Grupa PeP

Polskie ePłatności  (PeP) to wiodący polski operator płatności bezgotówkowych oferujący pełną gamę rozwiązań płatniczych oraz wielu dodatkowych usług. Obecnie z bazą ponad 270 000 terminali płatniczych, oferuje szeroki zestaw rozwiązań płatniczych dla akceptantów z sektora MŚP. Firma została założona w 2010 r. W ciągu ostatnich 10 lat PeP odnotował imponujący wzrost zarówno w wyniku rozwoju organicznego, jak i znacznych przejęć, a baza terminali zwiększyła się ponad trzykrotnie od połowy 2016 r.
PeP jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych wśród najlepiej rozwijających się gospodarek płatności cyfrowych w Europie. Zespół PeP jest znany z wysokiej jakości działań wewnętrznych i wyników biznesowych. Polskie ePłatności to drugi największy operator terminali płatniczych w Polsce pod względem liczby urządzeń.
W ciągu ostatnich 5 lat PeP przeprowadził proces konsolidacji polskiego rynku płatności. W jego wyniku udało się przejąć m.in. biznes terminalowy Kolportera oraz firmy PayUp, PayLane, BillBird, a ostatnio TopCard. Spółka zatrudnia ponad 700 osób. Od października 2020 roku PeP stał się częścią Grupy Nets, która w lipcu 2021 zawarła umowę o fuzji z włoskim dostawcą usług płatniczych Nexi. Spółka pełni rolę Agenta Rozliczeniowego i jest licencjonowaną Krajową Instytucją Płatniczą zarejestrowaną w Rejestrze Dostawców Usług Płatniczych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego pod numerem IP11/2013.

 

Informacja o realizacji strategii podatkowej PeP za 2020 rok

Informacja o realizacji strategii podatkowej PeP za 2021 rok

Informacja o realizacji strategii podatkowej PeP za 2022 rok

alternatywny tekst

Polskie ePłatności Sp. z o.o. pełni rolę Agenta Rozliczeniowego i jest licencjonowaną Krajową Instytucją Płatniczą zarejestrowaną w Rejestrze Dostawców Usług Płatniczych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego pod numerem IP11/2013.

 

Polskie ePłatności Sp. z o.o. posiada statusy acquirera w organizacjach kartowych VISA, MasterCard, Diners oraz UnionPay. Dzięki bliskiej współpracy z procesorem płatności PeP, spółka przyjmuje i rozlicza zarówno transakcje ecommerce jak i POS. Powyższa licencja jest licencją paszportową na cały obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, co oznacza, że Spółka może obsługiwać akceptantów z całego obszaru EOG.

Od 2010 roku spółka utrzymuje również licencję bezpieczeństwa danych kartowych PCI DSS.

Pod brandem Polskie ePłatności Online spółka umożliwia szybkie i bezpieczne przyjmowanie transakcji ecommerce poprzez szeroki wachlarz metod: płatności kartowe, pay-by-linki, BLIK, ApplePay, GooglePay, Sofortbanking, SEPA DirectDebit, PayPal i inne. Dwie oferowane metody integracji (Secure Form i API) niosą ze sobą komfort i elastyczność, cieszącą się dobrą opinią wśród nawet najbardziej wymagających Klientów.

Nadzór nad Spółką Polskie ePłatności Sp. z o.o. jest sprawowany przez Komisję Nadzoru Finansowego.

Zarząd

Maciej Nowosielski - CEO

Maciej Nowosielski od ponad 22 lat pełni role przywódcze i menadżerskie na poziomie strategicznym i operacyjnym. W ramach 25 letniego doświadczenia poznał biznesy z 7 różnych branż. Obecnie, od 28 lutego 2022 roku, pełni funkcję Prezesa Zarządu w grupie Polskie ePłatności S.A. oraz w spółkach zależnych. Z PeP związany jest od maja 2017 roku najpierw jako Dyrektor Handlowy, a od stycznia 2020 roku jako Wiceprezes Zarządu. Wcześniej współpracował z Międzynarodowym Funduszem Inwestycyjnym Adwent na rynku wydawniczym i edukacyjnym odpowiednio jako Dyrektor Handlowy i Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu i Sprzedaży. Równolegle realizował projekty tymczasowe dla takich firm jak Perfetti van Melle, Ricoh i Media Saturn Holding i wielu innych. W latach 1997-2010 związany był z branżą telekomunikacyjną. W Orange zarządzał siecią agencji sprzedaży pośredniej oraz projektami inwestycyjnymi na rynku B2C i SOHO. Wcześniej w Grupie Telekomunikacja Polska zarządzał strukturami terenowymi w obszarach sprzedaży i marketingu operacyjnego na stanowiskach kierowniczych. Swoje kompetencje doskonalił na Executive MBA na The Nottingham Trent University & Poznań University of Economics, szkoleniach oferowanych przez FT Group Management School Development Programs oraz studiach podyplomowych z zakresu zarządzania i marketingu. Posiada certyfikat Associate PM wspierany przez szkolenia MT&DC, TQM i SixSigma. Praktyk, doświadczony lider tak w ramach rozwoju organizacji, zarządzania zmianą czy pracy z wielowymiarowymi strukturami komercyjnymi. Prywatnie chętnie dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia i wykłady na kilku uczelniach w kraju oraz pasjonuje się sztukami walki.

Rozwiń opis

Żaklina Pawlak-Iwińska - Członek Zarządu

Żaklina Pawlak Iwińska była związana z Polskimi ePłatnościami praktycznie od samego początku powstania firmy. W lutym 2019 roku objęła stanowisko wiceprezesa ds. personalnych. W latach 2011-2019 pełniła funkcję Dyrektora Działu Personalnego. Doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi zdobywała w latach 2010-2016 na stanowisku Dyrektora Personalnego w OPTeam S.A. Od końca 2016 roku prowadzi i rozwija własną firmę HRO+, w której pełniła funkcję Dyrektora Generalnego. Lata 2007-2010 poświęciła pracy i zdobywaniu doświadczeń w Szpitalu Rzeszowskim MSWiA, jako kierownik działu personalnego. Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego w dziedzinie socjologii i historii, z dodatkowymi dyplomami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania kompetencjami, prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Swoje znaczące doświadczenie wykorzystuje do wspierania rozwoju jednej z najszybciej rozwijających się firm w dziedzinie płatności bezgotówkowych w Polsce. Swoją wiedzą i pasją dzieli się uczestnicząc jako prelegent i ekspert w licznych konferencjach i seminariach w ramach Podkarpackiego Klubu HR.

Rozwiń opis

Zuzanna Hotiuk - Członek Zarządu CFO

Dyrektor Finansowy z ponad 15-letnim doświadczeniem, od początku związana z sektorem Consumers Finance w zakresie rozwoju usług finansowych takich jak pożyczki i kredyty, pośrednictwo finansowe, ubezpieczenia oraz usługi płatnicze. Od 2002 pełniła funkcje menadżerskie na poziomie strategicznym i operacyjnym w Sygma Bank (Grupa Laser) na stanowisku Dyrektora Finansowego, gdzie uczestniczyła w rozwoju produktów i usług bankowych. W latach 2012-2021, związana jako Dyrektor Finansowy-Członek Zarządu spółki Oney Polska (francuska Grupa kapitałowa Oney Bank) oraz jednocześnie pełniąca obowiązki Prezesa Zarządu spółki zależnej Oney Services, rozwijała usługi pośrednictwa finansowego, w tym wdrożenie rozwiązań e-commerce oraz usług płatniczych. W latach 2018-2021, jako Dyrektor Finansowy spółki Smartney, wprowadziła na rynek nowy fintech z branży usług pożyczkowych. Z sektorem POS Terminali związana od 2021, jako Dyrektor Finansowy Ingenico Polska odpowiadający za obszar Europy Wschodniej. W ramach pracy zawodowej zdobyła kompetencje związane z zarządzaniem finansami, transformacją biznesową, poprawą efektywności operacji i procesów, analizą rentowności produktów, monitorowaniem wskaźników zarządzanie płynnością raz zarządzaniem kapitałem. Absolwentka Executive MBA Program University of Quebec at Montreal oraz prestiżowych studiów podyplomowych w zakresie finansów i biznesu w EDHEC- Ecole de Hautes Etudes Commerciale du Nord oraz Saïd Business School, University of Oxford – Fintech Programme. Posiada certyfikat ACCA Association of Chartered Certified Accountants.

Rozwiń opis

Tomasz Buczak – Członek Zarządu

Tomasz Buczak od lutego 2023 pełni rolę CTO w Polskie ePatności S.A. i Polskie ePłatności z o.o. Od stycznia 2024 jest również Członkiem Zarządu w Polskie ePłatności z o.o. Odpowiada za Pion IT, w tym za działy Rozwoju Oprogramowania, PMO, Analizy Biznesowej, Infrastruktury oraz IT Governance, Risk and Compliance. Karierę zawodową w IT rozpoczął w 2003, wiążąc się z międzynarodowymi korporacjami tworzącymi specjalistyczne programowanie zarówno dla odbiorów komercyjnych, jak i sektora publicznego. W latach 2022 – 2023 jako Dyrektor Działu IT w NatWest Bank odpowiadał za utworzenie w Polsce trzeciej strategicznej lokalizacji dla departamentu oprogramowania specjalizującego się w analizie i raportowaniu ryzyka inwestycyjnego. W latach 2020 – 2022 rozwijał swoją karierę jako CTO w PCG Akademia, gdzie odpowiadał m.in. za Departament Produkcji Oprogramowania i Zespół Menedżerów Produktów. Brał udział w budowaniu strategii biznesowej i operacyjnej IT firmy. Odpowiadał za wdrożenie projektu SDLC i optymalizację procesu produkcji oprogramowania, skutecznie finalizując 21 projektów komercyjnych. Od 2018 do 2020 jako Dyrektor Asseco Innovation Hub odpowiadał za tworzenie i komercjalizację startupów FinTech, które rozszerzały paletę produktów informatycznych Asseco Poland dla rynku finansowego. W tym czasie zrealizował inkubację ośmiu startupów, z których dwa skomercjalizowały swoje rozwiązania. Wcześniej, w latach 2005 – 2018, związany z Asseco Poland w Pionie Banków Komercyjnych jako programista Java, następnie Inżynier Baz Danych, Główny Architekt Rozwiązań, Project Manager i Product Manager. Karierę w branży IT rozpoczął w firmie Comarch, gdzie w latach 2003 – 2005 pracował na stanowiskach inżyniera systemowego i programisty. Absolwent Politechniki Rzeszowskiej oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Entuzjasta nowych technologii, Lean Management, Agile oraz przywództwa opartego na zdrowym rozsądku. Swoim doświadczeniem i praktyką branżową chętnie dzieli się w czasie wystąpień publicznych, paneli dyskusyjnych, spotkań warsztatowych i mentoringu. Jest aktywnym członkiem społeczności Scrum i Agile.

Rozwiń opis

Polskie ePłatności (PeP) to wiodący polski operator płatności bezgotówkowych oferujący pełną gamę rozwiązań płatniczych oraz wielu dodatkowych usług. Obecnie z bazą ponad 250 000 terminali płatniczych, oferuje szeroki zestaw rozwiązań płatniczych dla akceptantów z sektora MŚP. Firma została założona w 2010 r. W ciągu ostatnich 10 lat PeP odnotował imponujący wzrost zarówno w wyniku rozwoju organicznego, jak i znacznych przejęć, a baza terminali zwiększyła się ponad trzykrotnie od połowy 2016 r.

PeP jest najszybciej rozwijającą się firmą z branży technologii płatniczych wśród najlepiej rozwijających się gospodarek płatności cyfrowych w Europie. Zespół PeP jest znany z wysokiej jakości działań wewnętrznych i wyników biznesowych. Polskie ePłatności to obecnie drugi największy operator terminali płatniczych w Polsce pod względem liczby urządzeń

 

Dla akcjonariuszy

 

OGŁOSZENIE PLANU POŁĄCZENIA

 

Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności spółka akcyjna
Siedziba: Rzeszów, adres: Aleja Tadeusza Rejtana 20B, kod pocztowy: 35-310
Oznaczenie rejestru: rejestr przedsiębiorców prowadzony przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Numer KRS: 0000347131
NIP: 8133611149
Kapitał zakładowy: 42.259.019,00 PLN

OGŁOSZENIE 

Zarząd spółki, niniejszym ogłasza poprzez udostępnienie do publicznej wiadomości, zgodnie z treścią art. 500 § 21 Kodeksu spółek handlowych (zwanego także dalej: „KSH”), Plan Połączenia Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. („Spółka Przejmująca”) ze spółką pod firmą Rementi Investments S.A. („Spółka Przejmowana”), które to połączenie ma nastąpić w trybie określonym w art. 492 § 1 pkt. 1) KSH, tj. poprzez przeniesienie całego majątku Spółki Przejmowanej na Spółkę Przejmującą (łączenie się przez przejęcie).
Zarząd spółki jednocześnie wskazuje, iż przywołany powyżej Plan Połączenia został w dniu 11 września 2024 r. uzgodniony, przyjęty i podpisany przez Zarządy spółek uczestniczących w połączeniu, tj. przez Zarząd Spółki Przejmującej oraz Zarząd Spółki Przejmowanej

PLAN POŁĄCZENIA SPÓŁKI

Zarząd

Maciej Nowosielski - Prezes Zarządu

Maciej Nowosielski od ponad 22 lat pełni role przywódcze i menedżerskie na poziomie strategicznym i operacyjnym. W ramach 25 letniego doświadczenia poznał biznesy z 7 różnych branż. Obecnie, od 28 lutego 2022 roku, pełni funkcję Prezesa Zarządu w grupie Polskie ePłatności S.A. oraz w spółkach zależnych. Z PeP związany jest od maja 2017 roku najpierw jako Dyrektor Handlowy, a od stycznia 2020 roku jako Wiceprezes Zarządu. Wcześniej współpracował z Międzynarodowym Funduszem Inwestycyjnym Adwent na rynku wydawniczym i edukacyjnym odpowiednio jako Dyrektor Handlowy i Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu i Sprzedaży. Równolegle realizował projekty tymczasowe dla takich firm jak Perfetti van Melle, Ricoh i Media Saturn Holding i wielu innych. W latach 1997-2010 związany był z branżą telekomunikacyjną. W Orange zarządzał siecią agencji sprzedaży pośredniej oraz projektami inwestycyjnymi na rynku B2C i SOHO. Wcześniej w Grupie Telekomunikacja Polska zarządzał strukturami terenowymi w obszarach sprzedaży i marketingu operacyjnego na stanowiskach kierowniczych. Swoje kompetencje doskonalił na Executive MBA na The Nottingham Trent University & Poznań University of Economics, szkoleniach oferowanych przez FT Group Management School Development Programs oraz studiach podyplomowych z zakresu zarządzania i marketingu. Posiada certyfikat Associate PM wspierany przez szkolenia MT&DC, TQM i SixSigma. Praktyk, doświadczony lider tak w ramach rozwoju organizacji, zarządzania zmianą czy pracy z wielowymiarowymi strukturami komercyjnymi. Prywatnie chętnie dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia i wykłady na kilku uczelniach w kraju oraz pasjonuje się sztukami walki.

Rozwiń opis

Żaklina Pawlak-Iwińska - Wiceprezes Zarządu

Żaklina Pawlak Iwińska była związana z Polskimi ePłatnościami praktycznie od samego początku powstania firmy. W lutym 2019 roku objęła stanowisko wiceprezesa ds. personalnych. W latach 2011-2019 pełniła funkcję Dyrektora Działu Personalnego. Doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi zdobywała w latach 2010-2016 na stanowisku Dyrektora Personalnego w OPTeam S.A. Od końca 2016 roku prowadzi i rozwija własną firmę HRO+, w której pełniła funkcję Dyrektora Generalnego. Lata 2007-2010 poświęciła pracy i zdobywaniu doświadczeń w Szpitalu Rzeszowskim MSWiA, jako kierownik działu personalnego. Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego w dziedzinie socjologii i historii, z dodatkowymi dyplomami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania kompetencjami, prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Swoje znaczące doświadczenie wykorzystuje do wspierania rozwoju jednej z najszybciej rozwijających się firm w dziedzinie płatności bezgotówkowych w Polsce. Swoją wiedzą i pasją dzieli się uczestnicząc jako prelegent i ekspert w licznych konferencjach i seminariach w ramach Podkarpackiego Klubu HR.

Rozwiń opis

Zuzanna Hotiuk - Wiceprezes Zarządu CFO

Dyrektor Finansowy z ponad 15-letnim doświadczeniem, od początku związana z sektorem Consumers Finance w zakresie rozwoju usług finansowych takich jak pożyczki i kredyty, pośrednictwo finansowe, ubezpieczenia oraz usługi płatnicze. Od 2002 pełniła funkcje menedżerskie na poziomie strategicznym i operacyjnym w Sygma Bank (Grupa Laser) na stanowisku Dyrektora Finansowego, gdzie uczestniczyła w rozwoju produktów i usług bankowych. W latach 2012-2021, związana jako Dyrektor Finansowy-Członek Zarządu spółki Oney Polska (francuska Grupa kapitałowa Oney Bank) oraz jednocześnie pełniąca obowiązki Prezesa Zarządu spółki zależnej Oney Services, rozwijała usługi pośrednictwa finansowego, w tym wdrożenie rozwiązań e-commerce oraz usług płatniczych. W latach 2018-2021, jako Dyrektor Finansowy spółki Smartney, wprowadziła na rynek nowy fintech z branży usług pożyczkowych. Z sektorem POS Terminali związana od 2021, jako Dyrektor Finansowy Ingenico Polska odpowiadający za obszar Europy Wschodniej. W ramach pracy zawodowej zdobyła kompetencje związane z zarządzaniem finansami, transformacją biznesową, poprawą efektywności operacji i procesów, analizą rentowności produktów, monitorowaniem wskaźników zarządzanie płynnością raz zarządzaniem kapitałem. Absolwentka Executive MBA Program University of Quebec at Montreal oraz prestiżowych studiów podyplomowych w zakresie finansów i biznesu w EDHEC- Ecole de Hautes Etudes Commerciale du Nord oraz Saïd Business School, University of Oxford – Fintech Programme. Posiada certyfikat ACCA Association of Chartered Certified Accountants.

Rozwiń opis

BillBird S.A. jest częścią Grupy Polskie ePłatności. Świadczy usługi przekazu pieniężnego na podstawie zezwolenia nr IP2/2012 wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego w dniu 20.12.2012r. Jest liderem w zakresie innowacyjnych sposobów regulowania należności w Polsce. BillBird S.A. jest dostawcą rozwiązań dla płatności mobilnych dostarczając rozwiązania biznesowe z zakresu faktur elektronicznych. Gwarantuje kompleksową ochronę danych i informacji, zarówno generowanych wewnętrznie, jak i powierzonych przez inne podmioty.

W 2011 r. BillBird S.A. uzyskał certyfikat potwierdzający zgodność wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z normą ISO/IEC 27001. Przyznanie tego certyfikatu to nie tylko prestiż, ale też wymierne korzyści dla wszystkich partnerów biznesowych BillBird S.A. Dzięki wdrożeniu odpowiednich regulacji wewnętrznych, weryfikowanych w ramach procedury certyfikacyjnej, spółka może zagwarantować kompleksową ochronę danych i informacji, zarówno generowanych wewnętrznie, jak i powierzonych przez inne podmioty.

Od 2011 r. BillBird S.A. trzykrotnie potwierdziła stosowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa informacji przechodząc pomyślnie audyty recertyfikacyjne. Aktualnie posiadany przez Spółkę certyfikat zgodności utrzymywanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z normą ISO/IEC 27001 wydany został w dniu 31.08.2020 z terminem ważności do 30.08.2023 r.

Zarząd

Maciej Nowosielski - CEO

Maciej Nowosielski od ponad 22 lat pełni role przywódcze i menedżerskie na poziomie strategicznym i operacyjnym. W ramach 25 letniego doświadczenia poznał biznesy z 7 różnych branż. Obecnie, od 28 lutego 2022 roku, pełni funkcję Prezesa Zarządu w grupie Polskie ePłatności S.A. oraz w spółkach zależnych. Z PeP związany jest od maja 2017 roku najpierw jako Dyrektor Handlowy, a od stycznia 2020 roku jako Wiceprezes Zarządu. Wcześniej współpracował z Międzynarodowym Funduszem Inwestycyjnym Adwent na rynku wydawniczym i edukacyjnym odpowiednio jako Dyrektor Handlowy i Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu i Sprzedaży. Równolegle realizował projekty tymczasowe dla takich firm jak Perfetti van Melle, Ricoh i Media Saturn Holding i wielu innych. W latach 1997-2010 związany był z branżą telekomunikacyjną. W Orange zarządzał siecią agencji sprzedaży pośredniej oraz projektami inwestycyjnymi na rynku B2C i SOHO. Wcześniej w Grupie Telekomunikacja Polska zarządzał strukturami terenowymi w obszarach sprzedaży i marketingu operacyjnego na stanowiskach kierowniczych. Swoje kompetencje doskonalił na Executive MBA na The Nottingham Trent University & Poznań University of Economics, szkoleniach oferowanych przez FT Group Management School Development Programs oraz studiach podyplomowych z zakresu zarządzania i marketingu. Posiada certyfikat Associate PM wspierany przez szkolenia MT&DC, TQM i SixSigma. Praktyk, doświadczony lider tak w ramach rozwoju organizacji, zarządzania zmianą czy pracy z wielowymiarowymi strukturami komercyjnymi. Prywatnie chętnie dzieli się wiedzą prowadząc szkolenia i wykłady na kilku uczelniach w kraju oraz pasjonuje się sztukami walki.

Rozwiń opis

Mateusz Godecki - Członek Zarządu

Mateusz Godecki posiada ponad 18-letnie doświadczenie na rynku FinTech oraz eCommerce. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze Krajowych Instytucji Płatniczych i spółek związanych z rynkiem Fintech. Od września 2018 r. jest związany z Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności. Początkowo współpracował z PeP jako Radca Prawny, a następnie Szef Działu Prawnego Grupy Kapitałowej w skład której wchodzą następujące spółki: Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności, BillBird, Polskie ePłatności (dawne PayLane),TopCard. Zespół Mateusza Godeckiego odpowiada za kompleksową obsługę prawno-regulacyjną wszystkich spółek Grupy PEP. Do jego sukcesów należy zaliczyć współ przeprowadzenie a następnie uzyskanie przez PayLane statusu tzw. Affiliate/Associate w Visa i MasterCard Card Association, pozyskanie i zawarcie umowy z tzw. Bankiem Sponsorem w Organizacjach Płatniczych Visa i MasterCard, (tzw.Sponsored Bank), czy kompleksowe przygotowanie Grupy PEP w procesie Vendor Due Diligence w procesie przejęcia Grupy PeP przez Grupę Nets. Udział w procesie uzyskania zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na zakup Krajowej Instytucji Płatniczej – BillBird, to także realizacja, która była koordynowana przez zespół Mateusza Godeckiego. Jego kariera zaczęła się 2006 roku w Kancelarii Baker McKenzie. Następnie w latach 2006 – 2018 współpracował z eCard, jednym z liderów na polskim rynku w dziedzinie obsługi płatności internetowych. Od 2014 roku działał także w domu maklerskim Capital Partners, gdzie koncentrował się na obsłudze prawnej i compliance spółek zależnych: Domu Maklerskiego Capital Partners S.A. oraz TFI Capital Partners S.A. jako Head of Legal and Compliance Officer.

Rozwiń opis

Zuzanna Hotiuk - Członek Zarządu CFO

Dyrektor Finansowy z ponad 15-letnim doświadczeniem, od początku związana z sektorem Consumers Finance w zakresie rozwoju usług finansowych takich jak pożyczki i kredyty, pośrednictwo finansowe, ubezpieczenia oraz usługi płatnicze. Od 2002 pełniła funkcje menedżerskie na poziomie strategicznym i operacyjnym w Sygma Bank (Grupa Laser) na stanowisku Dyrektora Finansowego, gdzie uczestniczyła w rozwoju produktów i usług bankowych. W latach 2012-2021, związana jako Dyrektor Finansowy-Członek Zarządu spółki Oney Polska (francuska Grupa kapitałowa Oney Bank) oraz jednocześnie pełniąca obowiązki Prezesa Zarządu spółki zależnej Oney Services, rozwijała usługi pośrednictwa finansowego, w tym wdrożenie rozwiązań e-commerce oraz usług płatniczych. W latach 2018-2021, jako Dyrektor Finansowy spółki Smartney, wprowadziła na rynek nowy fintech z branży usług pożyczkowych. Z sektorem POS Terminali związana od 2021, jako Dyrektor Finansowy Ingenico Polska odpowiadający za obszar Europy Wschodniej. W ramach pracy zawodowej zdobyła kompetencje związane z zarządzaniem finansami, transformacją biznesową, poprawą efektywności operacji i procesów, analizą rentowności produktów, monitorowaniem wskaźników zarządzanie płynnością raz zarządzaniem kapitałem. Absolwentka Executive MBA Program University of Quebec at Montreal oraz prestiżowych studiów podyplomowych w zakresie finansów i biznesu w EDHEC- Ecole de Hautes Etudes Commerciale du Nord oraz Saïd Business School, University of Oxford – Fintech Programme. Posiada certyfikat ACCA Association of Chartered Certified Accountants.

Rozwiń opis

Żaklina Pawlak-Iwińska - Członek Zarządu

Żaklina Pawlak Iwińska była związana z Polskimi ePłatnościami praktycznie od samego początku powstania firmy. W lutym 2019 roku objęła stanowisko wiceprezesa ds. personalnych. W latach 2011-2019 pełniła funkcję Dyrektora Działu Personalnego. Doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi zdobywała w latach 2010-2016 na stanowisku Dyrektora Personalnego w OPTeam S.A. Od końca 2016 roku prowadzi i rozwija własną firmę HRO+, w której pełniła funkcję Dyrektora Generalnego. Lata 2007-2010 poświęciła pracy i zdobywaniu doświadczeń w Szpitalu Rzeszowskim MSWiA, jako kierownik działu personalnego. Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego w dziedzinie socjologii i historii, z dodatkowymi dyplomami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania kompetencjami, prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Swoje znaczące doświadczenie wykorzystuje do wspierania rozwoju jednej z najszybciej rozwijających się firm w dziedzinie płatności bezgotówkowych w Polsce. Swoją wiedzą i pasją dzieli się uczestnicząc jako prelegent i ekspert w licznych konferencjach i seminariach w ramach Podkarpackiego Klubu HR.

Rozwiń opis

Team4U sp. z o.o. od 2022 jest częścią grupy PeP oraz spółką zależną Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. w której PeP ma 75% udziałów w kapitale zakładowym. Team4U sp. z o.o. to właściciel aplikacji mobilnej dla punktów sprzedaży detalicznej znanej pod nazwą Simapka. Spółka oferuje przede wszystkim aplikację wspomagającą procesy dystrybucyjne i sprzedażowe. Jest to funkcjonalna i prosta w obsłudze aplikacja mobilna dla punktów sprzedaży detalicznej. Spółka dostarcza produkty, które zwiększają zakres usług i atrakcyjność sklepów, a także pozwalają zarabiać dodatkowe wynagrodzenie. Team4U sp. z o.o. zgromadziła wokół siebie zespół specjalistów, posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzonej przez nią działalności. Kompetencje oraz bezustanne zaangażowanie powodują, iż kompleksowo doradzają i dopasowują produkt lub usługę do potrzeb klientów. Wejście Team4U sp. z o.o. do Grupy PeP umożliwiło udostępnienie naszym klientom najnowocześniejszych technologii oraz jeszcze szerszej palety usług na terminalu. Stawiamy na kompleksowość rozwiązań w oparciu o dopasowane do potrzeb klientów usługi dodane.

Zarząd

Rafał Rasmus - Prezes Zarządu

Rafał posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą oraz budowie struktur handlowych. Swoje kompetencje buduje w oparciu o wiedzę, doświadczenie oraz kreatywność w dziedzinie finansów, marketingu, sprzedaży, negocjacji czy organizacji i zarządzania. Jest Absolwentem ATR w Bydgoszczy na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Projektami SGH w Warszawie. Po godzinach uwielbia wycieczki piesze i obcowanie na łonie natury. Praktykuje weekendowe wypady, a także długie zorganizowane wyprawy Kamperem.

Rozwiń opis

Juliusz Stawiński – Członek Zarządu

Bartłomiej Zydroń – Członek Zarządu

Rementi Investments S.A. – Spółka dominująca posiadająca 100% akcji w kapitale zakładowym Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności Spółka Akcyjna 

 

OGŁOSZENIE PLANU POŁĄCZENIA SPÓŁKI 

 

Rementi Investments spółka akcyjna
Siedziba: Warszawa, adres: Towarowa 28, kod pocztowy: 00-839
Oznaczenie rejestru: rejestr przedsiębiorców prowadzony przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w
Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Numer KRS: 0000733654
NIP: 5272854121
Kapitał zakładowy: 16.218.372,00 PLN

OGŁOSZENIE 

Zarząd spółki, niniejszym ogłasza poprzez udostępnienie do publicznej wiadomości, zgodnie z treścią art. 500 § 21 Kodeksu spółek handlowych (zwanego także dalej: „KSH”), Plan Połączenia Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. („Spółka Przejmująca”) ze spółką pod firmą Rementi Investments S.A. („Spółka Przejmowana”), które to połączenie ma nastąpić w trybie określonym w art. 492 § 1 pkt. 1) KSH, tj. poprzez przeniesienie całego majątku Spółki Przejmowanej na Spółkę Przejmującą (łączenie się przez przejęcie).

Zarząd spółki jednocześnie wskazuje, iż przywołany powyżej Plan Połączenia został w dniu 11 września 2024 r. uzgodniony, przyjęty i podpisany przez Zarządy spółek uczestniczących w połączeniu, tj. przez Zarząd Spółki Przejmującej oraz Zarząd Spółki Przejmowanej.

PLAN POŁĄCZENIA SPÓŁKI

Zarząd