Rzecznik Praw Klienta PeP

Relacje z Klientami oraz ich zadowolenie są dla nas bardzo ważne. W trosce o jakość świadczonych usług zawsze staramy się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Chcąc poznać bliżej problemy naszych Klientów, powołaliśmy Rzecznika Praw Klienta.

Czym zajmuje się Rzecznik Praw Klienta?

  • Reprezentuje interesy Klienta w PeP
  • Dba o relację z Klientem i poszukuje dogodnych dla Klienta rozwiązań
  • Zajmuje się sprawami wymagającymi indywidualnego podejścia wykraczającego poza przyjęte procedury
  • Pełni funkcję instancji odwoławczej w postępowaniu reklamacyjnym, gdy podjęte rozstrzygnięcie nie spełnia oczekiwań Klienta
  • Przyjmuje oraz analizuje zgłaszane przez Klientów spostrzeżenia, które pozwalają podnosić jakość świadczonych usług

Sytuacje, w których warto skontaktować się z Rzecznikiem Praw Klienta:

  • Odpowiedź na reklamację nie spełnia Państwa oczekiwań
  • Państwa sytuacja wymaga niestandardowych rozwiązań
  • Chcą Państwo podzielić się ogólnymi uwagami dotyczącymi naszej współpracy

W jaki sposób skontaktować się z Rzecznikiem Praw Klienta?

W przypadku chęci złożenia odwołania od rozpatrzonej reklamacji prosimy o zapoznanie się z wymaganiami znajdującymi się w pliku.

W pozostałych przypadkach zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z Rzecznikiem
Praw Klienta pod adresem rzecznikklienta@pep.pl

W jakim czasie zostanie udzielona odpowiedź?

Tak szybko, jak to będzie możliwe, jednak w czasie nie dłuższym niż 30 dni roboczych.

Zależy nam na współpracy, w ramach której obie strony będą usatysfakcjonowane. Bardzo cenimy Państwa obecność i zaufanie, którym nas darzycie. To dla Was chcemy zmieniać się na lepsze.

Izabela Jacek
Rzecznik Praw Klienta