Specjalista ds. KYC/AML

Pion Risk&Compliance / podkarpackie / Rzeszów, hybrydowo

Zakres obowiązków

  • Wykonywanie weryfikacji AML klientów zgodnie z Ustawą o przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Ustalanie struktury własności klienta oraz jego weryfikacja
  • Monitorowanie list sankcyjnych i list PEP
  • Kontrola zmian regulacji organizacji płatniczych oraz innych regulatorów zewnętrznych np. KNF
  • Reprezentacja zespołu na spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • Obsługa procesów e-commerce zgodnie z harmonogramem
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Poszukiwane kompetencje

  • Co najmniej 1- rok doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość Ustawy AML
  • Mile widziane doświadczenie w  e-commerce
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Ekonomia, Administracja, Zarządzanie, Finanse i Bankowość lub pokrewne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Bardzo dobra organizacja pracy i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Łatwość w nabywaniu nowej wiedzy i umiejętności, a także dzielenia się nimi
  • Mile widziane kursy/certyfikaty z obszaru AML/KYC
  • Mile widziane doświadczenie w pracy projektowej

Co możemy Ci zaoferować?

W PeP najbardziej cenimy zadowolenie naszego zespołu.
Dlatego wychodzimy naprzeciw potrzebom pracowników, tworząc wyjątkowe miejsce pracy.

Prywatna opieka medyczna

Każdemu pracownikowi oferujemy możliwość dofinansowania do prywatnej opieki medycznej – PZU lub Medicover

Ubezpieczenie na życie

Oferujemy dofinansowanie do prywatnego ubezpieczenia na życie PZU

Karta Multisport lub Medicover Sport

Dofinansujemy Twój pakiet sportowy

System premiowy

Cenimy Twoją pracę i zaangażowanie, zapewniając przejrzysty system premiowy. W zależności od stanowiska mogą to być premie miesięczne lub MBO

Elastyczne formy zatrudnienia

Proponujemy zatrudnienie w oparciu o UOP lub kontrakt B2B, w zależności od Twoich potrzeb i preferencji

Praca hybrydowa

Pracuj tak, jak Ci wygodnie! Możesz skorzystać z modelu pracy hybrydowej, 3 dni w tygodniu pracując w jednym z naszych nowoczesnych biur, a pozostałe 2 dni z domu

Wdrożenie do pracy

W pierwszych dniach pracy weźmiesz udział w cyklu szkoleń, które przygotują Cię do objęcia nowego stanowiska

Wydarzenia firmowe

Cyklicznie organizujemy imprezy działowe i ogólnofirmowe, bierzemy udział w wydarzeniach sportowych i organizujmy konkursy tematyczne

Szkolenia

Wierzymy, że zawsze można się rozwijać i uczyć nowych rzeczy, dlatego regularnie organizujemy szkolenia, warsztaty, webinary czy facylitacje

Kultura organizacyjna Grupy Nexi opiera się na 4 wartościach:

Klient zawsze w centrum naszej uwagi

Kreujemy trendy na rynku płatności, dzięki naszej wiedzy i kompetencjom

Razem jesteśmy niezwyciężeni

Różnorodność jest naszą siłą

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego

Dziękujemy za złożenie aplikacji- zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.