrzygnięcia reklamacji należy do organizacji płatniczych – takich jak Visa i MC. Reklamacje mogą dotyczyć różnych rzeczy np. otrzymania wadliwego produktu bądź nieotrzymania go wcale. Naszym obowiązkiem jest bronienie interesów naszych klientów.

Zespół Korekt Transakcyjnych

W tym dziale zajmujemy się korektami i analizą błędów transakcyjnych. Dbamy o to, aby wszystkie transakcje były prawidłowo zaksięgowane i rozliczone. Wybierając pracę w tym dziale, musisz być świadomy, że wymaga ona precyzji i dokładności, ponieważ nawet najmniejszy błąd może mieć poważne konsekwencje.

Zespół Monitoringu Transakcji

Monitorujemy i analizujemy tutaj transakcje, aby wykrywać i zapobiegać nadużyciom. Pracownicy tego działu wykorzystują zaawansowane narzędzia do analizy danych i dbają o bezpieczeństwo transakcji. Nierzadko udaje nam się wykryć oszukańcze działania, które kończą się rozwiązaniem umowy z naszym merchantem.

Gdzie będziesz pracował?

Miasta: Rzeszów al. Tadeusza Rejtana 20B, Budynek Resovia Office

Warunki zatrudnienia

UoP, B2B, pełny etat oraz możliwość pracy zdalnej

Szkolenia oraz możliwości rozwoju, jakie na Ciebie będą czekać:

  • Szkolenia wewnętrzne z zakresu procesów, systemów i produktów.
  • Język obcy.  
  • Dofinansowanie do studiów/szkoleń pogłębiających wiedzę i kompetencje pracownika.
  • Udział w branżowych eventach i konferencjach.
  • Cykliczne/okazjonalne szkolenia z zakresu kreatywnego myślenia, zarządzania produktami, prowadzenia projektów w zwinnym modelu od strony kompetencji PO/PM.