Weryfikacja tożsamości

Potwierdź swoją tożsamości korzystając z bezpiecznych źródeł 

Każdy klient PeP, dla bezpieczeństwa w zakresie świadczonych przez nas usług płatniczych, powinien przeprowadzić weryfikację tożsamości. Obowiązek weryfikacji tożsamości to standardowa procedura, która służy zachowaniu bezpieczeństwa realizowanych transakcji płatniczych. 

Dlaczego należy przeprowadzić proces weryfikacji?

Weryfikacja i identyfikacja klienta, osób reprezentujących oraz beneficjentów rzeczywistych to kluczowy obowiązek wszystkich instytucji finansowych wynikający z przepisów prawa, czyli Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu z 1 marca 2018r. (Dz.U.2018.723 z późn.zm.). Służy zachowaniu bezpieczeństwa realizowanych transakcji płatniczych i zapobieganiu oszustwom.

Kim są osoby reprezentujące, które powinny przeprowadzić proces weryfikacji?

Reprezentant firmy to osoba uprawniona do zawarcia umowy w imieniu Państwa firmy. Są to osoby ujawnione we właściwych rejestrach (w przypadku Spółki będą to osoby ujawnione w rejestrze KRS).

Zmieniamy się na lepsze. Migracja obecnych klientów PeP

W rezultacie dojdzie do zmiany podmiotu działającego w charakterze agenta rozliczeniowego tj. podmiotu uprawnionego do świadczenia usług płatniczych, dzięki którym mogą Państwo akceptować płatności bezgotówkowe – w miejsce Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, wejdzie nowy agent rozliczeniowy, tj. Polskie ePłatności Sp. z o.o. z siedzibą w Tajęcinie.

Pragniemy podkreślić, że procedura przeniesienia praw i obowiązków nie wpłynie na jakość oraz dostępność świadczonych na rzecz klientów PeP usług. Dotychczasowe usługi będą dostarczane w sposób nieprzerwany i niezakłócony.

Co to oznacza dla Klienta PeP?

  • Będziemy na jeszcze wyższym poziomie świadczyć niezawodne i bezpieczne usługi.
  • Nasze rozwiązania płatnicze staną się jeszcze bardziej przyjazne i komfortowe.
  • Usługi płatności bezgotówkowych od tej pory będą w całości świadczone w ramach grupy kapitałowej PeP.

Jakie przyniesie to korzyści?

Wypełniając obowiązek weryfikacyjny gwarantujemy Państwu to, co wg naszych Klientów jest kluczowe w obsłudze płatności – najwyższy standard bezpieczeństwa transakcji. Zapewniamy dodatkową ochronę Państwa biznesu, przeciwdziałając procederom oszustw czy praniu pieniędzy.

Potwierdź swoją tożsamości korzystając z bezpiecznych źródeł

Zarówno obecni jak i nowi klienci PeP powinni przeprowadzić proces weryfikacji tożsamości, aby nasze usługi mogły być świadczone zgodnie z obowiązującymi standardami . Obowiązek weryfikacji tożsamości to standardowa procedura, która służy zachowaniu bezpieczeństwa realizowanych transakcji płatniczych. Zapewniamy, że każdego dnia pracujemy nad dostarczaniem innowacyjnych, ale przede wszystkim bezpiecznych rozwiązań płatności bezgotówkowych dla Państwa działalności.

W najbliższym czasie nasi Specjaliści skontaktują się obecnymi klientami PeP, aby potwierdzić dane kontaktowe i udzielić im wsparcia w procesie weryfikacji.

Oto lista uwierzytelnionych numerów, z których może nastąpić kontakt:

  • 604 711 825
  • 604 710 118
  • 604 710 259

 Jeśli otrzymają Państwo połączenie ze wskazanych powyżej numerów, mogą być Państwo pewni, że jest to kontakt jednego z naszych Specjalistów.