Kierownik Działu Rozliczeń

Pion Finansowy / podkarpackie / Rzeszów, praca hybrydowa

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie działem rozliczeń Grupy PeP
  • Ścisła współpraca z Właścicielem Usług w Pionie Finansowym (koordynowanie zgłaszanych inicjatyw projektowych z zakresu Rozliczeń Merchantów)
  • Usprawnianie i optymalizacja procesów rozliczeniowych
  • Współpraca z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi IT w zakresie zgłoszeń – dotyczących Księgi Pomocniczej oraz systemów finansowo-księgowych
  • Planowanie i kontrolowanie wydatków działu rozliczeń zgodnie z założonym budżetem
  • Zarządzanie zespołem rozliczeń, organizowanie pracy, rozwój kompetencji podległych pracowników, raportowanie pracy podległego zespołu
  • Tworzenie i aktualizacja procedur operacyjnych i administracyjnych obowiązujących w dziale rozliczeń oraz zarządzanie nimi, w tym: ustalanie celów dla podległych pracowników, motywowanie ich oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonywanej przez nich pracy
  • Współpraca z audytorami oraz pozostałymi działami w zakresie raportowania oraz ścisła współpraca z zespołem IT w celu usprawnienia działania narzędzi rozliczeniowych
  • Wdrażanie procesów rozliczeniowych zgodnie z linią biznesu

Poszukiwane kompetencje

  • Doświadczenie w zarządzaniu działem Rozliczeń oraz zespołem 
  • Umiejętność analitycznego myślenia, zorientowanie na cel, konsekwencja w działaniu, umiejętność mediacji w sytuacjach problematycznych
  • Pro aktywność i umiejętność określania i ustalania priorytetów, planowania i skutecznego przydzielania odpowiednich zasobów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość systemów CRM/ERP z zakresu zarządzania Księgą Główną
  • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, elastyczność, dobra organizacja pracy własnej
  • Wykształcenie wyższe i/lub studia podyplomowe Rachunkowość i finanse
  • Mile widziane doświadczenie w księgowości

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub MBO

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Szkolenia

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Kultura organizacyjna Grupy Nexi opiera się na 4 wartościach:

Klient zawsze w centrum naszej uwagi

Kreujemy trendy na rynku płatności, dzięki naszej wiedzy i kompetencjom

Razem jesteśmy niezwyciężeni

Różnorodność jest naszą siłą

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.