Aplikacja lojalnościowa – PeP Loyalty Club

Zbuduj własną aplikację lojalnościową
z PeP LoyaltyClub

zwiększ obroty
o 25% *
Zamów rozmowę

* na podstawie danych PeP

Twoja aplikacja lojalnościowa

Wspólnie z PeP Loyalty Club zbuduj własną aplikację lojalnościową z gotowych modułów. Dopasuj funkcjonalności do specyfiki swojej branży i zwiększ zaangażowanie, nagradzając lojalność w sposób, który naprawdę działa.

PeP Loyalty Club dopasowane do każdej branży!

Stwórz spersonalizowaną aplikację lojalnościową, która idealnie wpisze się w potrzeby Twojej firmy. Obsługujemy aplikacje dla klientów z branży kosmetycznej, wellness, gastronomicznej, hotelowej czy
 e-commerce! To Ty decydujesz i wybierasz funkcje, które najlepiej zaangażują Twoich klientów oraz zbudują ich lojalność – szybko, wygodnie i pod własną marką!

Poznaj funkcjonalności, które przyciągają klientów

Lojalność
Komunikacja z klientem
Rezerwacje wizyt
Zakupy
Katalog produktów
  • Karta klienta

    Wirtualna karta lojalnościowa z kodem kreskowym do szybkiej identyfikacji i zdobywania punktów przez klienta.

  • Katalog nagród

    Zdefiniowane przez firmę nagrody klient odbiera za zdobyte punkty.

  • Kupony rabatowe i promocyjne

    W aplikacji możesz umieścić kupony rabatowe na produkty lub usługi. Wybranym klientom można przypisać stały rabat.

  • Karty podarunkowe

    Użytkownik może łatwo dodawać karty podarunkowe do aplikacji lojalnościowej. Wystarczy, że zeskanuje otrzymaną lub zakupioną kartę.

  • Powiadomienia PUSH + SMS marketing

    Bezpośrednie powiadomienia o promocjach i nowościach, które możesz wysyłać do konkretnych osób, budując zaangażowanie.

  • Baza klientów

    System pozwala gromadzić dane o klientach i ich aktywnościach. Zebrane informacje wspierają działania marketingowe i codzienną obsługę, zgodnie z wymogami prawnymi.

  • Marketing automation

    Na podstawie zachowań klientów przypominaj im o rezerwacji wizyt, ofertach specjalnych lub nagradzaj ich punktami za regularne korzystanie z usług.

  • Wybór usług

    Lista usług z opisem, ceną, czasem trwania i liczbą punktów pomaga łatwo zaplanować wizytę klientom.

  • Wybór pracownika, daty i godziny

    Po wyborze usługi, użytkownik może wskazać ulubionego specjalistę lub skorzystać z losowego przydziału, a następnie wybrać dogodny termin z kalendarza

  • Podsumowanie zamówienia / przypomnienie SMS i e-mail

    Podsumowanie usługi prezentuje wszystkie wybrane opcje na jednym ekranie. Przed wizytą klient otrzyma o niej przypomnienie.

  • Zarządzanie rezerwacją

    Możliwość zmiany terminu rezerwacji przez klienta. Funkcja zwiększa wygodę i buduje lojalność klientów.

  • Sklep w aplikacji

    Nowoczesny i intuicyjny sklep umożliwia wygodne zakupy produktów i usług. Klient zyskuje szybki dostęp do oferty, a Ty łatwo zarządzasz sprzedażą, płatnościami i wysyłką.

  • Strefy dostaw

    Administrator definiuje strefy dostaw i przypisuje do nich punkty handlowe. Klient wybiera adres, a system sprawdza dostępność dostawy.

  • Zamówienie do stolika

    Wygodne rozwiązanie dla restauracji! Goście skanują kod QR z menu i składają zamówienie bezpośrednio z aplikacji.

  • Płatności mobilne

    Zintegrowany system szybkich płatności umożliwia realizację transakcji bezpośrednio w aplikacji. Proces dostosowany do urządzeń mobilnych, bez potrzeby dodatkowej integracji.

  • Katalog produktów

    Nowoczesny i przejrzysty katalog produktów i usług. Klient zyskuje dostęp do aktualnej oferty firmy i nowości, a Ty nie masz potrzeby drukowania materiałów.

  • Gazetki promocyjne

    Elektroniczne wersje gazetek z promocjami. Klient przegląda je w aplikacji, powiększając wybrane strony i śledząc aktualne oferty.

  • Promocje

    Moduł z aktualnymi promocjami na ekranie głównym aplikacji. Ułatwia dostęp do okazji i zwiększa zaangażowanie użytkowników.

Zarządzaj lojalnością w jednym miejscu – prosto i skutecznie

PeP Loyalty Club integruje się bez dodatkowych kosztów z systemami sprzedażowymi, takimi jak Netis czy Insoft, automatyzując naliczanie punktów i rabatów. Dzięki własnej aplikacji zbudujesz bazę marketingową, poznasz potrzeby klientów oraz dostosujesz ofertę tak, by czuli się docenieni. Łatwy dostęp do statystyk i raportów pozwala na optymalizację działań i skuteczne rozliczanie wyników.

Wybierz najlepszy pakiet dla swojego biznesu

Start
Pro
Premium
Cennik aplikacji
200 zł +VAT / miesiąc
400 zł +VAT / miesiąc
600 zł +VAT / miesiąc
Opłata za stanowisko do naliczania punktów
50 zł + VAT
1 stanowisko / miesiąc
50 zł + VAT
1 stanowisko / miesiąc
50 zł + VAT
1 stanowisko / miesiąc
Opłata za uruchomienie aplikacji
GRATIS
GRATIS
GRATIS
Przygotowany regulamin aplikacji oraz polityka prywatności gwarantujące zgodność z RODO
GRATIS
GRATIS
GRATIS
Wsparcie klienta (kontakt telefoniczny, e-mail)
GRATIS
GRATIS
GRATIS
Limity pakietów
Oddziały / Sklepy
do 3
bez limitu
bez limitu
Ilość zarejestrowanych użytkowników aplikacji
do 250
użytkowników
do 2000
użytkowników
do 10 000
użytkowników
Dodatkowa paczka użytkowników
250 użytkowników
- 100 zł + VAT / miesiąc
1000 użytkowników
- 200 zł + VAT / miesiąc
10 000 użytkowników
- 300 zł + VAT / miesiąc
Kupony rabatowe i promocyjne - możliwość dodania promocji o dowolnych parametrach
do 10
kuponów
do 50
kuponów
bez limitu
Nagrody - klient wymienia punkty na nagrody, a odebrać je może w późniejszym czasie lub wysyłkowo
do 10
nagród
do 50
nagród
bez limitu
Marketing automation - predefiniowane scenariusze zdarzeń pozwalające na nagradzanie klientów punktami
3 reguły
10 reguł
20 reguł
Powiadomienia PUSH
bez limitu
bez limitu
bez limitu
Dodatkowo płatne moduły
Moduł zamówień
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / zamówienie
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / zamówienie
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / zamówienie
Moduł rezerwacji
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / rezerwacja
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / rezerwacja
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / rezerwacja
Aplikacja PWA (aplikacja lojalnościowa w przeglądarce internetowej)
100 zł + VAT
/ miesiąc
100 zł + VAT
/ miesiąc
100 zł + VAT
/ miesiąc
Logowanie za pomocą SMS
1 - 1 000 SMS
18gr
1 001 - 5 000 SMS
17gr
5 001 - 10 000 SMS
16gr
10 001 - 25 000 SMS
15gr
25 001 - 50 000 SMS
14gr
50 001 - 100 000 SMS
13gr
powyżej 100 000 SMS - do negocjacji
Start 200 zł +VAT/ miesiąc
Opłata za stanowisko do naliczania punktów
50 zł + VAT
1 stanowisko / miesiąc
Opłata za uruchomienie aplikacji
GRATIS
Przygotowany regulamin aplikacji oraz polityka prywatności gwarantujące zgodność z RODO
GRATIS
Wsparcie klienta (kontakt telefoniczny, e-mail)
GRATIS
Limity pakietów
Oddziały / Sklepy
do 3
Ilość zarejestrowanych użytkowników aplikacji
do 250
użytkowników
Dodatkowa paczka użytkowników
250 użytkowników
- 100 zł + VAT / miesiąc
Kupony rabatowe i promocyjne - możliwość dodania promocji o dowolnych parametrach
do 10 kuponów
Nagrody - klient wymienia punkty na nagrody, a odebrać je może w późniejszym czasie lub wysyłkowo
do 10 nagród
Marketing automation - predefiniowane scenariusze zdarzeń pozwalające na nagradzanie klientów punktami
3 reguły
Powiadomienia PUSH
bez limitu
Dodatkowo płatne moduły
Moduł zamówień
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / zamówienie
Moduł rezerwacji
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / rezerwacja
Aplikacja PWA (aplikacja lojalnościowa w przeglądarce internetowej)
100 zł + VAT
/ miesiąc
Logowanie za pomocą SMS
1 - 1 000 SMS
18gr
1 001 - 5 000 SMS
17gr
5 001 - 10 000 SMS
16gr
10 001 - 25 000 SMS
15gr
25 001 - 50 000 SMS
14gr
50 001 - 100 000 SMS
13gr
powyżej 100 000 SMS - do negocjacji
Personalizacja aplikacji
Przygotowanie projektu graficznego aplikacji przez profesjonalnego grafika
Brak oznaczeń LoyaltyClub - publikacja aplikacji w 100% pod Twoją nazwą oraz z Twoimi materiałami identyfikacyjnymi
Personalizacja aplikacji za pomocą rozbudowanego kreatora wyglądu
Wybór układów menu, kolorów, czcionek oraz nazw modułów
Indywidualny Landing Page dla Twojej aplikacji - strona internetowa promująca aplikację
Indywidualny adres strony internetowej Twojej aplikacji
Indywidualny kod QR do służący do pobrania Twojej aplikacji
Podstawowe funkcjonalności
Aplikacja mobilna Android / iOS
Wszystkie standardowe funkcje panelu administracyjnego
Zarządzanie aplikacją za pomocą panelu administracyjnego
Rejestracja użytkowników w różnych wariantach: program indywidualny, program dla firm
Potwierdzenie w procesie rejestracji zgód marketingowych oraz RODO
Możliwość wyłączenia rejestracji w celu realizacji zamkniętego programu lojalnościowego
Zbieranie punktów na zasadach określonych przez Ciebie, indywidualnie ustalane przeliczniki punktów oraz zasady programu lojalnościowego
Rozbudowane raporty pozwalające profilować klientów i ich zachowanie
Rozbudowana pomoc
Przewodnik pozwalający na szybkie zapoznanie się klienta z funkcjami aplikacji
Ekran główny aplikacji w 100% modyfikowalny za pomocą panelu administracyjnego
Aktualności, dzięki którym klienci dowiedzą się o nowościach i promocjach
Oddziały / Sklepy pokazane na przejrzystej mapie, wraz z opisem, grafikami i tagiem lokalizacyjnym
Statystyki pobrań aplikacji obrazujące postęp działań promocyjnych oraz efekty jej funkcjonowania
Moduły aplikacji - program lojalnościowy
Karta klienta pokazująca postęp w zdobywaniu punktów
Kupony rabatowe i promocyjne - możliwość dodania promocji o dowolnych parametrach
Nagrody - klient wymienia punkty na nagrody, a odebrać je może w późniejszym czasie lub wysyłkowo
Statusy lojalnościowe określające poziom zaangażowania klientów, dzięki którym otrzymają oni dodatkowe korzyści
Przypisywanie stałego rabatu dla określonej grupy klientów
Moduły aplikacji - oferta
Katalog produktów, dzięki któremu w aplikacji umieścić można całą ofertę dostępnych produktów / usług
Gazetki promocyjne pozwalające pokazać czasowe promocje w formie katalogu
Promocje - miejsce na ekranie głównym, w którym umieścić możesz najbardziej atrakcyjne oferty promocyjne
Moduły aplikacji - marketing
Powiadomienia PUSH - możliwość wysyłania powiadomień nawet wtedy, kiedy klient nie ma włączonej aplikacji (w odróżnieniu od powiadomień Web) oraz definiowanie przekierowania klienta na wskazany ekran w aplikacji
Możliwość dodawania zdjęć lub materiałów graficznych do powiadomień PUSH (Android)
Możliwość definiowania terminu wysyłki powiadomień PUSH
Baza klientów, dzięki której masz dostęp do aktualnej listy użytkowników aplikacji i bieżących informacji na ich temat
Historia klienta - możliwość pełnej weryfikacji aktywności pojedynczego klienta: przyznane i użyte punkty, zamówione oraz użyte kupony / nagrody, itd.
Marketing automation - standardowe komunikaty informujące o zdarzeniach w aplikacji
Marketing automation - predefiniowane scenariusze zdarzeń pozwalające na nagradzanie klientów punktami
Marketing automation - automatyczna wysyłka powiadomień marketingowych
Marketing automation - inteligentne wykrywanie zachowań klientów i wysyłanie im powiadomień na tej podstawie
Afiliacja / polecanie aplikacji i korzyści dla Klientów za polecenie
Moduły aplikacji - zakupy w aplikacji
Zakupy w aplikacji - moduł, który pozwala na sprzedaż dowolnych produktów
Płatności mobilne - szybkie płatności pozwalające na opłacenie zamówienia z poziomu telefonu
Strefy dostaw - możliwość indywidualnego zdefiniowania strefy dostaw w panelu administracyjnym
Czas dostawy - bieżące informowanie klienta o czasie dostawy
Click&Collect - zamówienie towaru bezpośrednio w aplikacji z odbiorem w wybranym punkcie sprzedaży
Zamówienie przy stoliku - możliwość zeskanowania kodu znajdującego się na stoliku oraz złożenia przez gościa restauracji zamówienia za pomocą aplikacji
Moduły aplikacji - przeglądarkowa wersja aplikacji
Brak potrzeby instalowania aplikacji z Google Play i AppStore
Rejestracja za pomocą SMS
Konto w programie lojalnościowym - założenie konta za pomocą strony internetowej
Zbieranie punktów na zasadach określonych przez Ciebie, indywidualnie ustalane przeliczniki punktów oraz zasady programu lojalnościowego
Statusy lojalnościowe określające poziom zaangażowania klientów, dzięki którym otrzymają oni dodatkowe korzyści
Bony kwotowe, na które klient będzie mógł wymienić zebrane punkty
Kupony rabatowe i promocyjne - możliwość dodania promocji o dowolnych parametrach
Nagrody - klient wymienia punkty na nagrody, a odebrać je może w późniejszym czasie lub wysyłkowo
Oddziały
Powiadomienia PUSH
Premium 600 zł +VAT / miesiąc
Opłata za stanowisko do naliczania punktów
50 zł + VAT
1 stanowisko / miesiąc
Opłata za uruchomienie aplikacji
GRATIS
Przygotowany regulamin aplikacji oraz polityka prywatności gwarantujące zgodność z RODO
GRATIS
Wsparcie klienta (kontakt telefoniczny, e-mail)
GRATIS
Limity pakietów
Oddziały / Sklepy
bez limitu
Ilość zarejestrowanych użytkowników aplikacji
do 10 000
użytkowników
Dodatkowa paczka użytkowników
10 000 użytkowników
- 300 zł + VAT / miesiąc
Kupony rabatowe i promocyjne - możliwość dodania promocji o dowolnych parametrach
bez limitu
Nagrody - klient wymienia punkty na nagrody, a odebrać je może w późniejszym czasie lub wysyłkowo
bez limitu
Marketing automation - predefiniowane scenariusze zdarzeń pozwalające na nagradzanie klientów punktami
20 reguł
Powiadomienia PUSH
bez limitu
Dodatkowo płatne moduły
Moduł zamówień
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / zamówienie
Moduł rezerwacji
100 zł + VAT / miesiąc
1,50 zł + VAT / rezerwacja
Aplikacja PWA (aplikacja lojalnościowa w przeglądarce internetowej)
100 zł + VAT
/ miesiąc
Logowanie za pomocą SMS
1 - 1 000 SMS
18gr
1 001 - 5 000 SMS
17gr
5 001 - 10 000 SMS
16gr
10 001 - 25 000 SMS
15gr
25 001 - 50 000 SMS
14gr
50 001 - 100 000 SMS
13gr
powyżej 100 000 SMS - do negocjacji
Personalizacja aplikacji
Przygotowanie projektu graficznego aplikacji przez profesjonalnego grafika
Brak oznaczeń LoyaltyClub - publikacja aplikacji w 100% pod Twoją nazwą oraz z Twoimi materiałami identyfikacyjnymi
Personalizacja aplikacji za pomocą rozbudowanego kreatora wyglądu
Wybór układów menu, kolorów, czcionek oraz nazw modułów
Indywidualny Landing Page dla Twojej aplikacji - strona internetowa promująca aplikację
Indywidualny adres strony internetowej Twojej aplikacji
Indywidualny kod QR do służący do pobrania Twojej aplikacji
Podstawowe funkcjonalności
Aplikacja mobilna Android / iOS
Wszystkie standardowe funkcje panelu administracyjnego
Zarządzanie aplikacją za pomocą panelu administracyjnego
Rejestracja użytkowników w różnych wariantach: program indywidualny, program dla firm
Potwierdzenie w procesie rejestracji zgód marketingowych oraz RODO
Możliwość wyłączenia rejestracji w celu realizacji zamkniętego programu lojalnościowego
Zbieranie punktów na zasadach określonych przez Ciebie, indywidualnie ustalane przeliczniki punktów oraz zasady programu lojalnościowego
Rozbudowane raporty pozwalające profilować klientów i ich zachowanie
Rozbudowana pomoc
Przewodnik pozwalający na szybkie zapoznanie się klienta z funkcjami aplikacji
Ekran główny aplikacji w 100% modyfikowalny za pomocą panelu administracyjnego
Aktualności, dzięki którym klienci dowiedzą się o nowościach i promocjach
Oddziały / Sklepy pokazane na przejrzystej mapie, wraz z opisem, grafikami i tagiem lokalizacyjnym
Statystyki pobrań aplikacji obrazujące postęp działań promocyjnych oraz efekty jej funkcjonowania
Moduły aplikacji - program lojalnościowy
Karta klienta pokazująca postęp w zdobywaniu punktów
Kupony rabatowe i promocyjne - możliwość dodania promocji o dowolnych parametrach
Nagrody - klient wymienia punkty na nagrody, a odebrać je może w późniejszym czasie lub wysyłkowo
Statusy lojalnościowe określające poziom zaangażowania klientów, dzięki którym otrzymają oni dodatkowe korzyści
Przypisywanie stałego rabatu dla określonej grupy klientów
Moduły aplikacji - oferta
Katalog produktów, dzięki któremu w aplikacji umieścić można całą ofertę dostępnych produktów / usług
Gazetki promocyjne pozwalające pokazać czasowe promocje w formie katalogu
Promocje - miejsce na ekranie głównym, w którym umieścić możesz najbardziej atrakcyjne oferty promocyjne
Moduły aplikacji - marketing
Powiadomienia PUSH - możliwość wysyłania powiadomień nawet wtedy, kiedy klient nie ma włączonej aplikacji (w odróżnieniu od powiadomień Web) oraz definiowanie przekierowania klienta na wskazany ekran w aplikacji
Możliwość dodawania zdjęć lub materiałów graficznych do powiadomień PUSH (Android)
Możliwość definiowania terminu wysyłki powiadomień PUSH
Baza klientów, dzięki której masz dostęp do aktualnej listy użytkowników aplikacji i bieżących informacji na ich temat
Historia klienta - możliwość pełnej weryfikacji aktywności pojedynczego klienta: przyznane i użyte punkty, zamówione oraz użyte kupony / nagrody, itd.
Marketing automation - standardowe komunikaty informujące o zdarzeniach w aplikacji
Marketing automation - predefiniowane scenariusze zdarzeń pozwalające na nagradzanie klientów punktami
Marketing automation - automatyczna wysyłka powiadomień marketingowych
Marketing automation - inteligentne wykrywanie zachowań klientów i wysyłanie im powiadomień na tej podstawie
Afiliacja / polecanie aplikacji i korzyści dla Klientów za polecenie
Moduły aplikacji - zakupy w aplikacji
Zakupy w aplikacji - moduł, który pozwala na sprzedaż dowolnych produktów
Płatności mobilne - szybkie płatności pozwalające na opłacenie zamówienia z poziomu telefonu
Strefy dostaw - możliwość indywidualnego zdefiniowania strefy dostaw w panelu administracyjnym
Czas dostawy - bieżące informowanie klienta o czasie dostawy
Click&Collect - zamówienie towaru bezpośrednio w aplikacji z odbiorem w wybranym punkcie sprzedaży
Zamówienie przy stoliku - możliwość zeskanowania kodu znajdującego się na stoliku oraz złożenia przez gościa restauracji zamówienia za pomocą aplikacji
Moduły aplikacji - przeglądarkowa wersja aplikacji
Brak potrzeby instalowania aplikacji z Google Play i AppStore
Rejestracja za pomocą SMS
Konto w programie lojalnościowym - założenie konta za pomocą strony internetowej
Zbieranie punktów na zasadach określonych przez Ciebie, indywidualnie ustalane przeliczniki punktów oraz zasady programu lojalnościowego
Statusy lojalnościowe określające poziom zaangażowania klientów, dzięki którym otrzymają oni dodatkowe korzyści
Bony kwotowe, na które klient będzie mógł wymienić zebrane punkty
Kupony rabatowe i promocyjne - możliwość dodania promocji o dowolnych parametrach
Nagrody - klient wymienia punkty na nagrody, a odebrać je może w późniejszym czasie lub wysyłkowo
Oddziały
Powiadomienia PUSH

Budujemy lojalność na dużą skalę!

1000+

zrealizowanych aplikacji

7000+

obsługiwanych sklepów

1,2M+

aktywnych użytkowników

Zobacz jak aplikacja PeP Loyalty Club działa w praktyce

Skontaktuj się z nami

Kontakt Loyalty Club

Skontaktujemy się z Tobą w 3 minuty

między 8:00 a 16:00 w dni robocze

Klikając w przycisk „Zamów rozmowę” oświadczam, że zapoznałem się z polityką prywatności i informacją o Administratorze danych

Zadzwoń:   17 859 69 49

Najczęściej zadawane pytania

Na czym polega program lojalnościowy?

Program lojalnościowy PeP Loyalty Club polega na nagradzaniu kupujących za zakupy i aktywność. Uczestnicy otrzymują punkty, które mogą wymienić na nagrody, np. voucher punktowy lub nagrody rzeczowe. Program zwiększa zaangażowanie, buduje przywiązanie do marki, wspiera relacje z klientami i pomaga pozyskać nowych klientów. Atrakcyjne nagrody motywują uczestników do kolejnych zakupów

Jaka aplikacja do kart lojalnościowych?

PeP Loyalty Club pełni funkcję cyfrowej karty lojalnościowej, eliminując potrzebę plastikowych lub papierowych kart z pieczątkami.

Ile kosztuje program lojalnościowy?

Korzystanie z PeP Loyalty Club jest płatne w formie miesięcznego abonamentu. Masz do wyboru trzy pakiety:
– START za 200 zł + VAT miesięcznie,
– PRO za 400 zł + VAT miesięcznie,
– PREMIUM za 600 zł + VAT miesięcznie.

Do tego doliczana jest opłata 50 zł + VAT miesięcznie za każdą aplikację skanującą, której będziesz używać do skanowania kart swoich klientów.

Czy obowiązuje opłata startowa za uruchomienie aplikacji lojalnościowej?

Nie, uruchomienie oraz wdrożenie aplikacji jest całkowicie darmowe! Płacisz abonament tylko za korzystanie z aplikacji.

Jak wygląda proces wdrożenia systemu lojalnościowego?

Aplikacje lojalnościowe, takie jak PeP Loyalty Club służą do wsparcia sprzedaży, pozyskania nowych klientów oraz zaangażowanie kupujących, co przekłada się na większe przychody. Uczestnicy mogą zbierać punkty, korzystać ze zniżek oraz spersonalizowanych ofert, co zachęca ich do częstszych zakupów zwiększając sprzedaż.

Ile da się zarobić na aplikacji?

Dzięki PeP Loyalty Club możesz zwiększyć zyski nawet do 25%, w zależności od zaangażowania użytkowników i skuteczności nagród oraz zniżek. Zaangażowanie konsumentów poprzez atrakcyjne nagrody pomaga w generowaniu wymiernych korzyści, większych przychodów i zachęca klientów do częstszych zakupów.

Ile trwa uruchomienie programu lojalnościowego od podpisania umowy?

Do 30 dni od podpisania umowy.

Jakie są wymagania techniczne do wdrożenia aplikacji?

Do działania aplikacji potrzebny jest terminal od Polskich ePłatności. Jeśli planujesz integrację z systemem kasowym, przygotuj się na nieco bardziej zaawansowane wymagania techniczne.

Czy aplikacja integruje się z moim systemem sprzedażowym lub księgowym?

Współpracujemy z wieloma popularnymi systemami kasowymi w Polsce. Jeśli Twój system nie znajduje się jeszcze na liście integracji, możemy ją przygotować specjalnie dla Ciebie.

Czy mogę przenieść dane i punkty z mojego aktualnego programu lojalnościowego do Waszego systemu?

Tak! Wystarczy, że prześlesz nam plik Excel lub CSV z numerami kart i przypisanymi do nich punktami. Po uruchomieniu nowego programu lojalnościowego jego uczestnicy będą mogli połączyć swoją dotychczasową kartę z aplikacją i bezproblemowo kontynuować zbieranie punktów bez żadnych strat.

Jak wygląda wsparcie techniczne i merytoryczne po uruchomieniu aplikacji?

Po uruchomieniu aplikacji i zakończeniu szkolenia wdrożeniowego, Twój opiekun będzie do Twojej dyspozycji – gotowy, by pomóc w razie pytań lub wątpliwości związanych z korzystaniem z aplikacji.

Czy muszę mieć wiedzę techniczną, żeby obsługiwać system?

Nie, obsługa systemu i wdrożenie programu lojalnościowego jest proste i nie wymaga wiedzy technicznej. Dodatkowo, przeprowadzimy dla Ciebie dedykowane szkolenie dotyczące aktywizacji programu lojalnościowego.

Czy mogę samodzielnie zarządzać treściami i ofertami w aplikacji?

Tak, po uruchomieniu aplikacji otrzymasz dostęp do panelu administracyjnego, w którym możesz zarządzać wszystkimi elementami programu lojalnościowego, treściami, ofertą specjalną oraz wyglądem aplikacji.

Jak mogę dostosować wygląd i treści aplikacji do mojej marki?

W panelu administracyjnym możesz łatwo dostosować wygląd, treści i inne elementy aplikacji do wizerunku marki – wszystko za pomocą intuicyjnego kreatora.

Czy mogę naliczać punkty za zakupy online?

PeP Loyalty Club jest również przeznaczony dla sklepów internetowych. W aplikacji możesz uruchomić sklep mobilny, dzięki czemu osoby robiące zakupy na platformie online otrzymają za nie punkty.

Czy mogę komunikować się z uczestnikami programu za pośrednictwem aplikacji, na przykład wysyłając im wiadomości lub powiadomienia?

Tak, przez aplikację możesz wysyłać powiadomienia PUSH oraz SMS-y, które wspierają zachęcenie klientów do ponownego skorzystania z oferty i mogą być ważnym elementem Twojej strategii marketingowej.

Czy mogę prowadzić program lojalnościowy w kilku lokalizacjach jednocześnie?

Tak, aplikacja jest dostosowana zarówno do małych firm, jak i dużych sieci handlowych. Możesz dodać mapę z lokalizacjami lub ich listę.

Jakie raporty i analizy otrzymam jako właściciel firmy z aplikacji?

Jako właściciel firmy otrzymasz dostęp do szczegółowych raportów i analiz, które pomogą Ci lepiej poznać użytkowników aplikacji i zwiększyć sprzedaż. Aplikacja umożliwia tworzenie rozbudowanej bazy danych, dzięki której sprawdzisz m.in. wiek oraz region, z którego pochodzą uczestnicy programu lojalnościowego, a także będziesz mógł monitorować ich aktywność. Dane z raportu pozwalają ocenić efektywność programu lojalnościowego, poziom zaangażowania uczestników i korzyści wynikające z działań marketingowych.

Jak odbiorcy dowiedzą się o programie?

Otrzymasz od nas gotowe materiały reklamowe (plakat, ulotka, naklejka, post na social media), które wspierają sprzedaż i zwiększają rozpoznawalność programu. Wydrukuj je i umieść w widocznych miejscach – to świetny sposób, aby wypromować aplikację lojalnościową!

Jak aplikacja wspiera ochronę danych osobowych (RODO)?

W aplikacji otrzymasz gotowy regulamin oraz politykę prywatności, które po publikacji w Google Play i App Store automatycznie zostaną uzupełnione Twoimi danymi.

Jaki mam okres wypowiedzenia, jeśli zdecyduję się zrezygnować z korzystania z aplikacji?

Po przekształceniu umowy na czas nieokreślony, przedsiębiorcę obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia.

Co mogę zrobić, jeśli po pół roku uznam, że aplikacja nie przynosi mojej firmie oczekiwanych korzyści?

W takiej sytuacji możemy przeprowadzić dla Ciebie audyt aplikacji. Sprawdzimy jej funkcjonowanie, a następnie zaproponujemy konkretne rozwiązania marketingowe, które pozwolą zwiększyć zaangażowanie klientów.