Instalacja terminala w Twojej firmie

Instalacja terminala w Twojej firmie – krok po kroku

Dziś nadszedł ten dzień. Zdecydowałeś, że nie mają już dłużej sensu codzienne wycieczki po drobne do banku i odpowiadanie „NIE” dziesiątkom klientów pytających o to, czy możliwa jest płatność kartą.

Mamy nadzieję, że zapoznałeś się już z naszymi materiałami odpowiadającymi na podstawowe dla każdego przedsiębiorcy pytania: ile kosztuje posiadanie terminala oraz które urządzenie będzie najlepsze dla Twojej firmy i wstępnie zdecydowałeś, co będzie najlepsze dla Ciebie i Twoich klientów.

Kolejnym krokiem na drodze do umożliwienia płatności bezgotówkowych jest kontakt z Polskimi ePłatnościami, jednym z wiodących operatorów transakcji kartowych w Polsce. Nasi konsultanci udzielą wszelkich niezbędnych informacji i przeprowadzą przez cały proces.

  1. KONTAKT. Z Polskimi ePłatnościami można skontaktować się poprzez działające całą dobę Centrum Obsługi Akceptanta (tel. 17 859 69 69 lub email: coa@pep.pl). Możliwy jest również kontakt z jednym z naszych biur regionalnych lub wypełnienie formularza na stronie internetowej. Lista biur oraz formularz dostępne są tutaj: http://www.pep.pl/kontakt
  2. PRZEDSTAWIENIE OFERTY. Przedstawiciel PeP zaprezentuje rozwiązania najlepiej dopasowane do specyfiki Twojego biznesu poprzez telefon, e-mail lub na spotkaniu, w zależności od wybranej przez Ciebie preferowanej formy kontaktu. Oferta najczęściej składać się będzie z propozycji modelu rozliczania transakcji oraz opłaty za dzierżawę dostarczanego przez PeP terminala.
  3. DECYZJA. Po prezentacji oferty oczekiwać będziemy na Twoją decyzję. Jeśli zdecydujesz się na współpracę, konieczne będzie wypełnienie dokumentów, które następnie zostaną zweryfikowane przez Dział Ryzyka PeP, Bank oraz Organizacje Płatnicze. Czas oczekiwania na wynik weryfikacji to zazwyczaj kilka godzin. Po tym procesie nasz system automatycznie wygeneruje umowę do podpisu.
  4. INSTALACJA TERMINALA: Niezwłocznie po podpisaniu umowy możliwe jest zainstalowanie terminala. Nasz przedstawiciel umówi się na odpowiadającą Tobie datę i godzinę. Instalacja terminala może odbyć się błyskawicznie, nawet do 24h po podpisaniu umowy, i co najważniejsze, nie poniesiesz jej żadnych kosztów.
  5. SZKOLENIE KASJERÓW: po instalacji i uruchomieniu terminala odbywa się szkolenie dla kasjerów. Podczas prezentacji pracownicy PeP zapoznają kadrę Twojego punktu handlowego ze sposobem funkcjonowania aplikacji płatniczej oraz nauczą obsługi dodatkowych usług, takich jak DCC, czyli przyjmowanie płatności w walucie karty, cashback – wypłaty gotówki z kasy sklepu, sprzedaży doładowań telefonii komórkowej oraz płatności za rachunki. Szkolenie jest oczywiście bezpłatne.
  6. DODATKOWE PYTANIA I BIEŻĄCA OBSŁUGA. Na wszelkie pytania i wątpliwości klientów na bieżąco odpowiada indywidualny Opiekun Biznesowy, a także czynne całą dobę Centrum Obsługi Akceptanta.
  7. ROZSZERZENIE ZAKRESU WSPÓŁPRACY. Wszelkie zmiany poszerzające zakres współpracy tj. np. uruchomienie w sklepie lub punkcie handlowym kolejnego terminala, mogą być wprowadzone do systemu praktycznie natychmiast. Wymagają jedynie kontaktu z Opiekunem Biznesowym, który wygeneruje odpowiedni aneks do umowy.
  8. WYJĄTEK? mPOS. Jeśli zdecydujesz się na obsługę płatności bezgotówkowych w Twojej firmie przy pomocy mPOS-a, o którym więcej możesz przeczytać tu, sprzęt zamówisz wypełniając formularz na stronie. Po uiszczeniu zapłaty za urządzenie, zostanie ono dostarczone kurierem wraz z załączoną instrukcją obsługi i będzie gotowe do pracy po maksymalnie 4 dniach roboczych.

Zapraszamy do kontaktu!

Telefon

Chcę porozmawiać z Doradcą

Chcę porozmawiać z Doradcą - Modal
Wiadomość

Chcę poznać ofertę

Chcę poznać ofertę