Polskie ePłatności- Młodszy Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta

Pion Operacji i Customer Care / podkarpackie / Rzeszów

Zakres obowiązków

  • Obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych oraz z zakresu ich rozliczenia 
  • Przyjmowanie reklamacji
  • Świadczenie wsparcia dla serwisantów w czasie instalacji i serwisu terminali
  • Udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe

Poszukiwane kompetencje

  • Dobra znajomość obsługi komputera MS Office (Windows 10)
  • Dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), (zdecydowana większość zmian w godzinach 7:00-20:00)
  • Podstawowa znajomość działania sieci komputerowych
  • Umiejętność pracy w zespole i działania w sytuacjach stresowych
  • Wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

1.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

2.

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

3.

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

4.

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub MBO

5.

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

6.

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

7.

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

8.

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

9.

Szkolenia

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje