PeP przekroczył pułap 200 tys. terminali płatniczych

Polskie ePłatności – jeden z czołowych w Polsce operatorów płatności bezgotówkowych, procesuje już transakcje dla ponad 200 tys. terminali płatniczych w punktach sprzedaży i oferuje szerokie portfolio rozwiązań płatniczych, koncentrując się na segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. W 2021 roku PeP był największym w Polsce przedsiębiorstwem z branży płatności bezgotówkowych pod względem przychodów, pomimo iż jeszcze w 2016 roku firma posiadała zaledwie 24 tys. terminali.

 Przekroczenie pułapu 200 tys. to jeden z kamieni milowych w realizacji strategii rozwoju PeP oraz synergii działania z europejską Grupy Nexi-Nets, w której to obecność przybliża nas z roku na rok do pozycji lidera na rynku. – mówi Jarosław Mikos, Prezes Zarządu Polskich ePłatności. To efekt ciężkiej i solidnej pracy naszych zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż, obsługę i utrzymanie klienta, ale także całej Grupy PeP. Know-how oraz doświadczenie naszych pracowników umożliwia nam wyjście naprzeciw oczekiwaniom setek tysięcy polskich przedsiębiorców, których od lat wspieramy tworząc dopasowane do ich potrzeb rozwiązania płatnicze. W ciągu ostatnich lat staliśmy się nośnikiem wzrostu i zyskujemy dużo uznania ze strony naszych klientów.

Terminale płatnicze Polskich ePłatności są dziś obecne nie tylko w placówkach największych sieci handlowych, na stacjach benzynowych, restauracjach, hotelach, parkomatach, biletomatach, ale także w kościołach. Dzisiejsi konsumenci stawiają na szybkie, łatwe i ogólnodostępne rozliczenia bezgotówkowe. Standardem stała się obsługa form i metod płatności takich jak NFC, kody QR, Google Pay czy Apple Pay. Przyszłością są ergonomiczne i szybkie terminale mające wielofunkcyjny ekosystem, w którym rozliczenia pełnią tylko jedną z wielu ról. Dziś urządzenie płatnicze ewoluuje w kierunku inteligentnego narzędzia biznesowego, zdolnego do zarządzania rezerwacjami, operowania własnymi programami lojalnościowymi, czy nawet koordynacją zasobów oraz logistyki.

– Naszą aspiracją jest, co już się dzieje, bycie dostawcą pierwszego wyboru w zakresie płatności w Polsce. Już niedługo klienci PeP będą mieli możliwość skorzystania z dedykowanych aplikacji. Warto tu wymienić możliwość pre-autoryzacji dla hotelarzy czy system napiwków dla gastronomi. W planach jest także integracja terminali z popularnymi aplikacjami rezerwacyjnymi oraz systemami sprzedażowymi firm trzecich. – dodaje Jarosław Mikos.

Polskie ePłatności rośnie z roku na rok w siłę. W 2021 PeP wyróżnił się największymi przychodami spośród 100 firm z branży płatniczej w Polsce[1]. Natomiast w 2020 roku sfinalizowany został zakup 100 proc. udziałów w firmie przez Grupę Nets, europejskiego lidera w dziedzinie płatności bezgotówkowych. Polska jest jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków w Europie, jeśli chodzi o rozwój w zakresie płatności elektronicznych, dlatego dołączenie do Nets, głównego gracza w dziedzinie płatności elektronicznych w Europie, daje firmie szerokie perspektywy rozwoju.

Przeczytaj również co mówią o nas w :

[1] Raport 100 największych polskich firm branży płatniczej, Cashless.pl.

Telefon

Chcę porozmawiać z Doradcą

Chcę porozmawiać z Doradcą - Modal
Wiadomość

Chcę poznać ofertę

Chcę poznać ofertę