Młodszy Specjalista ds. Administracji

Back Office / świętokrzyskie / Kielce

Zakres obowiązków

  • Wsparcie w zapewnieniu sprawnej i profesjonalnej obsługi sekretariatu w codziennej pracy
  • Obsługa obiegu umów sprzedażowych
  • Archiwizacja dokumentacji
  • Wsparcie w organizacja spotkań, podejmowaniu gości i dbałość o estetykę biura
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne przedsiębiorstwa
  • Dbanie o utrzymanie sprawnego przepływu informacji w firmie

Poszukiwane kompetencje

  • 1 rok doświadczenia w pracy administracyjno- biurowej 
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, pozytywne nastawienie i chęć do działania oraz podejmowania nowych wyzwań
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub MBO

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Szkolenia

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Kultura organizacyjna Grupy Nexi opiera się na 4 wartościach:

Klient zawsze w centrum naszej uwagi

Kreujemy trendy na rynku płatności, dzięki naszej wiedzy i kompetencjom

Razem jesteśmy niezwyciężeni

Różnorodność jest naszą siłą

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.