Dążymy do osiągnięcia pozycji lidera usług na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Pozyskanie PayUp S.A. zwiększa potencjał firmy, pozwalając zakończyć z sukcesem ważny w naszym rozwoju 2018 rok. Dzięki przejęciu akcji PayUp S.A. znacznie wzbogacimy nasz portfel kliencki o takie sieci handlowe, jak Groszek, Lewiatan, Delikatesy Centrum czy Eurocash Cash and Carry.
Jarosław Mikos, prezes zarządu Polskich ePłatności
Rozglądamy się na rynku za firmami, które w istotny sposób mogą przyczynić się do rozszerzenia oferty PeP i penetracji rynku naszymi usługami. Włączenie struktur sprzedaży PayUp do PeP daje kolejne możliwości jeszcze lepszej obsługi klienta, a także daje szanse na wyjście na nowe rynki z naszą ofertą omnichanel. Zarówno PeP, jak i PayUp mają bardzo dużo do zaoferowania na rynku – teraz siła synergii da jeszcze lepsze korzyści i efekty. Stoi przed nami wiele wyzwań, jednak mając doświadczenia z poprzednich konsolidacji, wykorzystamy nasze szanse i nowe przewagi konkurencyjne.
Marcin Drozdowski, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za strategię i M&A