Asystent/ka Zarządu

Administracja biurowa / mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządów Grupy PeP.
  • Koordynowanie organizacji spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej oraz spotkań biznesowych dla Spółek Grupy PeP.
  • Wsparcie w przygotowaniu prezentacji dla członków Zarządu Spółek Grupy PeP.
  • Organizowanie krajowych i zagranicznych podróży członków Zarządów Grupy PeP.
  • Wsparcie Działu Prawnego w koordynacji obiegu dokumentacji korporacyjnej Spółek w Grupie PeP.
  • Wsparcie przy logistyce zbierania podpisów Zarządu Spółek Grupy PeP dla dokumentacji firmowej.
  • Wsparcie dla członków Zarządu Grupy PeP w redakcji treści pism i w ich bieżących działaniach organizacyjnych.
  • Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Zarządem Spółek Grupy PeP, a innymi komórkami organizacyjnymi w firmie.
  • Wsparcie w tworzeniu i redagowaniu treści w ramach wewnętrznej komunikacji w Grupie PeP.
  • Wsparcie Biura Marketingu przy działaniach PR dla Spółek Grupy PeP.
  • Podejmowanie gości, a także dbałość o estetykę biura.

Poszukiwane kompetencje

  • Min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku – mile widziane doświadczenie związane z pracą przy Biurze Zarządu.
  • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację, poziom min. B2/ C1- Warunek konieczny.
  • Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: Administracja, lub pokrewne.
  • Umiejętność pisania i redagowania treści, mile widziane doświadczenie w obszarze PR.
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja, zdolności komunikacyjne i umiejętność nawiązywania i budowania pozytywnych relacji.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, doskonałych umiejętności organizacyjnych, samodzielność w działaniu i zaangażowanie w powierzone zadania oraz entuzjazmu w działaniu.
  • Bardzo dobrej, praktycznej znajomości MS Office (w szczególności Power Point i Excel);
  • Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B.

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna Z pewnością cenisz sobie dostęp do doświadczonych lekarzy. Zadbaj o swoje zdrowie i skorzystaj z dofinansowania opieki medycznej

Ubezpieczenie na życie Dbamy o Ciebie i o Twoich najbliższych, bo wiemy jak ważne jest bezpieczeństwo. Oferujemy ubezpieczenie na życie, które pomoże Ci w razie wypadku lub choroby.

Karta Multisport lub Ok System Sport to zdrowie! Skorzystaj z karty Multisport lub Ok System po godzinach pracy i rozwijaj swoje pasje sportowe.

Atrakcyjny system premiowy Działamy w oparciu o system premii kwartalnych MBO. Wierzymy, że jasne sformułowanie celów to podstawa.

Elastyczne formy zatrudnienia Pracuj tak, jak jest Ci wygodnie! Skorzystaj z form zatrudnienia, które są dla Ciebie najdogodniejsze. Umowę o pracę lub B2B

Praca zdalna Chcesz pracować z domu? W PeP wierzymy, że potrafisz skutecznie zarządzać swoim czasem i proponujemy możliwość pracy zdalnej.

Kursy językowe W PeP wiemy, że znajomość języków obcych to podstawa. Będąc naszym pracownikiem, będziesz mógł skorzystać z lekcji języka angielskiego z native speakerem.

Eventy firmowe U nas znajdziesz strefę no-bussines, Chill taras i weźmiesz udział w wielu wydarzeniach tematycznych. Dbamy o dobrą i przyjazną atmosferę

Budżet szkoleniowy Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.