DOSTĘP 24/7/365
Strefa Klienta jest dostępna dla Ciebie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie i na dowolnym urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową, ponieważ jest dostosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych.
MOJE DANE
Weryfikuj aktualne dane o Twojej firmie i osobach kontaktowych, trzymaj pieczę nad strukturą punktów handlowo-usługowych, ilością pracujących w nich terminali i usługach na nich dostępnych.
USTAWIENIA UŻYTKOWNIKÓW
Udostępniaj portal dla swoich pracowników czy księgowych, a także ustalaj zakres uprawnień i dostępy do wybranych sekcji w Strefie Klienta poprzez dodawanie, usuwanie i edycję użytkowników.
ROZSZERZANIE WSPÓŁPRACY
Sprawdź portfolio usług świadczonych przez Polskie ePłatności na terminalach. Wybierz te, które najbardziej pasują do Twojego biznesu, zapoznaj się z ofertą i automatycznie rozszerz współpracę.
INSTRUKCJE & FORMULARZE
Strefa Klienta to przenośne kompendium wiedzy odnośnie sprzętu, usług i bieżącej współpracy. Uporządkowana i opisana dokumentacja, formularze, instrukcje obsługi oraz materiały informacyjne znajdziesz w sekcji Do pobrania.
BLIŻEJ CIEBIE
Przykładamy szczególną uwagę do komunikacji z naszymi Klientami, dlatego wszystkie aktualne informacje o podejmowanych działaniach przez Polskie ePłatności kierujemy do Ciebie poprzez dedykowaną sekcję Komunikatów na Strefie Klienta.